Технологічний підрозділ групи Volkswagen оголосив, що на додаток до батарей і електромоторів збирається самостійно розробляти для електромобілів інвертори та системи керування температурним режимом. Нові технології стануть частиною платформи MEB наступного покоління, поки що відома як MEB-Plus або MEB Evo. Ці вузли збираються використовувати навіть для виробництва спорткара потужністю понад 500 кіловат (680 к.с.).
Один 680-сильний електричний спорткар у Volkswagen вже є. Це двомоторний прототип гоночний ID.R, який встановив кілька рекордів на різних трасах. Виробник неодноразово заявляв, що технології, що спочатку створені для змагань, можуть знайти застосування в цивільних машинах сімейства ID: зокрема, згадувалися купе і родстер.
Сама платформа MEB нової генерації має допомогти компанії знизити собівартість виробництва батарейних машин на 20 відсотків. На ній, зокрема, побудують наступний Golf та кросовер ID. Tiguan: обидва з’являться приблизно в середині десятиліття. Серед іншого вони відрізнятимуться батареями з вищою швидкістю заряджання.
Наступного місяця концерн Volkswagen має представити нову стратегію розвитку. Вона передбачає прискорений перехід на випуск електромобілів, а також нові ініціативи щодо самостійного розроблення програмного забезпечення.
На Japan Mobility Show 2025 у Токіо Mazda представила концепт-кар Vision-X Coupe - універсал із…
Компанія BMW бачить 2026 як важливий етап у своїй історії. Виробник має намір зміцнити позиції…
Експерт нагадав, що ще за радянських часів автовласники використовували механічні способи захисту: забирали акумулятори додому,…
Деякі люди використовують автомобіль лише для поїздок на роботу, а є й ті, хто буквально…
Продажі електромобілів у США почали різко сповільнюватися після завершення федеральної програми податкових пільг для покупців…
Зимові шини - це технічно складний елемент автомобіля, чутливий до умов експлуатації, проте при правильному…
Leave a Comment