Технологічний підрозділ групи Volkswagen оголосив, що на додаток до батарей і електромоторів збирається самостійно розробляти для електромобілів інвертори та системи керування температурним режимом. Нові технології стануть частиною платформи MEB наступного покоління, поки що відома як MEB-Plus або MEB Evo. Ці вузли збираються використовувати навіть для виробництва спорткара потужністю понад 500 кіловат (680 к.с.).
Один 680-сильний електричний спорткар у Volkswagen вже є. Це двомоторний прототип гоночний ID.R, який встановив кілька рекордів на різних трасах. Виробник неодноразово заявляв, що технології, що спочатку створені для змагань, можуть знайти застосування в цивільних машинах сімейства ID: зокрема, згадувалися купе і родстер.
Сама платформа MEB нової генерації має допомогти компанії знизити собівартість виробництва батарейних машин на 20 відсотків. На ній, зокрема, побудують наступний Golf та кросовер ID. Tiguan: обидва з’являться приблизно в середині десятиліття. Серед іншого вони відрізнятимуться батареями з вищою швидкістю заряджання.
Наступного місяця концерн Volkswagen має представити нову стратегію розвитку. Вона передбачає прискорений перехід на випуск електромобілів, а також нові ініціативи щодо самостійного розроблення програмного забезпечення.
Зимовий одяг може ускладнити роботу ременя безпеки та знизити контроль над автомобілем. Експерти попереджають, що…
Сучасні автомобільні технології дозволяють навіть масивним кросоверам демонструвати вражаючу економічність. Американський портал USNews & World…
Проблеми з автомобілями старше 10 років виникають у багатьох водіїв. Окрім типових недоліків конкретних моделей,…
Ford готує новий Mondeo для ринку Китаю. Автомобіль отримав великий 27-дюймовий дисплей, сучасний дизайн і…
З настанням холодів підготовка автомобіля до зимової експлуатації стає особливо актуальною. Автоексперт зазначає, що традиційне…
Виповнилося два роки з моменту появи на ринку футуристичного пікапа Tesla Cybertruck, і, судячи з…
Leave a Comment