Технологічний підрозділ групи Volkswagen оголосив, що на додаток до батарей і електромоторів збирається самостійно розробляти для електромобілів інвертори та системи керування температурним режимом. Нові технології стануть частиною платформи MEB наступного покоління, поки що відома як MEB-Plus або MEB Evo. Ці вузли збираються використовувати навіть для виробництва спорткара потужністю понад 500 кіловат (680 к.с.).
Один 680-сильний електричний спорткар у Volkswagen вже є. Це двомоторний прототип гоночний ID.R, який встановив кілька рекордів на різних трасах. Виробник неодноразово заявляв, що технології, що спочатку створені для змагань, можуть знайти застосування в цивільних машинах сімейства ID: зокрема, згадувалися купе і родстер.
Сама платформа MEB нової генерації має допомогти компанії знизити собівартість виробництва батарейних машин на 20 відсотків. На ній, зокрема, побудують наступний Golf та кросовер ID. Tiguan: обидва з’являться приблизно в середині десятиліття. Серед іншого вони відрізнятимуться батареями з вищою швидкістю заряджання.
Наступного місяця концерн Volkswagen має представити нову стратегію розвитку. Вона передбачає прискорений перехід на випуск електромобілів, а також нові ініціативи щодо самостійного розроблення програмного забезпечення.
Чесно, я завжди намагаюся не залишати нічого зайвого в машині. Ну серйозно, гаманець чи гроші…
Італійський автовиробник Ferrari готує більш агресивно, швидку та легку версію купе 296 GTB – автомобіля,…
Побоювання про те, що Mazda з її новими моделями CX-60, CX-70, CX-80 і CX-90 залишить…
BMW приступив до тестів рестайлінгової версії моделі X1 (U11), точніше його електричної версії iX1. Оновлений…
BMW здивувала шанувальників відразу двома новинками: оновленим 3-Series з ДВС та повністю електричним i3 з…
Подорож у безпеці – одна з важливих складових володіння будь-яким автомобілем. При цьому в Колумбії…
Leave a Comment