Технологічний підрозділ групи Volkswagen оголосив, що на додаток до батарей і електромоторів збирається самостійно розробляти для електромобілів інвертори та системи керування температурним режимом. Нові технології стануть частиною платформи MEB наступного покоління, поки що відома як MEB-Plus або MEB Evo. Ці вузли збираються використовувати навіть для виробництва спорткара потужністю понад 500 кіловат (680 к.с.).
Один 680-сильний електричний спорткар у Volkswagen вже є. Це двомоторний прототип гоночний ID.R, який встановив кілька рекордів на різних трасах. Виробник неодноразово заявляв, що технології, що спочатку створені для змагань, можуть знайти застосування в цивільних машинах сімейства ID: зокрема, згадувалися купе і родстер.
Сама платформа MEB нової генерації має допомогти компанії знизити собівартість виробництва батарейних машин на 20 відсотків. На ній, зокрема, побудують наступний Golf та кросовер ID. Tiguan: обидва з’являться приблизно в середині десятиліття. Серед іншого вони відрізнятимуться батареями з вищою швидкістю заряджання.
Наступного місяця концерн Volkswagen має представити нову стратегію розвитку. Вона передбачає прискорений перехід на випуск електромобілів, а також нові ініціативи щодо самостійного розроблення програмного забезпечення.
Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими,…
Власники електричного хетчбека Volkswagen ID.3 у Великій Британії тепер можуть підвищити потужність свого авто, однак…
Купівля недорогого автомобіля завжди передбачає певний компроміс між вартістю, комфортом і надійністю. Одним із головних…
На заводі Tesla у Фрімонті (Каліфорнія) було помічено корпуси кількох відлитих під тиском автомобілів, які…
Концерн Mercedes-Benz спільно з TSR Group запустив пілотний центр з утилізації та переробки автомобілів, які…
В Україні адміністративні штрафи залишаються найпоширенішим видом покарання для водіїв. Зазвичай, коли поліцейський фіксує порушення,…
Leave a Comment