Найгірше, що можуть зробити водії автомобіля з АКПП – це не використовувати гальмо стоянки під час паркування, передає «Твоя МАШИНА» .
Ігнорування гальма стоянки може спровокувати поломку або розтягування тросового приводу управління КПП, особливо, якщо паркування відбувається на схилі. У таких випадках важіль, що фіксує колеса, який блокує великозубчасту шестерню, піддається збільшеному навантаженню. Тоді переведення автоматичної трансмісії з режиму «паркінг» в інший режим потребує додаткового зусилля.
Суть у тому, що перевести важіль у положення Р легко, а ось із нього перейти в інший режим буде у рази складніше.
Щоб виключити такі ситуації та продовжити термін служби коробки, при паркуванні слід використовувати гальмо стоянки. Причому затягувати його необхідно із затиснутою педаллю гальма. Коли потрібно буде кудись поїхати, то спочатку треба буде перевести трансмісію в режим D або R, а тільки потім прибирати гальмо стоянки. Якщо зробити навпаки, то машина просто скотиться зі схилу і разом з цим затиснеться фіксатор паркінгу в коробці.
Volkswagen офіційно підтверджує зміну стратегії – першим серійним повноцінним гібридом марки стане T-Roc другого покоління.…
До дебюту шостого покоління кросовера Toyota RAV4 залишається менше року, але незалежні дизайнери вже почали…
Багато автовласників цікавляться, чи можна протягувати заправний шланг через кузов автомобіля, якщо лючок бензобака розташований…
Багато водіїв припускаються помилок при зберіганні автомобільних шин, які скорочують термін їхньої служби. За його…
Geely активно нарощує темпи електрифікації: автовиробник повідомив, що у 2025 році планує представити одразу 10…
З початком весняного сезону багато автовласників переходять на літні шини. У 2025 році ціни на…
Leave a Comment