Найгірше, що можуть зробити водії автомобіля з АКПП – це не використовувати гальмо стоянки під час паркування, передає «Твоя МАШИНА» .
Ігнорування гальма стоянки може спровокувати поломку або розтягування тросового приводу управління КПП, особливо, якщо паркування відбувається на схилі. У таких випадках важіль, що фіксує колеса, який блокує великозубчасту шестерню, піддається збільшеному навантаженню. Тоді переведення автоматичної трансмісії з режиму «паркінг» в інший режим потребує додаткового зусилля.
Суть у тому, що перевести важіль у положення Р легко, а ось із нього перейти в інший режим буде у рази складніше.
Щоб виключити такі ситуації та продовжити термін служби коробки, при паркуванні слід використовувати гальмо стоянки. Причому затягувати його необхідно із затиснутою педаллю гальма. Коли потрібно буде кудись поїхати, то спочатку треба буде перевести трансмісію в режим D або R, а тільки потім прибирати гальмо стоянки. Якщо зробити навпаки, то машина просто скотиться зі схилу і разом з цим затиснеться фіксатор паркінгу в коробці.
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
Інженери Toyota Gosei розробили технологію, що дозволяє світлу проходити крізь пофарбовані пластикові поверхні, відкриваючи нові…
Протектор шини - це не просто малюнок, а ретельно прорахований елемент, що відповідає за безпеку…
Leave a Comment