Найгірше, що можуть зробити водії автомобіля з АКПП – це не використовувати гальмо стоянки під час паркування, передає «Твоя МАШИНА» .
Ігнорування гальма стоянки може спровокувати поломку або розтягування тросового приводу управління КПП, особливо, якщо паркування відбувається на схилі. У таких випадках важіль, що фіксує колеса, який блокує великозубчасту шестерню, піддається збільшеному навантаженню. Тоді переведення автоматичної трансмісії з режиму «паркінг» в інший режим потребує додаткового зусилля.
Суть у тому, що перевести важіль у положення Р легко, а ось із нього перейти в інший режим буде у рази складніше.
Щоб виключити такі ситуації та продовжити термін служби коробки, при паркуванні слід використовувати гальмо стоянки. Причому затягувати його необхідно із затиснутою педаллю гальма. Коли потрібно буде кудись поїхати, то спочатку треба буде перевести трансмісію в режим D або R, а тільки потім прибирати гальмо стоянки. Якщо зробити навпаки, то машина просто скотиться зі схилу і разом з цим затиснеться фіксатор паркінгу в коробці.
Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…
Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…
Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…
Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
Leave a Comment