Найгірше, що можуть зробити водії автомобіля з АКПП – це не використовувати гальмо стоянки під час паркування, передає «Твоя МАШИНА» .
Ігнорування гальма стоянки може спровокувати поломку або розтягування тросового приводу управління КПП, особливо, якщо паркування відбувається на схилі. У таких випадках важіль, що фіксує колеса, який блокує великозубчасту шестерню, піддається збільшеному навантаженню. Тоді переведення автоматичної трансмісії з режиму «паркінг» в інший режим потребує додаткового зусилля.
Суть у тому, що перевести важіль у положення Р легко, а ось із нього перейти в інший режим буде у рази складніше.
Щоб виключити такі ситуації та продовжити термін служби коробки, при паркуванні слід використовувати гальмо стоянки. Причому затягувати його необхідно із затиснутою педаллю гальма. Коли потрібно буде кудись поїхати, то спочатку треба буде перевести трансмісію в режим D або R, а тільки потім прибирати гальмо стоянки. Якщо зробити навпаки, то машина просто скотиться зі схилу і разом з цим затиснеться фіксатор паркінгу в коробці.
2025 рік став важливим для гібридних і плагін-гібридних автомобілів, а 2026-й, судячи з тенденцій, буде…
У Мережі з'явилися нові шпигунські знімки нового електромобіля Smart #2 2027. Зараз інженери компанії активно…
Toyota має репутацію виробника довговічних і надійних автомобілів, і двигуни в цьому сенсі відіграють ключову…
У США середня ціна нового автомобіля зараз становить близько 50 000 доларів, тому багато покупців…
Ідеальних автомобілів не буває, але деякі проблеми можуть серйозно підірвати репутацію цілих поколінь моделей. Про…
Volkswagen розкрив перші характеристики серійного електромобіля ID. Polo та підтвердив, що стартова ціна моделі в…
Leave a Comment