Найгірше, що можуть зробити водії автомобіля з АКПП – це не використовувати гальмо стоянки під час паркування, передає «Твоя МАШИНА» .
Ігнорування гальма стоянки може спровокувати поломку або розтягування тросового приводу управління КПП, особливо, якщо паркування відбувається на схилі. У таких випадках важіль, що фіксує колеса, який блокує великозубчасту шестерню, піддається збільшеному навантаженню. Тоді переведення автоматичної трансмісії з режиму «паркінг» в інший режим потребує додаткового зусилля.
Суть у тому, що перевести важіль у положення Р легко, а ось із нього перейти в інший режим буде у рази складніше.
Щоб виключити такі ситуації та продовжити термін служби коробки, при паркуванні слід використовувати гальмо стоянки. Причому затягувати його необхідно із затиснутою педаллю гальма. Коли потрібно буде кудись поїхати, то спочатку треба буде перевести трансмісію в режим D або R, а тільки потім прибирати гальмо стоянки. Якщо зробити навпаки, то машина просто скотиться зі схилу і разом з цим затиснеться фіксатор паркінгу в коробці.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment