Новини

Експерт розкрив всю правда про шкоду дорожніх реагентів для шин

Share

Віктор Волошин повідомив, що дорожні реагенти руйнують автомобільні шини із проколами.

Хімічні реагенти, якими традиційно обробляють українські дороги взимку, руйнують шини за наявності проколів і порізів, а також прискорюють виліт шипів з них. Про це розповів Avtosota шинний експерт компанії Autolist Віктор Волошин.

За його словами, прокол, що утворився в покришці, призводить до того, що через нього проникає агресивна хімія, яка згодом може зруйнувати металокорд, який виступає каркасом міцності шини.

Жодна компанія, що виробляє шини, не проводить тести впливу реагентів на їх продукцію. Тим не менш, якщо взимку стався прокол, є більша ймовірність, що покришка зруйнується. Справа в тому, що навіть якщо вам у сервісі добре закриють дірку джгутом або накладуть латку, все одно всередину потраплятимуть вода впереміш з реагентами. Це небезпечна суміш. У результаті знизиться експлуатаційний термін гуми. З’явиться опуклість, яку ще називають грижею, а з такою проблемою їздити категорично не можна.

– пояснив Волошин.

Крім того, дорожні реагенти можуть спровокувати виліт сталевих шипів. За словами експерта, шинні виробники наносять на них спеціальне покриття, але після того, як воно стирається, сталь починає зазнавати корозії, яка в результаті «з’їдає» метал. Як наслідок, шипи стають тоншими, розгойдуються і вилітають.

Раніше було названо 7 популярних міфів про зимову гуму, в які вірять навіть профі.

Автомобільний світ сповнений легенд та міфів щодо цілого ряду серйозних питань. Суперечки щодо зимової гуми в Україні не вщухають десятиліттями.

Дуже багато водіїв з багаторічним досвідом перебування за кермом досить впевнені в собі і рідко прислухаються до порад своїх колег. Подібна самовпевненість досить часто призводить до помилок щодо деяких особливостей експлуатації автомобілів.

Сьогодні ми поговоримо про найпопулярніші помилки серед водіїв, які пов’язані із зимовою гумою на автомобілі. Незважаючи на те, що сьогодні майже будь-яку інформацію можна знайти у відкритому доступі, у міфи про зимову гуму продовжують вірити багато водіїв. Сьогодні Avtosota розбере 7 найпопулярніших з них.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…

10.11.2024

ТОП-5 найлегших електрокарів: від класики до сучасних інновацій

Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…

10.11.2024

Названо головну небезпеку незамерзайок на метанолі

Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…

10.11.2024

Автомеханік попередив про помилки під час ТО, що можуть закінчитися поломкою двигуна

Технічне обслуговування автомобіля – це не тільки планові перевірки. Ця процедура вимагає особливої ​​уваги та…

10.11.2024