Новини

Експерт розкрив всю правда про шкоду дорожніх реагентів для шин

Віктор Волошин повідомив, що дорожні реагенти руйнують автомобільні шини із проколами.

Хімічні реагенти, якими традиційно обробляють українські дороги взимку, руйнують шини за наявності проколів і порізів, а також прискорюють виліт шипів з них. Про це розповів Avtosota шинний експерт компанії Autolist Віктор Волошин.

За його словами, прокол, що утворився в покришці, призводить до того, що через нього проникає агресивна хімія, яка згодом може зруйнувати металокорд, який виступає каркасом міцності шини.

Жодна компанія, що виробляє шини, не проводить тести впливу реагентів на їх продукцію. Тим не менш, якщо взимку стався прокол, є більша ймовірність, що покришка зруйнується. Справа в тому, що навіть якщо вам у сервісі добре закриють дірку джгутом або накладуть латку, все одно всередину потраплятимуть вода впереміш з реагентами. Це небезпечна суміш. У результаті знизиться експлуатаційний термін гуми. З’явиться опуклість, яку ще називають грижею, а з такою проблемою їздити категорично не можна.

– пояснив Волошин.

Крім того, дорожні реагенти можуть спровокувати виліт сталевих шипів. За словами експерта, шинні виробники наносять на них спеціальне покриття, але після того, як воно стирається, сталь починає зазнавати корозії, яка в результаті «з’їдає» метал. Як наслідок, шипи стають тоншими, розгойдуються і вилітають.

Раніше було названо 7 популярних міфів про зимову гуму, в які вірять навіть профі.

Автомобільний світ сповнений легенд та міфів щодо цілого ряду серйозних питань. Суперечки щодо зимової гуми в Україні не вщухають десятиліттями.

Дуже багато водіїв з багаторічним досвідом перебування за кермом досить впевнені в собі і рідко прислухаються до порад своїх колег. Подібна самовпевненість досить часто призводить до помилок щодо деяких особливостей експлуатації автомобілів.

Сьогодні ми поговоримо про найпопулярніші помилки серед водіїв, які пов’язані із зимовою гумою на автомобілі. Незважаючи на те, що сьогодні майже будь-яку інформацію можна знайти у відкритому доступі, у міфи про зимову гуму продовжують вірити багато водіїв. Сьогодні Avtosota розбере 7 найпопулярніших з них.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Три кросовери з проблемними варіаторами, яких радять обходити стороною

На ринку кросоверів з варіаторними коробками передач є моделі, у яких цей вузол виходить з…

25.08.2025

Новий концепт Skoda демонструє сучасний інтер’єр та екологічні матеріали

Чеський виробник Skoda продовжує розкривати деталі свого майбутнього електромобіля, який замінить актуальну Octavia. Концепт під…

25.08.2025

Експерт розповів, як безпечно їхати по важких ділянках дороги

Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі…

25.08.2025

Чому KIA не випустить електромобіль за €20 тисяч: економіка проти попиту

Європейський директор KIA Марк Хедрич зробив несподівану заяву, зазначивши, що випуск електромобілів дешевше за 20-22…

25.08.2025

7 машин, які не радять купувати на вторинному ринку

комфортом, але його варіатор швидко виходить з ладу, проявляючи ривки та пробуксовки, а ресурс складає…

25.08.2025

Європейські авто втратили кольорову різноманітність: сірий, білий і чорний лідирують

Відчуття, що нові автомобілі в Європі стали однаковими, підтверджують цифри. За даними аналітичної компанії JATO…

25.08.2025