Новини

Експерт розкрив всю правда про шкоду дорожніх реагентів для шин

Віктор Волошин повідомив, що дорожні реагенти руйнують автомобільні шини із проколами.

Хімічні реагенти, якими традиційно обробляють українські дороги взимку, руйнують шини за наявності проколів і порізів, а також прискорюють виліт шипів з них. Про це розповів Avtosota шинний експерт компанії Autolist Віктор Волошин.

За його словами, прокол, що утворився в покришці, призводить до того, що через нього проникає агресивна хімія, яка згодом може зруйнувати металокорд, який виступає каркасом міцності шини.

Жодна компанія, що виробляє шини, не проводить тести впливу реагентів на їх продукцію. Тим не менш, якщо взимку стався прокол, є більша ймовірність, що покришка зруйнується. Справа в тому, що навіть якщо вам у сервісі добре закриють дірку джгутом або накладуть латку, все одно всередину потраплятимуть вода впереміш з реагентами. Це небезпечна суміш. У результаті знизиться експлуатаційний термін гуми. З’явиться опуклість, яку ще називають грижею, а з такою проблемою їздити категорично не можна.

– пояснив Волошин.

Крім того, дорожні реагенти можуть спровокувати виліт сталевих шипів. За словами експерта, шинні виробники наносять на них спеціальне покриття, але після того, як воно стирається, сталь починає зазнавати корозії, яка в результаті «з’їдає» метал. Як наслідок, шипи стають тоншими, розгойдуються і вилітають.

Раніше було названо 7 популярних міфів про зимову гуму, в які вірять навіть профі.

Автомобільний світ сповнений легенд та міфів щодо цілого ряду серйозних питань. Суперечки щодо зимової гуми в Україні не вщухають десятиліттями.

Дуже багато водіїв з багаторічним досвідом перебування за кермом досить впевнені в собі і рідко прислухаються до порад своїх колег. Подібна самовпевненість досить часто призводить до помилок щодо деяких особливостей експлуатації автомобілів.

Сьогодні ми поговоримо про найпопулярніші помилки серед водіїв, які пов’язані із зимовою гумою на автомобілі. Незважаючи на те, що сьогодні майже будь-яку інформацію можна знайти у відкритому доступі, у міфи про зимову гуму продовжують вірити багато водіїв. Сьогодні Avtosota розбере 7 найпопулярніших з них.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Rivian відмовляється від гібридів: компанія залишиться повністю електричною

Компанія Rivian не планує створювати автомобілі зі збільшеним запасом ходу (EREV), заявив генеральний директор Р.Дж.…

06.11.2025

Топ-5 дизельних авто, які витримують сотні тисяч кілометрів

Незважаючи на європейський курс на електромобілі, дизельні автомобілі продовжують залишатися символом надійності та витривалості. Вони…

06.11.2025

Експерти розповіли, чим загрожує купівля компактного автомобіля

Економічна ситуація в Україні стимулює зростаючий інтерес до компактних автомобілів. За невеликою зовнішністю таких машин…

06.11.2025

Чи варто продавати авто після пробігу 150 тисяч кілометрів

Міф про те, що після пробігу в 150 000 кілометрів автомобіль стає ненадійним і вимагає…

06.11.2025

Audi готує рекордну виручку та випуск нових моделей у 2026 році

Фінансові підсумки Audi за минулий квартал виявилися досить примітними і викликали інтерес у інвесторів. Німецький…

06.11.2025

75% штрафів за ПДР не оплачуються: чому система стягнення не працює

У Єдиному реєстрі боржників наразі обліковується понад 2 мільйони штрафів за порушення правил дорожнього руху,…

05.11.2025