За підсумками 2022 року найпопулярнішою преміальною маркою у США вперше стала Tesla. Доставивши клієнтам 491 тисяч машин, компанія Ілона Маска перехопила пальму першості, яку в попередні три роки утримувала BMW, йдеться в дослідженні Automotive News. Аналітики наголосили, що вперше майже за чверть століття цей рейтинг очолив американський виробник.
Постачання Tesla у Штатах порівняно з 2021 роком зросли відразу на 44%. Це забезпечило фірмі суттєвий відрив від найближчих суперників: власниками BMW за 12 місяців стали 332 388 американців, результат Mercedes-Benz – 286764 одиниці. Також до першої п’ятірки увійшли Lexus (258 704 штуки) та Audi (186 875 штук). Водночас модельний ряд у Тесли помітно вже, ніж у будь-якого конкурента: зараз у ньому тільки чотири позиції, що вже є максимумом в історії порівняно молодої марки.
Якщо говорити саме про електромобілі, Tesla є у США абсолютним лідером. Серед усіх брендів Ford посів друге місце з результатом 55 075 штук. У лакшері-сегменті Audi відзначилася показником 15 677 штук.
Загалом Tesla випустила минулого року 1 369 611 електромобілів (плюс 47% до попереднього року) і поставила по всьому світу 1313851 штуку (плюс 40%). У четвертому кварталі вона встановила черговий рекорд, але все ж таки не змогла досягти власних планових показників.
Сьогодні за брудні номерні знаки автомобіля можна отримати штраф у розмірі 1190 гривень. У деяких…
На заправках водіям часто доводиться обирати між бензином А-95 та А-98. Основна відмінність між ними…
Компанія Nokian Tyres із Фінляндії пообіцяла до 2035 року випустити розумні шини, які змінюватимуться залежно…
У жовтні 2024 року в Європі було продано 1 040 390 нових легкових автомобілів, що…
Японська Honda вступає в гонку майбутнього з обіцянкою випустити електромобілі з батареями на твердому електроліті,…
Багато автовласників прив'язуються до свого транспортного засобу і намагаються відновлювати його в міру сил та…
Leave a Comment