За підсумками 2022 року найпопулярнішою преміальною маркою у США вперше стала Tesla. Доставивши клієнтам 491 тисяч машин, компанія Ілона Маска перехопила пальму першості, яку в попередні три роки утримувала BMW, йдеться в дослідженні Automotive News. Аналітики наголосили, що вперше майже за чверть століття цей рейтинг очолив американський виробник.
Постачання Tesla у Штатах порівняно з 2021 роком зросли відразу на 44%. Це забезпечило фірмі суттєвий відрив від найближчих суперників: власниками BMW за 12 місяців стали 332 388 американців, результат Mercedes-Benz – 286764 одиниці. Також до першої п’ятірки увійшли Lexus (258 704 штуки) та Audi (186 875 штук). Водночас модельний ряд у Тесли помітно вже, ніж у будь-якого конкурента: зараз у ньому тільки чотири позиції, що вже є максимумом в історії порівняно молодої марки.
Якщо говорити саме про електромобілі, Tesla є у США абсолютним лідером. Серед усіх брендів Ford посів друге місце з результатом 55 075 штук. У лакшері-сегменті Audi відзначилася показником 15 677 штук.
Загалом Tesla випустила минулого року 1 369 611 електромобілів (плюс 47% до попереднього року) і поставила по всьому світу 1313851 штуку (плюс 40%). У четвертому кварталі вона встановила черговий рекорд, але все ж таки не змогла досягти власних планових показників.
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…
Leave a Comment