За підсумками 2022 року найпопулярнішою преміальною маркою у США вперше стала Tesla. Доставивши клієнтам 491 тисяч машин, компанія Ілона Маска перехопила пальму першості, яку в попередні три роки утримувала BMW, йдеться в дослідженні Automotive News. Аналітики наголосили, що вперше майже за чверть століття цей рейтинг очолив американський виробник.
Постачання Tesla у Штатах порівняно з 2021 роком зросли відразу на 44%. Це забезпечило фірмі суттєвий відрив від найближчих суперників: власниками BMW за 12 місяців стали 332 388 американців, результат Mercedes-Benz – 286764 одиниці. Також до першої п’ятірки увійшли Lexus (258 704 штуки) та Audi (186 875 штук). Водночас модельний ряд у Тесли помітно вже, ніж у будь-якого конкурента: зараз у ньому тільки чотири позиції, що вже є максимумом в історії порівняно молодої марки.
Якщо говорити саме про електромобілі, Tesla є у США абсолютним лідером. Серед усіх брендів Ford посів друге місце з результатом 55 075 штук. У лакшері-сегменті Audi відзначилася показником 15 677 штук.
Загалом Tesla випустила минулого року 1 369 611 електромобілів (плюс 47% до попереднього року) і поставила по всьому світу 1313851 штуку (плюс 40%). У четвертому кварталі вона встановила черговий рекорд, але все ж таки не змогла досягти власних планових показників.
Зимова експлуатація автомобіля вимагає особливої уваги, адже навіть досвідчені водії часто допускають типові помилки, які…
Майже кожен український водій бодай раз у житті стикався з поліцейським протоколом. Дехто намагається продемонструвати…
BMW продовжує рух у напрямку електрифікації, хоча не поспішає повністю відмовлятися від класичних двигунів внутрішнього…
Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…
Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…
Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…
Leave a Comment