За підсумками 2022 року найпопулярнішою преміальною маркою у США вперше стала Tesla. Доставивши клієнтам 491 тисяч машин, компанія Ілона Маска перехопила пальму першості, яку в попередні три роки утримувала BMW, йдеться в дослідженні Automotive News. Аналітики наголосили, що вперше майже за чверть століття цей рейтинг очолив американський виробник.
Постачання Tesla у Штатах порівняно з 2021 роком зросли відразу на 44%. Це забезпечило фірмі суттєвий відрив від найближчих суперників: власниками BMW за 12 місяців стали 332 388 американців, результат Mercedes-Benz – 286764 одиниці. Також до першої п’ятірки увійшли Lexus (258 704 штуки) та Audi (186 875 штук). Водночас модельний ряд у Тесли помітно вже, ніж у будь-якого конкурента: зараз у ньому тільки чотири позиції, що вже є максимумом в історії порівняно молодої марки.
Якщо говорити саме про електромобілі, Tesla є у США абсолютним лідером. Серед усіх брендів Ford посів друге місце з результатом 55 075 штук. У лакшері-сегменті Audi відзначилася показником 15 677 штук.
Загалом Tesla випустила минулого року 1 369 611 електромобілів (плюс 47% до попереднього року) і поставила по всьому світу 1313851 штуку (плюс 40%). У четвертому кварталі вона встановила черговий рекорд, але все ж таки не змогла досягти власних планових показників.
Корейські автомобілі Hyundai та Kia останніми роками здобули широку популярність завдяки сучасному дизайну, технологіям і…
Дані, що показує бортовий комп'ютер, здаються точними, і водії часто довіряють їм. Проте, як зазначають…
Невдалий урив пістолета на АЗС - неприємна, але досить поширена ситуація. Головне - не панікувати…
Австралійська організація ANCAP завершила випробування седана Kia K4 2025 та оголосила результати оцінки безпеки. Майже…
У липні 2025 року європейський авторинок отримав нового несподіваного лідера - хетчбек Dacia Sandero вийшов…
Mercedes-Benz готує компактний позашляховик під робочою назвою "Little G", який має стати доступнішою альтернативою легендарному…
Leave a Comment