За підсумками 2022 року найпопулярнішою преміальною маркою у США вперше стала Tesla. Доставивши клієнтам 491 тисяч машин, компанія Ілона Маска перехопила пальму першості, яку в попередні три роки утримувала BMW, йдеться в дослідженні Automotive News. Аналітики наголосили, що вперше майже за чверть століття цей рейтинг очолив американський виробник.
Постачання Tesla у Штатах порівняно з 2021 роком зросли відразу на 44%. Це забезпечило фірмі суттєвий відрив від найближчих суперників: власниками BMW за 12 місяців стали 332 388 американців, результат Mercedes-Benz – 286764 одиниці. Також до першої п’ятірки увійшли Lexus (258 704 штуки) та Audi (186 875 штук). Водночас модельний ряд у Тесли помітно вже, ніж у будь-якого конкурента: зараз у ньому тільки чотири позиції, що вже є максимумом в історії порівняно молодої марки.
Якщо говорити саме про електромобілі, Tesla є у США абсолютним лідером. Серед усіх брендів Ford посів друге місце з результатом 55 075 штук. У лакшері-сегменті Audi відзначилася показником 15 677 штук.
Загалом Tesla випустила минулого року 1 369 611 електромобілів (плюс 47% до попереднього року) і поставила по всьому світу 1313851 штуку (плюс 40%). У четвертому кварталі вона встановила черговий рекорд, але все ж таки не змогла досягти власних планових показників.
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Дорожній етикет відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки руху. Він регулює, як водії, пішоходи й…
Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Leave a Comment