Новини

До 2030 року черги на станціях зарядки електромобілів зростуть у рази

У США не вистачає розеток, щоб упоратися з майбутнім напливом електромобілів. Інфраструктура зарядки швидко зростала протягом останніх кількох років, але зараз цей розвиток зупинився, коли країна досягла того, що дехто називає переломним моментом у прийнятті електромобілів: торік 5% проданих нових автомобілів були електричними.

Зокрема, згідно з новим звітом S&P Global Mobility, до 2025 року США необхідно вчетверо збільшити свою зарядну інфраструктуру, а до 2030 року — більш ніж у вісім разів. За даними компанії, в даний час в США налічується близько 126500 зарядних станцій рівня 2 (для повної зарядки електромобіля потрібно близько п’яти годин) і 20431 зарядних станцій рівня 3 (близько 15-20 хвилин для зарядки електромобіля до 80%). З них кілька тисяч було встановлено лише торік.

Є також близько 16822 Supercharger від Tesla і звичайних зарядних пристроїв Tesla.

Але S&P Global Mobility каже, що якщо припустити, що в 2025 році на дорогах буде 7,8 мільйона електромобілів, потрібно встановити 700 000 зарядних пристроїв 2-го рівня і 70 000 зарядних пристроїв 3-го рівня.

За прогнозами S&P Global Mobility, до 2030 року, коли на дорогах США очікується 28,3 мільйона електромобілів, знадобиться 2,13 мільйона громадських зарядних пристроїв рівня 2 та 172 000 рівня 3 на додаток до домашніх зарядних пристроїв, які можуть встановити водії.

Відсутність зарядної інфраструктури є проблемою, оскільки майже кожен великий автовиробник вкладає мільярди доларів в електрифікацію нових технологій, моделей та виробництва. Зрештою, 46% споживачів у США, опитаних торік для глобального дослідження споживачів автомобілів Deloitte, назвали відсутність суспільної зарядної інфраструктури основною перешкодою для поширення електромобілів. І це незважаючи на те, що більшу частину зарядки електромобілів можна виконувати вдома — якщо власник електромобіля має доступ до гаража і розетки.

В результаті індустрія зарядки викликає величезний інтерес, і, за даними Guidehouse Insights, до 2030 року ринок може становити понад 207,5 мільярда доларів. Проте досі зарядка не приносила великого прибутку. При цьому її зведення часто потребує трудомістких, дорогих та складних електричних та будівельних робіт.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Названо 7 правил водіння вночі, які врятують від аварії та штрафу

Нічна їзда в Україні часто стає випробуванням і для автомобіля, і для водія, адже більшість…

01.10.2025

Toyota представить компактний SUV у стилі легендарного FJ Cruiser

Лінійка позашляховиків Toyota традиційно асоціюється з моделями Land Cruiser, які відомі своїми розмірами, надійністю та…

01.10.2025

Верховна Рада готує суворі штрафи за гучні авто та мотоцикли

Верховна Рада готує жорсткі нововведення для власників гучних автомобілів та мотоциклів. У парламенті зареєстровано законопроєкт…

01.10.2025

ТОП-7 причин, чому робота на холостих обертах повільно вбиває автомобіль

Зимова зупинка автомобіля - поширене явище серед українських водіїв, але воно несе чимало ризиків для…

01.10.2025

ТОП-5 зимних шин 2025 года по тестам – лучшие модели для дорог Украины

ТОП-5 моделей зимних шин по тестам 2025 года С наступлением холодного периода автолюбители все активнее…

01.10.2025

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025