Новини

До 2030 року черги на станціях зарядки електромобілів зростуть у рази

У США не вистачає розеток, щоб упоратися з майбутнім напливом електромобілів. Інфраструктура зарядки швидко зростала протягом останніх кількох років, але зараз цей розвиток зупинився, коли країна досягла того, що дехто називає переломним моментом у прийнятті електромобілів: торік 5% проданих нових автомобілів були електричними.

Зокрема, згідно з новим звітом S&P Global Mobility, до 2025 року США необхідно вчетверо збільшити свою зарядну інфраструктуру, а до 2030 року — більш ніж у вісім разів. За даними компанії, в даний час в США налічується близько 126500 зарядних станцій рівня 2 (для повної зарядки електромобіля потрібно близько п’яти годин) і 20431 зарядних станцій рівня 3 (близько 15-20 хвилин для зарядки електромобіля до 80%). З них кілька тисяч було встановлено лише торік.

Є також близько 16822 Supercharger від Tesla і звичайних зарядних пристроїв Tesla.

Але S&P Global Mobility каже, що якщо припустити, що в 2025 році на дорогах буде 7,8 мільйона електромобілів, потрібно встановити 700 000 зарядних пристроїв 2-го рівня і 70 000 зарядних пристроїв 3-го рівня.

За прогнозами S&P Global Mobility, до 2030 року, коли на дорогах США очікується 28,3 мільйона електромобілів, знадобиться 2,13 мільйона громадських зарядних пристроїв рівня 2 та 172 000 рівня 3 на додаток до домашніх зарядних пристроїв, які можуть встановити водії.

Відсутність зарядної інфраструктури є проблемою, оскільки майже кожен великий автовиробник вкладає мільярди доларів в електрифікацію нових технологій, моделей та виробництва. Зрештою, 46% споживачів у США, опитаних торік для глобального дослідження споживачів автомобілів Deloitte, назвали відсутність суспільної зарядної інфраструктури основною перешкодою для поширення електромобілів. І це незважаючи на те, що більшу частину зарядки електромобілів можна виконувати вдома — якщо власник електромобіля має доступ до гаража і розетки.

В результаті індустрія зарядки викликає величезний інтерес, і, за даними Guidehouse Insights, до 2030 року ринок може становити понад 207,5 мільярда доларів. Проте досі зарядка не приносила великого прибутку. При цьому її зведення часто потребує трудомістких, дорогих та складних електричних та будівельних робіт.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Volvo повертає універсал XC70 у 2026 році з електрифікацією та гібридами

Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…

27.08.2025

Підвищена витрата моторного масла: приховані несправності, про які варто знати

Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…

27.08.2025

Топ-5 позашляховиків, які служать понад 15 років і майже не потребують ремонту

Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…

27.08.2025

Volkswagen показав на «живих» фото оновлений T-Roc

Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…

27.08.2025

Новий Mitsubishi Outlander показали на перших рендерах

Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…

27.08.2025

ТОП-10 найнадійніших автомобільних брендів світу

Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…

27.08.2025