Новини

До 2030 року черги на станціях зарядки електромобілів зростуть у рази

У США не вистачає розеток, щоб упоратися з майбутнім напливом електромобілів. Інфраструктура зарядки швидко зростала протягом останніх кількох років, але зараз цей розвиток зупинився, коли країна досягла того, що дехто називає переломним моментом у прийнятті електромобілів: торік 5% проданих нових автомобілів були електричними.

Зокрема, згідно з новим звітом S&P Global Mobility, до 2025 року США необхідно вчетверо збільшити свою зарядну інфраструктуру, а до 2030 року — більш ніж у вісім разів. За даними компанії, в даний час в США налічується близько 126500 зарядних станцій рівня 2 (для повної зарядки електромобіля потрібно близько п’яти годин) і 20431 зарядних станцій рівня 3 (близько 15-20 хвилин для зарядки електромобіля до 80%). З них кілька тисяч було встановлено лише торік.

Є також близько 16822 Supercharger від Tesla і звичайних зарядних пристроїв Tesla.

Але S&P Global Mobility каже, що якщо припустити, що в 2025 році на дорогах буде 7,8 мільйона електромобілів, потрібно встановити 700 000 зарядних пристроїв 2-го рівня і 70 000 зарядних пристроїв 3-го рівня.

За прогнозами S&P Global Mobility, до 2030 року, коли на дорогах США очікується 28,3 мільйона електромобілів, знадобиться 2,13 мільйона громадських зарядних пристроїв рівня 2 та 172 000 рівня 3 на додаток до домашніх зарядних пристроїв, які можуть встановити водії.

Відсутність зарядної інфраструктури є проблемою, оскільки майже кожен великий автовиробник вкладає мільярди доларів в електрифікацію нових технологій, моделей та виробництва. Зрештою, 46% споживачів у США, опитаних торік для глобального дослідження споживачів автомобілів Deloitte, назвали відсутність суспільної зарядної інфраструктури основною перешкодою для поширення електромобілів. І це незважаючи на те, що більшу частину зарядки електромобілів можна виконувати вдома — якщо власник електромобіля має доступ до гаража і розетки.

В результаті індустрія зарядки викликає величезний інтерес, і, за даними Guidehouse Insights, до 2030 року ринок може становити понад 207,5 мільярда доларів. Проте досі зарядка не приносила великого прибутку. При цьому її зведення часто потребує трудомістких, дорогих та складних електричних та будівельних робіт.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Ціни на бензин, дизель і автогаз зростуть через нові ставки акцизів

Українцям варто готуватися до відчутного підвищення цін на пальне. Як повідомляє Національний банк України, з…

08.12.2025

Українські науковці винайшли протипожежну «ковдру» для гасіння електромобілів

Зі зростанням кількості електромобілів в Україні рятувальники все частіше стикаються з проблемою їхнього гасіння. Це…

08.12.2025

Чому спідометри автомобілів показують більші швидкості, ніж реальні

Історія показує, що з кожним десятиліттям машини ставали швидшими: раніше вони ледве обходили пішоходів, потім…

08.12.2025

Чому пістолет на АЗС відключається раніше до повного наповнення бака

Багато водіїв помічали на АЗС, що пістолет для заправки раптово відключається, хоча бак ще не…

08.12.2025

Mercedes-Benz представив електричний кросовер GLB другого покоління

Mercedes-Benz повністю оновив кросовер GLB: друге покоління стало електричним і отримало значний технологічний апгрейд. Дизайн…

08.12.2025

У СТО роз’яснили, чи правда, що акумулятор не заряджається на низьких обертах

Акумулятор автомобіля заряджається завдяки генератору, який перетворює механічну енергію двигуна на електричний струм, тому процес…

08.12.2025