Новини

До 2030 року черги на станціях зарядки електромобілів зростуть у рази

У США не вистачає розеток, щоб упоратися з майбутнім напливом електромобілів. Інфраструктура зарядки швидко зростала протягом останніх кількох років, але зараз цей розвиток зупинився, коли країна досягла того, що дехто називає переломним моментом у прийнятті електромобілів: торік 5% проданих нових автомобілів були електричними.

Зокрема, згідно з новим звітом S&P Global Mobility, до 2025 року США необхідно вчетверо збільшити свою зарядну інфраструктуру, а до 2030 року — більш ніж у вісім разів. За даними компанії, в даний час в США налічується близько 126500 зарядних станцій рівня 2 (для повної зарядки електромобіля потрібно близько п’яти годин) і 20431 зарядних станцій рівня 3 (близько 15-20 хвилин для зарядки електромобіля до 80%). З них кілька тисяч було встановлено лише торік.

Є також близько 16822 Supercharger від Tesla і звичайних зарядних пристроїв Tesla.

Але S&P Global Mobility каже, що якщо припустити, що в 2025 році на дорогах буде 7,8 мільйона електромобілів, потрібно встановити 700 000 зарядних пристроїв 2-го рівня і 70 000 зарядних пристроїв 3-го рівня.

За прогнозами S&P Global Mobility, до 2030 року, коли на дорогах США очікується 28,3 мільйона електромобілів, знадобиться 2,13 мільйона громадських зарядних пристроїв рівня 2 та 172 000 рівня 3 на додаток до домашніх зарядних пристроїв, які можуть встановити водії.

Відсутність зарядної інфраструктури є проблемою, оскільки майже кожен великий автовиробник вкладає мільярди доларів в електрифікацію нових технологій, моделей та виробництва. Зрештою, 46% споживачів у США, опитаних торік для глобального дослідження споживачів автомобілів Deloitte, назвали відсутність суспільної зарядної інфраструктури основною перешкодою для поширення електромобілів. І це незважаючи на те, що більшу частину зарядки електромобілів можна виконувати вдома — якщо власник електромобіля має доступ до гаража і розетки.

В результаті індустрія зарядки викликає величезний інтерес, і, за даними Guidehouse Insights, до 2030 року ринок може становити понад 207,5 мільярда доларів. Проте досі зарядка не приносила великого прибутку. При цьому її зведення часто потребує трудомістких, дорогих та складних електричних та будівельних робіт.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Топ-10 автомобільних хитрощів, які не розкажуть навіть професіонали

Автомобіль - це не просто засіб пересування, а цілий світ із власними хитрощами, які допомагають…

21.08.2025

Експерт пояснив, чому безалкогольне пиво може бути небезпечним за кермом

Експерт пояснив, що реакція на алкоголь у водіїв є індивідуальною і залежить від багатьох факторів…

21.08.2025

Прості звички водія, які можуть скоротити витрату палива вдвічі

Економія палива стає дедалі важливішою для українських водіїв. У умовах зростання цін на бензин, нестабільності…

20.08.2025

Toyota Land Cruiser готується повністю перейти на електричну тягу

Toyota Land Cruiser, який довгі роки асоціювався з потужними бензиновими та дизельними двигунами, готується повністю…

20.08.2025

Експерт розповів, як визначити машини, які довго працювали в таксі

На ринку уживаних авто в нашій країні часто трапляються машини, які тривалий час відпрацювали у…

20.08.2025

Топ-5 найнадійніших японських кросоверів та позашляховиків останніх років

Коли мова заходить про надійність, японський автопром уже давно став символом цього слова. Прості та…

20.08.2025