BMW Group більш ніж подвоїла продаж повністю електричних автомобілів у 2022 році і планує збільшити частку електромобілів у загальному обсязі продажів до 15% у 2023 році, заявив автовиробник.
За даними інформаційного агентства dpa з посиланням на представника BMW, загальний обсяг продажів у 2022 році був приблизно на 100 000 меншим, ніж у попередньому році, і склав 2,4 мільйона автомобілів. Частка повністю електричних автомобілів у загальному обсязі продажів була близька до 10 процентів.
У звіті йдеться, що основний бренд BMW продав 2,1 мільйона автомобілів порівняно з рекордним показником у 2,2 мільйона попереднього року, оскільки карантин у Китаї та інфляція в Європі вплинули на споживчий попит.
BMW розширює свою повністю електричну лінійку, щоб залучити покупців, і цього кварталу почне поставки свого першого повністю електричного флагманського седана — моделі 7-ї Series сьомого покоління.
Осінь приносить мінливу погоду, калюжі та мокрий асфальт, тому особливо важливо стежити за станом шин…
Компанія Toyota оголосила про відкликання майже 400 тисяч автомобілів у США через несправність, яка може…
У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…
Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…
Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…
Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…
Leave a Comment