BMW Group більш ніж подвоїла продаж повністю електричних автомобілів у 2022 році і планує збільшити частку електромобілів у загальному обсязі продажів до 15% у 2023 році, заявив автовиробник.
За даними інформаційного агентства dpa з посиланням на представника BMW, загальний обсяг продажів у 2022 році був приблизно на 100 000 меншим, ніж у попередньому році, і склав 2,4 мільйона автомобілів. Частка повністю електричних автомобілів у загальному обсязі продажів була близька до 10 процентів.
У звіті йдеться, що основний бренд BMW продав 2,1 мільйона автомобілів порівняно з рекордним показником у 2,2 мільйона попереднього року, оскільки карантин у Китаї та інфляція в Європі вплинули на споживчий попит.
BMW розширює свою повністю електричну лінійку, щоб залучити покупців, і цього кварталу почне поставки свого першого повністю електричного флагманського седана — моделі 7-ї Series сьомого покоління.
У Мережі вже чимало шпигунських фото майбутнього кросовера Toyota RAV4 (машину тестують і в США,…
Mercedes-Benz оголосив про перехід до нової епохи фургонів, орієнтуючись на преміум-сегмент комерційного транспорту та люксові…
Volkswagen розширив у Європі свою лінійку Black Edition, додавши до неї оновлений T-Cross та Tiguan…
Mercedes-Benz показала фотографії із тестів нового електричного кросовера AMG. Новинка поки не має власного імені,…
Багато водіїв побоюються, що паркування автомобіля на схилі може призвести до пошкодження різних деталей. Проте…
Усі звикли до того, що автомобілі Toyota – це синонім слова «надійність». Причому неважливо, йдеться…
Leave a Comment