BMW Group більш ніж подвоїла продаж повністю електричних автомобілів у 2022 році і планує збільшити частку електромобілів у загальному обсязі продажів до 15% у 2023 році, заявив автовиробник.
За даними інформаційного агентства dpa з посиланням на представника BMW, загальний обсяг продажів у 2022 році був приблизно на 100 000 меншим, ніж у попередньому році, і склав 2,4 мільйона автомобілів. Частка повністю електричних автомобілів у загальному обсязі продажів була близька до 10 процентів.
У звіті йдеться, що основний бренд BMW продав 2,1 мільйона автомобілів порівняно з рекордним показником у 2,2 мільйона попереднього року, оскільки карантин у Китаї та інфляція в Європі вплинули на споживчий попит.
BMW розширює свою повністю електричну лінійку, щоб залучити покупців, і цього кварталу почне поставки свого першого повністю електричного флагманського седана — моделі 7-ї Series сьомого покоління.
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…
В останні роки все більше виробників випускають автомобілі з переднім приводом, а частка моделей із…
Leave a Comment