BMW Group більш ніж подвоїла продаж повністю електричних автомобілів у 2022 році і планує збільшити частку електромобілів у загальному обсязі продажів до 15% у 2023 році, заявив автовиробник.
За даними інформаційного агентства dpa з посиланням на представника BMW, загальний обсяг продажів у 2022 році був приблизно на 100 000 меншим, ніж у попередньому році, і склав 2,4 мільйона автомобілів. Частка повністю електричних автомобілів у загальному обсязі продажів була близька до 10 процентів.
У звіті йдеться, що основний бренд BMW продав 2,1 мільйона автомобілів порівняно з рекордним показником у 2,2 мільйона попереднього року, оскільки карантин у Китаї та інфляція в Європі вплинули на споживчий попит.
BMW розширює свою повністю електричну лінійку, щоб залучити покупців, і цього кварталу почне поставки свого першого повністю електричного флагманського седана — моделі 7-ї Series сьомого покоління.
Напередодні нового 2025 модельного року Bentley підготувала справжній подарунок для поціновувачів розкішних автомобілів. Новий кабріолет…
Навіть незважаючи на те, що кондиціонери масово застосовуються в сучасних автомобілях, ряд водіїв не беруть…
Генеральний директор Volkswagen Томас Шефер нещодавно заявив, що попит на електромобілі увійшов у "фазу стагнації"…
Mitsubishi зняла позашляховик Pajero з конвеєра у 2021 році, припускаючи, що його наступника не вироблятимуть.…
Mazda розширює свій преміальний модельний ряд, але не має наміру відмовлятися від свого світового бестселера,…
Однією з перших двох моделей наступного покоління електромобілів BMW, які отримали назву "Neue Klasse" на…
Leave a Comment