BMW Group більш ніж подвоїла продаж повністю електричних автомобілів у 2022 році і планує збільшити частку електромобілів у загальному обсязі продажів до 15% у 2023 році, заявив автовиробник.
За даними інформаційного агентства dpa з посиланням на представника BMW, загальний обсяг продажів у 2022 році був приблизно на 100 000 меншим, ніж у попередньому році, і склав 2,4 мільйона автомобілів. Частка повністю електричних автомобілів у загальному обсязі продажів була близька до 10 процентів.
У звіті йдеться, що основний бренд BMW продав 2,1 мільйона автомобілів порівняно з рекордним показником у 2,2 мільйона попереднього року, оскільки карантин у Китаї та інфляція в Європі вплинули на споживчий попит.
BMW розширює свою повністю електричну лінійку, щоб залучити покупців, і цього кварталу почне поставки свого першого повністю електричного флагманського седана — моделі 7-ї Series сьомого покоління.
Новий електричний кросовер Volkswagen ID.Cross активно проходить дорожні випробування і готується до серійного виробництва. Модель…
У сегменті компактних універсалів у Європі може з'явитися новий конкурент Skoda Octavia Combi. Румунський бренд…
Аналітики iSeeCars проаналізували понад 2,6 млн оголошень про продаж нових автомобілів у США та виявили,…
Експерти порталу HotCars назвали найнадійніші автомобілі Mercedes-Benz. Перше місце несподівано посів великий кросовер GL-Class у…
13 грудня Volkswagen показав експериментальний автомобіль Gen.Urban, створений для розвитку безпілотних таксі. Презентація відбулася у…
BMW готує оновлене покоління X7 на 2026 рік у стилі Neue Klasse. Навіть через камуфляж…
Leave a Comment