BMW Group більш ніж подвоїла продаж повністю електричних автомобілів у 2022 році і планує збільшити частку електромобілів у загальному обсязі продажів до 15% у 2023 році, заявив автовиробник.
За даними інформаційного агентства dpa з посиланням на представника BMW, загальний обсяг продажів у 2022 році був приблизно на 100 000 меншим, ніж у попередньому році, і склав 2,4 мільйона автомобілів. Частка повністю електричних автомобілів у загальному обсязі продажів була близька до 10 процентів.
У звіті йдеться, що основний бренд BMW продав 2,1 мільйона автомобілів порівняно з рекордним показником у 2,2 мільйона попереднього року, оскільки карантин у Китаї та інфляція в Європі вплинули на споживчий попит.
BMW розширює свою повністю електричну лінійку, щоб залучити покупців, і цього кварталу почне поставки свого першого повністю електричного флагманського седана — моделі 7-ї Series сьомого покоління.
У Верховній Раді готуються серйозні зміни, що можуть торкнутися всіх водіїв поважного віку. Йдеться про…
Кожен водій знає: правильний тиск у шинах — це основа безпечного та комфортного керування автомобілем.…
За інформацією Carscoops, наразі Model S і Model X складають менше ніж 5% від загальних…
Компанія Volvo оголосила про старт продажів оновленого кросовера XC40 2026 модельного року. Автомобіль представлений у…
В умовах зростання цін чимало автовласників дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних запчастин, часто…
Відомий автомеханік Скотті Кілмер висловив свою думку про те, що ремонт автомобілів одного з найбільш…
Leave a Comment