BMW Group більш ніж подвоїла продаж повністю електричних автомобілів у 2022 році і планує збільшити частку електромобілів у загальному обсязі продажів до 15% у 2023 році, заявив автовиробник.
За даними інформаційного агентства dpa з посиланням на представника BMW, загальний обсяг продажів у 2022 році був приблизно на 100 000 меншим, ніж у попередньому році, і склав 2,4 мільйона автомобілів. Частка повністю електричних автомобілів у загальному обсязі продажів була близька до 10 процентів.
У звіті йдеться, що основний бренд BMW продав 2,1 мільйона автомобілів порівняно з рекордним показником у 2,2 мільйона попереднього року, оскільки карантин у Китаї та інфляція в Європі вплинули на споживчий попит.
BMW розширює свою повністю електричну лінійку, щоб залучити покупців, і цього кварталу почне поставки свого першого повністю електричного флагманського седана — моделі 7-ї Series сьомого покоління.
Стояночне гальмо - важлива частина автомобіля, але зараз класичний "ручник" майже повністю витіснений електронним. Деякі…
Стояночне гальмо - важлива частина автомобіля, але зараз класичний "ручник" майже повністю витіснений електронним. Деякі…
Купівля авто з пробігом потребує обережності, адже на цьому ринку багато шахраїв. Перший сигнал -…
Використання покажчиків повороту є обов'язковим елементом безпечного керування транспортним засобом. Водій має завчасно повідомляти інших…
21 листопада 2025 року на автосалоні в Гуанчжоу компанія SAIC-Volkswagen представила нову продуктову лінійку під…
Наприкінці листопада презентували новий Toyota RAV4 2026, створений разом із FAW. На ринок вийшло шість…
Leave a Comment