Новини

Здати на права в Україні стане складніше – що зміниться

У МВС хочуть запровадити низку додаткових перевірок, щоб зробити процедуру отримання прав прозорішою.

Днями у ДСЦ МВС відбулася презентація планів щодо реформування процедури отримання прав. На заході були присутні як представники різних автошкіл, так і представники Головного сервісного центру, які презентували всі нововведення та відповіли на запитання аудиторії, про що повідомляється на сайті МВС України.

Перше нововведення зачепить камери при вході в екзаменаційний клас. Так, тепер спеціальний пристрій фіксуватиме особу студента, після чого система у випадковому порядку відправлятиме людину за один із комп’ютерів, який визначатиметься за допомогою Єдиного державного реєстру МВС.

Також планується зробити процедуру отримання прав більш автономною, тож у СЦ планують поставити спеціальні термінали, щоб кожен громадянин міг зробити власне фото на права. При цьому для ідентифікації людини використовуватимуться паспорт у форматі id-картки та ідентифікаційний код. Змінять і правила здачі теорії в екзаменаційному класі:

  • FACE ID ідентифікація особи протягом усього процесу складання іспиту;
  • фіксація особи та екрана при негативній відповіді на екзаменаційне питання;
  • заборона віддаленого доступу до робочих місць студентів;
  • контроль поведінки того, хто здає;
  • відео-фіксація процесу складання іспиту

Також трохи зміниться процедура складання практичного іспиту. Планується встановлювати в авто 4 камери відеореєстратора дві в салоні та дві зовні, одна спереду авто, а друга позаду. Крім цього буде запроваджено випадковий вибір екзаменатора та маршруту через Єдиний державний реєстр МВС.

На відміну від нинішнього паперового чек-листа, в подальшому екзаменатор матиме його в електронному вигляді, а також face-id майбутнього водія. Після складання або не складання іспиту всі дані автоматично передаватимуться до Єдиного державного реєстру МВС. Також планується забезпечити кожен СЦ необхідною кількістю автомобілів усіх категорій (вантажівки, вантажівки з причепами, мотоцикли тощо).

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що зміниться у краш-тестах Euro NCAP з 2026 року

Euro NCAP оголосила про масштабну реформу своєї рейтингової системи, яка набере чинності у 2026 році…

26.11.2025

Названо найкращі вживані автомобілі 2025 року

Автомобільні експерти назвали найкращі вживані автомобілі 2025 року, і переможцем рейтингу стала BMW 3 Series.…

26.11.2025

Peugeot 3008 готує масштабний рестайлінг: перші фото

Восени 2023 року Stellantis представив актуальне покоління Peugeot 3008, і вже відомо, яким може бути…

26.11.2025

Чому преміальний бензин не потрібен більшості авто

Автомеханік пояснює, що преміальний бензин із високим октановим числом потрібний далеко не всім автомобілям. Для…

26.11.2025

Nissan X-Trail готується до нового покоління у 2026 році: перші фото

Кросовер Nissan X-Trail, відомий у США під назвою Rogue, вже давно є ключовою моделлю бренду…

26.11.2025

Велика Британія запроваджує податок на електромобілі з 2028 року

У Великобританії з 2028 року введуть новий податок для власників електромобілів - він буде залежати…

26.11.2025