Новини

Здати на права в Україні стане складніше – що зміниться

У МВС хочуть запровадити низку додаткових перевірок, щоб зробити процедуру отримання прав прозорішою.

Днями у ДСЦ МВС відбулася презентація планів щодо реформування процедури отримання прав. На заході були присутні як представники різних автошкіл, так і представники Головного сервісного центру, які презентували всі нововведення та відповіли на запитання аудиторії, про що повідомляється на сайті МВС України.

Перше нововведення зачепить камери при вході в екзаменаційний клас. Так, тепер спеціальний пристрій фіксуватиме особу студента, після чого система у випадковому порядку відправлятиме людину за один із комп’ютерів, який визначатиметься за допомогою Єдиного державного реєстру МВС.

Також планується зробити процедуру отримання прав більш автономною, тож у СЦ планують поставити спеціальні термінали, щоб кожен громадянин міг зробити власне фото на права. При цьому для ідентифікації людини використовуватимуться паспорт у форматі id-картки та ідентифікаційний код. Змінять і правила здачі теорії в екзаменаційному класі:

  • FACE ID ідентифікація особи протягом усього процесу складання іспиту;
  • фіксація особи та екрана при негативній відповіді на екзаменаційне питання;
  • заборона віддаленого доступу до робочих місць студентів;
  • контроль поведінки того, хто здає;
  • відео-фіксація процесу складання іспиту

Також трохи зміниться процедура складання практичного іспиту. Планується встановлювати в авто 4 камери відеореєстратора дві в салоні та дві зовні, одна спереду авто, а друга позаду. Крім цього буде запроваджено випадковий вибір екзаменатора та маршруту через Єдиний державний реєстр МВС.

На відміну від нинішнього паперового чек-листа, в подальшому екзаменатор матиме його в електронному вигляді, а також face-id майбутнього водія. Після складання або не складання іспиту всі дані автоматично передаватимуться до Єдиного державного реєстру МВС. Також планується забезпечити кожен СЦ необхідною кількістю автомобілів усіх категорій (вантажівки, вантажівки з причепами, мотоцикли тощо).

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як електроніка може зробити авто некерованим узимку

Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…

19.12.2025

Автоексперт назвав головну причину зимових ДТП

Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…

19.12.2025

Компактні електрокари до 15 000 євро: нові правила ЄС

Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…

19.12.2025

Volkswagen закриває завод у Німеччині вперше за 88 років

Німецький автоконцерн Volkswagen закриває свій автомобільний завод у Дрездені, що сталося вперше за 88 років…

19.12.2025

В Україні обговорюють придорожній техконтроль автомобілів

В Україні обговорюють ідею придорожнього техконтролю автомобілів прямо на дорогах. Мета - підвищити безпеку руху,…

19.12.2025

BMW вдруге за пів року підвищує ціни на свої автомобілі

BMW вдруге за пів року підвищує ціни на свої автомобілі. Згідно з внутрішнім повідомленням для…

19.12.2025