При виборі локацій компанія орієнтується на розмір приміщення, наявність магазину, який дає доступ до продуктів першого вжитку, та місцезнаходження.
Враховувався і соціальний ефект: перевага надається комплексам, які знаходяться не на великих транспортних вузлах та магістралях, а в населених пунктах.
«Основна задача зараз – допомогти українцям пройти зиму. Тут разом працюють усі – держава, енергетики, бізнес та громади. Всі розуміють, чого прагне ворог: зламати нашу стійкість. Однак спільними зусиллями Україна втримається і переможе», — зазначив Сергій Корецький, директор ПАТ «Укрнафта».
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment