Новини

Українці масово скуповують генератори: чи може це спричинити дефіцит пального

Через масові атаки енергосистеми України, українська влада дозволила населенню ввозити із закордону без сплати мита та ПДВ генератори чи зарядні станції. Їхня кількість щодня зростає, як і використання пального для їхньої роботи.

Нагадуємо, що у листопаді Україна щодня імпортувала близько 8,5 тисяч генераторних установок.

Чи можливий дефіцит пального знову

Наприкінці весни – початку літа в Україні виник дефіцит пального. Цьому посприяло знищення потужностей Кременчуцького НПЗ та низки нафтобаз, які обстріляла російська сторона. Щобільше, майже все пальне Україна імпортувала з Росії та Білорусі. Після 24 лютого поставки припинилися.

Як розповідає 24 каналу Сергій Куюн, директор Консалтингової групи “А-95”, зараз підстав говорити про те, що дефіцит пального може повторитись – немає. Адже країна переорієнтовувалася на нові ринки постачання – Європу.

Чому був той дефіцит? Тому що в нас росіяни зруйнували 100% постачань і відповідно у нас не було ні досвіду постачання з Європи, ні контрактів, ні транспорту. У європейців не було ресурсів під нас, тому що ніхто на нас не розраховував, бо нас ніколи не було на тому ринку. Зараз це все працює, в нас кількість бензовозів цьогоріч зросла більш ніж у три рази. У нас і залізниця працює нормально. Всі мають контракти. Всі знають куди бігти й кому дзвонити. Тому я взагалі виключаю вірогідність якихось таких рецидивів в тій чи іншій формі.

Геннадій Рябцев, член Експертної ради Міністерства енергетики, вважає формулювання про те, що дефіцит може виникнути через масове використання генераторів, некоректним.

Нестача палива через більшу кількість генераторів виникнути не може, тому що всі генератори разом менше споживають палива, ніж одне велике аграрне підприємство,
– пояснює експерт.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Leave a Comment

View Comments

  • Чистой воды вранье. София, видимо, ничего не знает, или не хочет знать. Чтобы купить генератор надо, как минимум, 25-30 тысяч гривен. А это, как минимум, 60 процентам населения не по карману. Так что хватит заниматься враньем.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025

Кінець ери дизелів у Європі: електрокари та гібриди лідирують

Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…

25.11.2025

Toyota представила оновлений bZ4X зі збільшеною автономністю

Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…

25.11.2025

У Європі знову зростає попит на дизельні авто

У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…

25.11.2025

Як правильно поводитися під час зупинки поліцією, щоб уникнути штрафу

Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…

25.11.2025

Volvo представила EX30 Black Edition Europa з розширеним оснащенням (ФОТО)

Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…

25.11.2025