Новини

Українці масово скуповують генератори: чи може це спричинити дефіцит пального

Через масові атаки енергосистеми України, українська влада дозволила населенню ввозити із закордону без сплати мита та ПДВ генератори чи зарядні станції. Їхня кількість щодня зростає, як і використання пального для їхньої роботи.

Нагадуємо, що у листопаді Україна щодня імпортувала близько 8,5 тисяч генераторних установок.

Чи можливий дефіцит пального знову

Наприкінці весни – початку літа в Україні виник дефіцит пального. Цьому посприяло знищення потужностей Кременчуцького НПЗ та низки нафтобаз, які обстріляла російська сторона. Щобільше, майже все пальне Україна імпортувала з Росії та Білорусі. Після 24 лютого поставки припинилися.

Як розповідає 24 каналу Сергій Куюн, директор Консалтингової групи “А-95”, зараз підстав говорити про те, що дефіцит пального може повторитись – немає. Адже країна переорієнтовувалася на нові ринки постачання – Європу.

Чому був той дефіцит? Тому що в нас росіяни зруйнували 100% постачань і відповідно у нас не було ні досвіду постачання з Європи, ні контрактів, ні транспорту. У європейців не було ресурсів під нас, тому що ніхто на нас не розраховував, бо нас ніколи не було на тому ринку. Зараз це все працює, в нас кількість бензовозів цьогоріч зросла більш ніж у три рази. У нас і залізниця працює нормально. Всі мають контракти. Всі знають куди бігти й кому дзвонити. Тому я взагалі виключаю вірогідність якихось таких рецидивів в тій чи іншій формі.

Геннадій Рябцев, член Експертної ради Міністерства енергетики, вважає формулювання про те, що дефіцит може виникнути через масове використання генераторів, некоректним.

Нестача палива через більшу кількість генераторів виникнути не може, тому що всі генератори разом менше споживають палива, ніж одне велике аграрне підприємство,
– пояснює експерт.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Leave a Comment

View Comments

  • Чистой воды вранье. София, видимо, ничего не знает, или не хочет знать. Чтобы купить генератор надо, как минимум, 25-30 тысяч гривен. А это, как минимум, 60 процентам населения не по карману. Так что хватит заниматься враньем.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025