Через масові атаки енергосистеми України, українська влада дозволила населенню ввозити із закордону без сплати мита та ПДВ генератори чи зарядні станції. Їхня кількість щодня зростає, як і використання пального для їхньої роботи.
Нагадуємо, що у листопаді Україна щодня імпортувала близько 8,5 тисяч генераторних установок.
Наприкінці весни – початку літа в Україні виник дефіцит пального. Цьому посприяло знищення потужностей Кременчуцького НПЗ та низки нафтобаз, які обстріляла російська сторона. Щобільше, майже все пальне Україна імпортувала з Росії та Білорусі. Після 24 лютого поставки припинилися.
Як розповідає 24 каналу Сергій Куюн, директор Консалтингової групи “А-95”, зараз підстав говорити про те, що дефіцит пального може повторитись – немає. Адже країна переорієнтовувалася на нові ринки постачання – Європу.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
View Comments
Чистой воды вранье. София, видимо, ничего не знает, или не хочет знать. Чтобы купить генератор надо, как минимум, 25-30 тысяч гривен. А это, как минимум, 60 процентам населения не по карману. Так что хватит заниматься враньем.