В Україні активно обговорюється можливе повернення обов’язкового техогляду з 2023 року, оскільки це передбачає договір про асоціацію України та ЄС. Однак у ньому йдеться про обов’язковий технічний контроль тільки для машин, які виїжджають з України до ЄС, а жодних зобов’язань перед Євросоюзом щодо техогляду для машин на внутрішньому ринку Україна не має.
Ситуацію прокоментував заступник міністра фінансів Олександр Кава.
Кава скептично висловився щодо повернення обов’язкового техогляду.
Тому обов’язкові техогляди для легкових автомобілів просувають компанії, які хочуть на цьому заробляти. Хотів зазначити, що у нас вже давно діє обов’язковий техогляд для автобусів та вантажних автомобілів, і «ефективність» системи техогляду бачить кожен мешканець нашої країни», – сказав він представникам ЗМІ.
З цього можна зробити висновок, що на даний момент повернення техогляду знаходиться під великим питанням.
Mercedes-AMG продовжує підтримувати восьмициліндрові двигуни, незважаючи на загальний тренд у галузі на даунсайзинг та електрифікацію.…
Сучасні автомобілі часто напхані безліччю функцій. З одного боку, це добре, бо виробники дбають про…
Миття автомобіля давно стало звичною процедурою, яка не лише зберігає його зовнішній вигляд, а й…
Автомобільний ринок стрімко змінюється, і 2026 модельний рік стане переломним для багатьох відомих моделей. Традиційні…
Hyundai офіційно показала перший тизер майбутнього хетчбека Ioniq 3, прем'єра якого запланована на 9 вересня.…
Літня злива перетворює дорогу на небезпечний полігон: знижується видимість, збільшується гальмівний шлях, а інші водії…
Leave a Comment