В Україні активно обговорюється можливе повернення обов’язкового техогляду з 2023 року, оскільки це передбачає договір про асоціацію України та ЄС. Однак у ньому йдеться про обов’язковий технічний контроль тільки для машин, які виїжджають з України до ЄС, а жодних зобов’язань перед Євросоюзом щодо техогляду для машин на внутрішньому ринку Україна не має.
Ситуацію прокоментував заступник міністра фінансів Олександр Кава.
Кава скептично висловився щодо повернення обов’язкового техогляду.
Тому обов’язкові техогляди для легкових автомобілів просувають компанії, які хочуть на цьому заробляти. Хотів зазначити, що у нас вже давно діє обов’язковий техогляд для автобусів та вантажних автомобілів, і «ефективність» системи техогляду бачить кожен мешканець нашої країни», – сказав він представникам ЗМІ.
З цього можна зробити висновок, що на даний момент повернення техогляду знаходиться під великим питанням.
Тривалий простій шкодить автомобілю і скорочує його ресурс. Багато водіїв думають, що залишаючи машину в…
Кросовери продовжують залишатися найпопулярнішим типом автомобілів завдяки практичності, зручності у використанні та керованості, що часто…
Хетчбек Volkswagen Polo став найкращим автомобілем для сімей у 2025 році за версією авторитетного британського…
Багатьох водіїв цікавить, чи можна змішувати бензин із різним октановим числом, особливо якщо потрібного палива…
У жовтні європейський авторинок продовжив рости: продажі нових автомобілів склали 1 091 904 одиниці, що на 4,9%…
Водії часто стикаються з незаконними діями поліції, і відеозапис може стати надійним способом захисту своїх…
Leave a Comment