В Україні активно обговорюється можливе повернення обов’язкового техогляду з 2023 року, оскільки це передбачає договір про асоціацію України та ЄС. Однак у ньому йдеться про обов’язковий технічний контроль тільки для машин, які виїжджають з України до ЄС, а жодних зобов’язань перед Євросоюзом щодо техогляду для машин на внутрішньому ринку Україна не має.
Ситуацію прокоментував заступник міністра фінансів Олександр Кава.
Кава скептично висловився щодо повернення обов’язкового техогляду.
Тому обов’язкові техогляди для легкових автомобілів просувають компанії, які хочуть на цьому заробляти. Хотів зазначити, що у нас вже давно діє обов’язковий техогляд для автобусів та вантажних автомобілів, і «ефективність» системи техогляду бачить кожен мешканець нашої країни», – сказав він представникам ЗМІ.
З цього можна зробити висновок, що на даний момент повернення техогляду знаходиться під великим питанням.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment