В Україні активно обговорюється можливе повернення обов’язкового техогляду з 2023 року, оскільки це передбачає договір про асоціацію України та ЄС. Однак у ньому йдеться про обов’язковий технічний контроль тільки для машин, які виїжджають з України до ЄС, а жодних зобов’язань перед Євросоюзом щодо техогляду для машин на внутрішньому ринку Україна не має.
Ситуацію прокоментував заступник міністра фінансів Олександр Кава.
Кава скептично висловився щодо повернення обов’язкового техогляду.
Тому обов’язкові техогляди для легкових автомобілів просувають компанії, які хочуть на цьому заробляти. Хотів зазначити, що у нас вже давно діє обов’язковий техогляд для автобусів та вантажних автомобілів, і «ефективність» системи техогляду бачить кожен мешканець нашої країни», – сказав він представникам ЗМІ.
З цього можна зробити висновок, що на даний момент повернення техогляду знаходиться під великим питанням.
Через новий закон у США можуть зникнути всі пікапи та позашляховики. Американський уряд вважає, що…
Peugeot 408 отримає електричну версію, яку офіційно представлять 2 жовтня, а публічний дебют відбудеться на…
Ілон Маск натякав на бажання випустити доступний електромобіль Tesla, і чутки про Model 2 залишаються…
Автомобілі Toyota здобули репутацію надійних завдяки двигунам, які практично не ламаються і не потребують серйозного…
Розробка нового покоління BMW X5 2026 продовжується, про що свідчать регулярні появи шпигунських знімків в…
Кожного року авторитетні організації та журналісти проводять дослідження, щоб визначити найнадійніші автомобілі, які здатні пройти…
Leave a Comment