Великий нахил лобового скла означає, що на ньому накопичуватиметься бруд і сніг, у тому числі з обтічника. Чистити таке скло досить складно, звичайна безкапотна вантажівка з майже вертикальним склом у цьому сенсі набагато зручніша. Зовнішні дзеркала на довгих кронштейнах теж буде важко очистити від бруду: доведеться вийти з машини та використовувати спеціальний пристрій. У звичайній вантажівці для цього достатньо опустити скло і протягнути до дзеркал руку з серветкою. Влітку сильно нахилене лобове скло створюватиме в кабіні ефект теплиці, потрібно багато енергії на кондиціювання.
Два великі екрани замість традиційної панелі приладів – ще одне суперечливе рішення: на яскравому сонці вони будуть надто тьмяними, вночі – надто яскравими, особливо якщо виводити на них картинки з камер для орієнтування. До того ж водієві доведеться часто відвертатися від дороги, оскільки користуватися наосліп сенсорними екранами неможливо.
Американських далекобійників, багато з яких проїжджають на день по 1000 км і більше, найбільше турбують тривалі простої на зарядку замість 5-7 хвилин на заправку звичайної «вуглеводневої» вантажівки. Tesla планує використовувати для заряджання Semi термінали потужністю 1 МВт, на них батарею вантажівки можна зарядити на 70% приблизно за 30 хвилин. Ось тільки таких потужних терміналів навіть у США поки що дуже мало, заряджання на менш потужних станціях триватиме годинами. Навіть на потужності 1 МВт повна зарядка батареї Semi явно займає понад годину – Tesla офіційно взагалі не вказує цей час.
У Tesla, схоже, розуміють, що Semi не є ідеальним, тому після його презентації не було традиційної сесії запитань-відповідей, а Ілон Маск дуже не любить відповідати на незручні питання. Комерційні перспективи Tesla Semi теж питання поки відкрите: компанія не розкрила ні актуальних цін, ні планових обсягів виробництва вантажівки.
Leave a Comment