Дослідницький центр BMW у Мюнхені розробляє тягові акумулятори шостого покоління. За попередніми розрахунками, вони виявляться на 50% дешевшими від тих, що нині випускаються. Водночас запас ходу на одній зарядці зросте на 30%, пише Carscoops.
Нові осередки змінять форму призми на циліндр. Це спростить складання всієї батареї та одночасно зробить її частиною силової структури кузова. Таке рішення збільшить жорсткість на кручення та дозволить економити на виробництві.
Ще однією перевагою має стати прискорений час заряджання. Запас енергії від 10 до 80% поповнюватиметься на 30% швидше, ніж зараз. При виробництві батарей та їхніх компонентів використовуватиметься більше відновлюваних джерел енергії.
Заощадження на вартості самого акумулятора досягнуть за рахунок іншого підходу до використання сировини. У катоді батареї нового покоління буде на 50% менше кобальту, в аноді — на 20% менше графіту. Частка нікелю та кремнію, навпаки, збільшена.
До речі, рік тому аналітики з’ясували, що за останнє десятиліття вартість тягових акумуляторів електромобілів знизилася майже вдесятеро. У 2010 році кожна кіловат-година коштувала приблизно 1200 доларів, у 2021-му вона обходилася в середньому в 132 долари.
У вересні 2022 року Suzuki розпочала продаж в Азії свого нового кросовера Grand Vitara. Автомобіль…
У світі автомобілів є чимало міфів, які давно втратили актуальність або ніколи не мали реального…
Взимку багатьом водіям доводиться стикатися із проблемою тривалого прогріву салону автомобіля. Щоб скоротити час та…
У зимовий період багато автомобілістів прагнуть знайти підземні паркування, сподіваючись уникнути турбот з очищення снігу…
2025 року компанія Tesla, під керівництвом Ілона Маска, продовжить свою політику інновацій. Особливості та удосконалення…
Новий Nissan Leaf, здається, стане справжньою сенсацією! Уявляєте, автомобіль, який ми звикли бачити як класичний…
Leave a Comment