Дослідницький центр BMW у Мюнхені розробляє тягові акумулятори шостого покоління. За попередніми розрахунками, вони виявляться на 50% дешевшими від тих, що нині випускаються. Водночас запас ходу на одній зарядці зросте на 30%, пише Carscoops.
Нові осередки змінять форму призми на циліндр. Це спростить складання всієї батареї та одночасно зробить її частиною силової структури кузова. Таке рішення збільшить жорсткість на кручення та дозволить економити на виробництві.
Ще однією перевагою має стати прискорений час заряджання. Запас енергії від 10 до 80% поповнюватиметься на 30% швидше, ніж зараз. При виробництві батарей та їхніх компонентів використовуватиметься більше відновлюваних джерел енергії.
Заощадження на вартості самого акумулятора досягнуть за рахунок іншого підходу до використання сировини. У катоді батареї нового покоління буде на 50% менше кобальту, в аноді — на 20% менше графіту. Частка нікелю та кремнію, навпаки, збільшена.
До речі, рік тому аналітики з’ясували, що за останнє десятиліття вартість тягових акумуляторів електромобілів знизилася майже вдесятеро. У 2010 році кожна кіловат-година коштувала приблизно 1200 доларів, у 2021-му вона обходилася в середньому в 132 долари.
Якщо виявлено, що транспортний засіб був заправлений неякісним паливом, дуже важливо діяти негайно, адже це…
Забезпечення безпеки дітей у транспортному засобі має першорядне значення, однак, багато батьків з незнання припускаються…
Хоча за офіційною статистикою поліції через технічні несправності стається менше 1% ДТП, обов’язковий техогляд все…
Volkswagen і Renault припинили переговори про спільну розробку доступного електромобіля на базі Twingo, повідомили джерела.…
Бестселер Hyundai в сегменті кросоверів (Creta) готується до того, щоб стати одним з автомобілів, що…
В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…
Leave a Comment