Дослідницький центр BMW у Мюнхені розробляє тягові акумулятори шостого покоління. За попередніми розрахунками, вони виявляться на 50% дешевшими від тих, що нині випускаються. Водночас запас ходу на одній зарядці зросте на 30%, пише Carscoops.
Нові осередки змінять форму призми на циліндр. Це спростить складання всієї батареї та одночасно зробить її частиною силової структури кузова. Таке рішення збільшить жорсткість на кручення та дозволить економити на виробництві.
Ще однією перевагою має стати прискорений час заряджання. Запас енергії від 10 до 80% поповнюватиметься на 30% швидше, ніж зараз. При виробництві батарей та їхніх компонентів використовуватиметься більше відновлюваних джерел енергії.
Заощадження на вартості самого акумулятора досягнуть за рахунок іншого підходу до використання сировини. У катоді батареї нового покоління буде на 50% менше кобальту, в аноді — на 20% менше графіту. Частка нікелю та кремнію, навпаки, збільшена.
До речі, рік тому аналітики з’ясували, що за останнє десятиліття вартість тягових акумуляторів електромобілів знизилася майже вдесятеро. У 2010 році кожна кіловат-година коштувала приблизно 1200 доларів, у 2021-му вона обходилася в середньому в 132 долари.
На початку жовтня український ринок пального опинився під тиском. Середня ціна бензину А-95 становила 58,7…
Компактний преміальний кросовер Lexus NX, який дебютував у 2014 році та отримав другу генерацію чотири…
Зупинка автомобіля поліцейським без чіткої законної підстави є грубим порушенням права на свободу пересування. Такі…
Електрокар Tesla Model X, який з'явився ще у 2015 році та відомий своїм великим запасом…
Сучасні системи впорскування пального в автомобілях не потребують тривалого прогріву перед поїздкою. Експерт пояснює, що…
З настанням осені на дорогах значно зростає ризик аварій через зміну погодних умов. У цей…
Leave a Comment