Дослідницький центр BMW у Мюнхені розробляє тягові акумулятори шостого покоління. За попередніми розрахунками, вони виявляться на 50% дешевшими від тих, що нині випускаються. Водночас запас ходу на одній зарядці зросте на 30%, пише Carscoops.
Нові осередки змінять форму призми на циліндр. Це спростить складання всієї батареї та одночасно зробить її частиною силової структури кузова. Таке рішення збільшить жорсткість на кручення та дозволить економити на виробництві.
Ще однією перевагою має стати прискорений час заряджання. Запас енергії від 10 до 80% поповнюватиметься на 30% швидше, ніж зараз. При виробництві батарей та їхніх компонентів використовуватиметься більше відновлюваних джерел енергії.
Заощадження на вартості самого акумулятора досягнуть за рахунок іншого підходу до використання сировини. У катоді батареї нового покоління буде на 50% менше кобальту, в аноді — на 20% менше графіту. Частка нікелю та кремнію, навпаки, збільшена.
До речі, рік тому аналітики з’ясували, що за останнє десятиліття вартість тягових акумуляторів електромобілів знизилася майже вдесятеро. У 2010 році кожна кіловат-година коштувала приблизно 1200 доларів, у 2021-му вона обходилася в середньому в 132 долари.
Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…
Hyundai готує масштабне оновлення свого найпопулярнішого кросовера Tucson, який дебютує у другій половині 2026 року…
Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…
Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…
Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…
Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…
Leave a Comment