Новини

В Україну повертається обов’язковий техогляд автомобілів

Share

Українські водії починаючи з 2023 року мають обов’язково проходити технічний огляд свого транспортного засобу. Це передбачено в підписаній Угоді про асоціацію між Україною та ЄС. Розповімо, чому знову вводиться обов’язковий техогляд авто в Україні, хто його має проходити та до чого готуватися водіям у 2023 році.

Чому вирішили повернути обов’язковий техогляд?

Почати слід з того, що процедура обов’язкового техогляду в Україні була відмінена у 2011 році. Це стосувалося власників легкових автомобілів, які використовували транспортний засіб виключно в особистих цілях. Щодо техніки, яка використовувалась для комерційних перевезень, вона мала й надалі проходити технічний огляд. Ця задача покладалася на приватні компанії.

Однак у 2014 році Україна підписала Угоду про асоціацію з країнами Євросоюзу, яка включала внесення багатьох змін до нашого законодавства. Там передбачається повернення процедури техогляду.

Міністерством інфраструктури України була опублікована чергова версія Проєкту Закону «Про внесення змін до низки законодавчих актів України стосовно безпеки експлуатації колісних транспортних засобів». Реалізація цих нововведень планується найближчим часом.

Хто має проходити обов’язковий техогляд?

Проходити техогляд, незалежно від того, коли був зареєстрований автомобіль, повинні:

– транспортні засоби, протягом 10 днів після того, як вони були перереєстровані на ім’я нового власника;

– машини, що потрапили до ДТП, і при цьому пошкоджень зазнали елементи, від яких залежить безпека пересування (підвіска, рульовий механізм, гальма), а бо ж був сильно деформований кузов;

– авто, на яких були виявлені суттєві неполадки під час водіння.

Міністерством інфраструктури України була опублікована чергова версія Проєкту Закону «Про внесення змін до низки законодавчих актів України стосовно безпеки експлуатації колісних транспортних засобів». Реалізація цих нововведень планується найближчим часом.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Європі розпочався продаж оновленого кросовера Ford Puma

В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…

18.05.2024

Електричний пікап Toyota таки стане серійним

Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…

18.05.2024

Четверте покоління Volkswagen Scirocco показали на перших зображеннях

Компанія Volkswagen припинила виробництво моделі Scirocco у 2017 році, так і не запланувавши для нього…

18.05.2024

Складено список середньорозмірних кросоверів із найнижчою витратою палива

Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…

18.05.2024

Skoda вивела на тести новий компактний електрокросовер Elroq

Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…

18.05.2024

Нове покоління Hyundai Palisade всередині буде майже як Range Rover

Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…

18.05.2024