Новини

В Україну повертається обов’язковий техогляд автомобілів

Українські водії починаючи з 2023 року мають обов’язково проходити технічний огляд свого транспортного засобу. Це передбачено в підписаній Угоді про асоціацію між Україною та ЄС. Розповімо, чому знову вводиться обов’язковий техогляд авто в Україні, хто його має проходити та до чого готуватися водіям у 2023 році.

Чому вирішили повернути обов’язковий техогляд?

Почати слід з того, що процедура обов’язкового техогляду в Україні була відмінена у 2011 році. Це стосувалося власників легкових автомобілів, які використовували транспортний засіб виключно в особистих цілях. Щодо техніки, яка використовувалась для комерційних перевезень, вона мала й надалі проходити технічний огляд. Ця задача покладалася на приватні компанії.

Однак у 2014 році Україна підписала Угоду про асоціацію з країнами Євросоюзу, яка включала внесення багатьох змін до нашого законодавства. Там передбачається повернення процедури техогляду.

Міністерством інфраструктури України була опублікована чергова версія Проєкту Закону «Про внесення змін до низки законодавчих актів України стосовно безпеки експлуатації колісних транспортних засобів». Реалізація цих нововведень планується найближчим часом.

Хто має проходити обов’язковий техогляд?

Проходити техогляд, незалежно від того, коли був зареєстрований автомобіль, повинні:

– транспортні засоби, протягом 10 днів після того, як вони були перереєстровані на ім’я нового власника;

– машини, що потрапили до ДТП, і при цьому пошкоджень зазнали елементи, від яких залежить безпека пересування (підвіска, рульовий механізм, гальма), а бо ж був сильно деформований кузов;

– авто, на яких були виявлені суттєві неполадки під час водіння.

Міністерством інфраструктури України була опублікована чергова версія Проєкту Закону «Про внесення змін до низки законодавчих актів України стосовно безпеки експлуатації колісних транспортних засобів». Реалізація цих нововведень планується найближчим часом.

 

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

75% штрафів за ПДР не оплачуються: чому система стягнення не працює

У Єдиному реєстрі боржників наразі обліковується понад 2 мільйони штрафів за порушення правил дорожнього руху,…

05.11.2025

Toyota RAV4 стане першим автомобілем на платформі Arene

Toyota Motor Corporation оголосила результати другого кварталу 2026 фінансового року, продемонструвавши впевнене зростання попри глобальну…

05.11.2025

Nissan представив електрокари майбутнього з кріслами з ШІ і холодильником

На автосалоні 2025 року Nissan вирішив здивувати публіку цілою низкою новинок, зробивши акцент на електрифікації…

05.11.2025

Сучасні АКПП перевершили механіку в економії палива

Ще зовсім недавно вважалося, що механічна трансмісія — найкращий вибір для економних водіїв. Але часи…

05.11.2025

В Україні планують автоматично штрафувати за непристебнутий ремінь безпеки

В Україні штраф за непристебнутий ремінь безпеки становить 510 гривень, однак на практиці покарати порушника…

05.11.2025

Електрокари витісняють бензин: що відбувається з британським авторинком

За даними Асоціації автовиробників і автодилерів Великої Британії (SMMT), у жовтні 2025 року на ринку…

05.11.2025