Новини

В Україну повертається обов’язковий техогляд автомобілів

Share

Українські водії починаючи з 2023 року мають обов’язково проходити технічний огляд свого транспортного засобу. Це передбачено в підписаній Угоді про асоціацію між Україною та ЄС. Розповімо, чому знову вводиться обов’язковий техогляд авто в Україні, хто його має проходити та до чого готуватися водіям у 2023 році.

Чому вирішили повернути обов’язковий техогляд?

Почати слід з того, що процедура обов’язкового техогляду в Україні була відмінена у 2011 році. Це стосувалося власників легкових автомобілів, які використовували транспортний засіб виключно в особистих цілях. Щодо техніки, яка використовувалась для комерційних перевезень, вона мала й надалі проходити технічний огляд. Ця задача покладалася на приватні компанії.

Однак у 2014 році Україна підписала Угоду про асоціацію з країнами Євросоюзу, яка включала внесення багатьох змін до нашого законодавства. Там передбачається повернення процедури техогляду.

Міністерством інфраструктури України була опублікована чергова версія Проєкту Закону «Про внесення змін до низки законодавчих актів України стосовно безпеки експлуатації колісних транспортних засобів». Реалізація цих нововведень планується найближчим часом.

Хто має проходити обов’язковий техогляд?

Проходити техогляд, незалежно від того, коли був зареєстрований автомобіль, повинні:

– транспортні засоби, протягом 10 днів після того, як вони були перереєстровані на ім’я нового власника;

– машини, що потрапили до ДТП, і при цьому пошкоджень зазнали елементи, від яких залежить безпека пересування (підвіска, рульовий механізм, гальма), а бо ж був сильно деформований кузов;

– авто, на яких були виявлені суттєві неполадки під час водіння.

Міністерством інфраструктури України була опублікована чергова версія Проєкту Закону «Про внесення змін до низки законодавчих актів України стосовно безпеки експлуатації колісних транспортних засобів». Реалізація цих нововведень планується найближчим часом.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025