Новини

В Україну повертається обов’язковий техогляд автомобілів

Share

Українські водії починаючи з 2023 року мають обов’язково проходити технічний огляд свого транспортного засобу. Це передбачено в підписаній Угоді про асоціацію між Україною та ЄС. Розповімо, чому знову вводиться обов’язковий техогляд авто в Україні, хто його має проходити та до чого готуватися водіям у 2023 році.

Чому вирішили повернути обов’язковий техогляд?

Почати слід з того, що процедура обов’язкового техогляду в Україні була відмінена у 2011 році. Це стосувалося власників легкових автомобілів, які використовували транспортний засіб виключно в особистих цілях. Щодо техніки, яка використовувалась для комерційних перевезень, вона мала й надалі проходити технічний огляд. Ця задача покладалася на приватні компанії.

Однак у 2014 році Україна підписала Угоду про асоціацію з країнами Євросоюзу, яка включала внесення багатьох змін до нашого законодавства. Там передбачається повернення процедури техогляду.

Міністерством інфраструктури України була опублікована чергова версія Проєкту Закону «Про внесення змін до низки законодавчих актів України стосовно безпеки експлуатації колісних транспортних засобів». Реалізація цих нововведень планується найближчим часом.

Хто має проходити обов’язковий техогляд?

Проходити техогляд, незалежно від того, коли був зареєстрований автомобіль, повинні:

– транспортні засоби, протягом 10 днів після того, як вони були перереєстровані на ім’я нового власника;

– машини, що потрапили до ДТП, і при цьому пошкоджень зазнали елементи, від яких залежить безпека пересування (підвіска, рульовий механізм, гальма), а бо ж був сильно деформований кузов;

– авто, на яких були виявлені суттєві неполадки під час водіння.

Міністерством інфраструктури України була опублікована чергова версія Проєкту Закону «Про внесення змін до низки законодавчих актів України стосовно безпеки експлуатації колісних транспортних засобів». Реалізація цих нововведень планується найближчим часом.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Citroen оптимізує гібридну лінійку C5 Aircross

Citroen готується до випуску повністю оновленого C5 Aircross у наступному році, а поки що виробник…

12.12.2024

Аналітики назвали найнадійніші нові японські легкові автомобілі

Американське видання Top Speed ​​склало рейтинг найнадійніших і найякісніших нових автомобілів японських брендів, ґрунтуючись на…

12.12.2024

Простий спосіб економії на паливі, який може вдарити по вашому гаманцю

Експерт пояснив, чому заправка автомобіля до повного заповнення бака може бути небажаною. Такий підхід виправданий…

12.12.2024

Як не зіпсувати машину взимку: головні помилки

Багато водіїв, переходячи з механіки на автомат, продовжують використовувати звичні методи керування. Експерти виділили 7…

12.12.2024

Наступне покоління Toyota GR Supra отримає 600 к.с. і сучасний дизайн

Інженери Toyota продовжують роботу над новим поколінням моделі GR Supra. Автомобіль повинен з'явитися у продажу…

12.12.2024

Названо автовиробники, які роблять найнадійніші автомобілі

Наприкінці кожного року американський журнал «Consumer Reports» розкриває десятку автовиробників, які роблять найнадійніші автомобілі. У…

12.12.2024