Новини

В Україну повертається обов’язковий техогляд автомобілів

Share

Українські водії починаючи з 2023 року мають обов’язково проходити технічний огляд свого транспортного засобу. Це передбачено в підписаній Угоді про асоціацію між Україною та ЄС. Розповімо, чому знову вводиться обов’язковий техогляд авто в Україні, хто його має проходити та до чого готуватися водіям у 2023 році.

Чому вирішили повернути обов’язковий техогляд?

Почати слід з того, що процедура обов’язкового техогляду в Україні була відмінена у 2011 році. Це стосувалося власників легкових автомобілів, які використовували транспортний засіб виключно в особистих цілях. Щодо техніки, яка використовувалась для комерційних перевезень, вона мала й надалі проходити технічний огляд. Ця задача покладалася на приватні компанії.

Однак у 2014 році Україна підписала Угоду про асоціацію з країнами Євросоюзу, яка включала внесення багатьох змін до нашого законодавства. Там передбачається повернення процедури техогляду.

Міністерством інфраструктури України була опублікована чергова версія Проєкту Закону «Про внесення змін до низки законодавчих актів України стосовно безпеки експлуатації колісних транспортних засобів». Реалізація цих нововведень планується найближчим часом.

Хто має проходити обов’язковий техогляд?

Проходити техогляд, незалежно від того, коли був зареєстрований автомобіль, повинні:

– транспортні засоби, протягом 10 днів після того, як вони були перереєстровані на ім’я нового власника;

– машини, що потрапили до ДТП, і при цьому пошкоджень зазнали елементи, від яких залежить безпека пересування (підвіска, рульовий механізм, гальма), а бо ж був сильно деформований кузов;

– авто, на яких були виявлені суттєві неполадки під час водіння.

Міністерством інфраструктури України була опублікована чергова версія Проєкту Закону «Про внесення змін до низки законодавчих актів України стосовно безпеки експлуатації колісних транспортних засобів». Реалізація цих нововведень планується найближчим часом.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Неофіційні рендери показали, яким може стати трирядний Toyota Grand RAV4

Нещодавно Toyota офіційно представила нове покоління кросовера RAV4. Автомобіль зберіг перевірену платформу, проте отримав оновлений…

05.07.2025

Названо 3 критичні проблеми автомобіля, які можуть підвести у найгірший момент

Деякі технічні несправності автомобіля - це не просто незручність, а реальна загроза безпеці. Йдеться про…

05.07.2025

Повністю електричний Porsche Cayenne: що відомо про SUV 2026 року

Porsche готує повністю електричний Cayenne 2026 модельного року - прем'єра очікується наприкінці 2025-го. Новий електричний…

05.07.2025

Як не зіпсувати кузов: скільки разів на місяць треба мити авто

Тримати автомобіль у чистоті - це не лише про естетику, а й про збереження кузова…

05.07.2025

Hyundai готує восьме покоління Avante з агресивним стилем (ФОТО)

Hyundai Avante, більш відомий за межами Південної Кореї як Hyundai Elantra, випускається в актуальному поколінні…

04.07.2025

Названо автомобільні аксесуари, які можуть загрожувати вашій безпеці

Автомобільні аксесуари часто здаються зручним доповненням, яке робить поїздки комфортнішими, проте деякі з них насправді…

04.07.2025