Новини

Porsche розкрив деякі характеристики електричного Macan EV

Share

Porsche продовжує розроблення принципово нового електромобіля – першої моделі на створеній спільно з Audi архітектурі Premium Platform Electric (PPE), яка має стати аналогом нинішнього бензинового кросовера Macan. Видання InsideEVs вдалося з’ясувати у компанії деякі характеристики майбутньої моделі.

Загальна ємність батареї умовного Macan EV (у серії йому можуть присвоїти інше ім’я) становитиме 100 кіловат-годин, а реально з них споживатиметься 96-98 кіловат-годин, тобто різниця становитиме приблизно 3%. Для порівняння, моделі сімейства Taycan пропонуються з блоками акумуляторів на 79,2 та 93,4 кіловат-години, проте витратити можна трохи менше 90% заявленого запасу енергії.

Саме дані, отримані під час експлуатації парку Тайканів, дозволили Porsche істотно збільшити корисну ємність батареї для Macan EV. Водночас показник у 100 кіловат-годин інженери визнали оптимальним з точки зору балансу між масою та ефективністю автомобіля та бажаним запасом ходу.

Тому кросовер отримає лише один варіант батареї. Більш компактну компанія використовувати не хоче, а на щось більше поки не розрахована сама платформа PPE. Але все одно очікуються декілька модифікацій, що відрізняються за потужністю, як і у випадку з іншими Porsche.

Сам блок акумуляторів зроблять із нових, найефективніших комірок призматичного типу. Заряджатися Macan EV стане швидше за Тайкан (останній підтримує постійний струм потужністю не більше 270 кіловат): заповнення запасу енергії з 5 до 80% займе 25 хвилин. Це приблизно на дві з половиною хвилини довше, ніж у випадку зі старшим Taycan, проте у батареї позашляховика і витратна ємність більше на 14 кіловат-годин. Також у Porsche розповіли, що досвід з Taycan дозволив значно покращити системи охолодження електромоторів та батарей та удосконалити силову електроніку.

Як і у випадку з Taycan, на Macan EV виробник продовжить використовувати поєднання гідравлічних гальм та рекуперативного гальмування. Водночас останнє буде у пріоритеті.

Спочатку Porsche хотів вивести Macan EV на ринок у 2023 році і якийсь час продавати його паралельно з бензиновим Маканом – залежно від попиту та ступеня розвитку зарядної інфраструктури на кожному конкретному ринку. Однак через проблеми із програмним забезпеченням комерційний дебют електромобіля довелося відкласти до 2024-го.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Четверте покоління Volkswagen Scirocco показали на перших зображеннях

Компанія Volkswagen припинила виробництво моделі Scirocco у 2017 році, так і не запланувавши для нього…

18.05.2024

Складено список середньорозмірних кросоверів із найнижчою витратою палива

Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…

18.05.2024

Skoda вивела на тести новий компактний електрокросовер Elroq

Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…

18.05.2024

Нове покоління Hyundai Palisade всередині буде майже як Range Rover

Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…

18.05.2024

Представлений CyberTrailer із сонячними панелями для пікапа Tesla Cybertruck

Living Vehicle представила новий CyberTrailer – розкішний причіп із сонячними панелями, створений для власників Tesla…

18.05.2024

Знайдено всі переваги та недоліки кросовера Hyundai Mufasa

Експерт вирішив протестувати новий кросовер Hyundai Mufasa та поділитися своїми враженнями про його характеристики. Дана…

18.05.2024