Новини

Porsche розкрив деякі характеристики електричного Macan EV

Porsche продовжує розроблення принципово нового електромобіля – першої моделі на створеній спільно з Audi архітектурі Premium Platform Electric (PPE), яка має стати аналогом нинішнього бензинового кросовера Macan. Видання InsideEVs вдалося з’ясувати у компанії деякі характеристики майбутньої моделі.

Загальна ємність батареї умовного Macan EV (у серії йому можуть присвоїти інше ім’я) становитиме 100 кіловат-годин, а реально з них споживатиметься 96-98 кіловат-годин, тобто різниця становитиме приблизно 3%. Для порівняння, моделі сімейства Taycan пропонуються з блоками акумуляторів на 79,2 та 93,4 кіловат-години, проте витратити можна трохи менше 90% заявленого запасу енергії.

Саме дані, отримані під час експлуатації парку Тайканів, дозволили Porsche істотно збільшити корисну ємність батареї для Macan EV. Водночас показник у 100 кіловат-годин інженери визнали оптимальним з точки зору балансу між масою та ефективністю автомобіля та бажаним запасом ходу.

Тому кросовер отримає лише один варіант батареї. Більш компактну компанія використовувати не хоче, а на щось більше поки не розрахована сама платформа PPE. Але все одно очікуються декілька модифікацій, що відрізняються за потужністю, як і у випадку з іншими Porsche.

Сам блок акумуляторів зроблять із нових, найефективніших комірок призматичного типу. Заряджатися Macan EV стане швидше за Тайкан (останній підтримує постійний струм потужністю не більше 270 кіловат): заповнення запасу енергії з 5 до 80% займе 25 хвилин. Це приблизно на дві з половиною хвилини довше, ніж у випадку зі старшим Taycan, проте у батареї позашляховика і витратна ємність більше на 14 кіловат-годин. Також у Porsche розповіли, що досвід з Taycan дозволив значно покращити системи охолодження електромоторів та батарей та удосконалити силову електроніку.

Як і у випадку з Taycan, на Macan EV виробник продовжить використовувати поєднання гідравлічних гальм та рекуперативного гальмування. Водночас останнє буде у пріоритеті.

Спочатку Porsche хотів вивести Macan EV на ринок у 2023 році і якийсь час продавати його паралельно з бензиновим Маканом – залежно від попиту та ступеня розвитку зарядної інфраструктури на кожному конкретному ринку. Однак через проблеми із програмним забезпеченням комерційний дебют електромобіля довелося відкласти до 2024-го.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

BMW X4 знімають з виробництва: остаточне рішення

У автомобільній індустрії рідко трапляється, щоб великий виробник публічно визнавав помилку та переглядав рішення про…

04.10.2025

Електрокросовер Hyundai Kona отримав колекційну версію Mauna Loa

Hyundai представила особливу версію свого кросовера - Kona Mauna Loa 2026, створену на честь гавайського…

04.10.2025

У яких випадках краще продати авто, ніж ремонтувати

Фахівець із механічного ремонту стверджує, що іноді продаж автомобіля - розумніше рішення, ніж його відновлення.…

04.10.2025

Експерт пояснив, як продовжити термін роботи варіатора до 300 тис. км.

CVT, або варіатор, відомий своєю підвищеною вимогливістю до обслуговування, проте при правильному догляді він здатний…

04.10.2025

Найцікавіші автомобілі з механічною коробкою до $10 тисяч

Ручна коробка поступово зникає з нових автомобілів, але на вторинному ринку вона ще доступна. Продавці…

04.10.2025

Nissan відкликає старі моделі Leaf через ризик перегріву акумулятора

Національне управління безпекою дорожнього руху США (NHTSA) оголосило відгук електромобілів Nissan Leaf 2021 та 2022…

04.10.2025