Новини

Porsche розкрив деякі характеристики електричного Macan EV

Porsche продовжує розроблення принципово нового електромобіля – першої моделі на створеній спільно з Audi архітектурі Premium Platform Electric (PPE), яка має стати аналогом нинішнього бензинового кросовера Macan. Видання InsideEVs вдалося з’ясувати у компанії деякі характеристики майбутньої моделі.

Загальна ємність батареї умовного Macan EV (у серії йому можуть присвоїти інше ім’я) становитиме 100 кіловат-годин, а реально з них споживатиметься 96-98 кіловат-годин, тобто різниця становитиме приблизно 3%. Для порівняння, моделі сімейства Taycan пропонуються з блоками акумуляторів на 79,2 та 93,4 кіловат-години, проте витратити можна трохи менше 90% заявленого запасу енергії.

Саме дані, отримані під час експлуатації парку Тайканів, дозволили Porsche істотно збільшити корисну ємність батареї для Macan EV. Водночас показник у 100 кіловат-годин інженери визнали оптимальним з точки зору балансу між масою та ефективністю автомобіля та бажаним запасом ходу.

Тому кросовер отримає лише один варіант батареї. Більш компактну компанія використовувати не хоче, а на щось більше поки не розрахована сама платформа PPE. Але все одно очікуються декілька модифікацій, що відрізняються за потужністю, як і у випадку з іншими Porsche.

Сам блок акумуляторів зроблять із нових, найефективніших комірок призматичного типу. Заряджатися Macan EV стане швидше за Тайкан (останній підтримує постійний струм потужністю не більше 270 кіловат): заповнення запасу енергії з 5 до 80% займе 25 хвилин. Це приблизно на дві з половиною хвилини довше, ніж у випадку зі старшим Taycan, проте у батареї позашляховика і витратна ємність більше на 14 кіловат-годин. Також у Porsche розповіли, що досвід з Taycan дозволив значно покращити системи охолодження електромоторів та батарей та удосконалити силову електроніку.

Як і у випадку з Taycan, на Macan EV виробник продовжить використовувати поєднання гідравлічних гальм та рекуперативного гальмування. Водночас останнє буде у пріоритеті.

Спочатку Porsche хотів вивести Macan EV на ринок у 2023 році і якийсь час продавати його паралельно з бензиновим Маканом – залежно від попиту та ступеня розвитку зарядної інфраструктури на кожному конкретному ринку. Однак через проблеми із програмним забезпеченням комерційний дебют електромобіля довелося відкласти до 2024-го.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Чому небезпечні як високі, так і низькі оберти двигуна

Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…

30.08.2025

Новий Hyundai Tucson отримає гібридні силові установки та дизайн у стилі Santa Fe

Hyundai готує масштабне оновлення свого найпопулярнішого кросовера Tucson, який дебютує у другій половині 2026 року…

30.08.2025

Топ старих авто, які перевершують нові в комфорті та надійності

Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…

30.08.2025

Nissan готує нове купе для справжніх фанатів драйву

Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…

30.08.2025

Volkswagen представив оновлений T-Roc із гібридною установкою

Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…

30.08.2025

Audi готує електроспорткар між TT та R8

Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…

30.08.2025