Видання The Guardian повідомляє, що вчені з австралійського та німецького університетів провели дослідження, підсумок яких інформує про те, що через виробничий апетит 12 автовиробників, включаючи бренди Toyota, Hyundai та Volkswagen, цілі зі стримування глобального потепління не можуть бути реалізовані.
Автовиробники випустять більше машин, ніж може дозволити так званий «вуглецевий бюджет» на поточний рік 53 гігатон. Цей показник був розрахований відповідно до положень Паризької кліматичної конвенції Технологічним університетом Сіднея. Відповідно до вищевказаної моделі, квота на ТЗ із традиційним ДВЗ становить 315 млн одиниць . При цьому виробничі плани автобрендів передбачають випуск до 778 млн. таких машин .
Найзліснішими порушниками у цьому списку виявилися, як не дивно, найбільші світові автовиробники. Так, марка Toyota випустить на 63 млн. машин більше, а Volkswagen і Hyundai — на 43 і 39 млн. автомобілів відповідно.
Доцент Сіднейського технологічного університету та співавтор доповіді Свен Теске повідомив, що за підсумками дослідження глобальна заборона на машини з традиційним ДВЗ повинна бути введена у 2030 році . Проте навіть на території Європи, яка прагне вуглецевої нейтральності, перехід на електромобілі має відбутися не раніше 2035 року.
Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…
Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…
Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Leave a Comment