Видання The Guardian повідомляє, що вчені з австралійського та німецького університетів провели дослідження, підсумок яких інформує про те, що через виробничий апетит 12 автовиробників, включаючи бренди Toyota, Hyundai та Volkswagen, цілі зі стримування глобального потепління не можуть бути реалізовані.
Автовиробники випустять більше машин, ніж може дозволити так званий «вуглецевий бюджет» на поточний рік 53 гігатон. Цей показник був розрахований відповідно до положень Паризької кліматичної конвенції Технологічним університетом Сіднея. Відповідно до вищевказаної моделі, квота на ТЗ із традиційним ДВЗ становить 315 млн одиниць . При цьому виробничі плани автобрендів передбачають випуск до 778 млн. таких машин .
Найзліснішими порушниками у цьому списку виявилися, як не дивно, найбільші світові автовиробники. Так, марка Toyota випустить на 63 млн. машин більше, а Volkswagen і Hyundai — на 43 і 39 млн. автомобілів відповідно.
Доцент Сіднейського технологічного університету та співавтор доповіді Свен Теске повідомив, що за підсумками дослідження глобальна заборона на машини з традиційним ДВЗ повинна бути введена у 2030 році . Проте навіть на території Європи, яка прагне вуглецевої нейтральності, перехід на електромобілі має відбутися не раніше 2035 року.
Глибокий рев мотора раніше сприймався як ознака статусу, але зараз він може обійтися водіям дорого.…
Експерти склали рейтинг десяти електромобілів, які визначили тенденції ринку 2025 року, і перше місце в…
Надійність залишається одним із ключових критеріїв при виборі автомобіля, тому експерти порталу TopSpeed склали новий…
Китайська Мережа якості автомобілів оприлюднила рейтинг найнадійніших автомобілів, що виробляються в Китаї, охопивши 175 бензинових…
Renault може повернути двигун внутрішнього згоряння у модель Megane. Про це повідомляють французькі медіа, зазначаючи,…
З 1 листопада на дорогах України знову діє звичний режим обмеження швидкості. Якщо влітку на…
Leave a Comment