Біженці з України їздить польськими дорогами на власному транспорті без поточного техогляду. Чи законно це і яке відношення має до цього Женевська конвенція? Ситуацію з’ясовував один із польських чиновників, а результатами поділився з журналістами.
Техогляд у Польщі: чому українці не можуть його пройти?
“Виявилося, що українські громадяни, які їздять своїми автомобілями на наших польських дорогах, не можуть пройти техогляд у нас на українській реєстрації. Усе через те, що їх немає у реєстрі транспортних засобів, що діє в нашій країні. Ця інформація мене дуже здивувала і я навіть дзвонив у відділ комунікації нашого райвідділу. Там я почув підтвердження — українські машини у нас не можуть проходити техогляд”, — повідомив у коментарі sadeczanin.info мер Подегродзе Станіслав Банах.
Вихід з цієї ситуації є — перереєструвати авто у Польщі. “Але для цього власнику потрібно спочатку піти на митницю і заплатити солідні збори. З чим це пов’язано? Не кожен може собі це дозволити”, — каже чиновник.
Чиновник вирішив звернутися до Міністерства інфраструктури, яке займається подібними питаннями. Там Банах ще раз почув, що у українські авто не можна тестувати у Польщі.
“Але ви мені сказали, що, згідно з Женевською конвенцією, біженці можуть вільно їздити нашими дорогами без будь-яких додаткових формальностей протягом року після в’їзду до Польщі. Гаразд, але перші біженці приїхали до нас у березні, і цей рік скоро закінчиться. А тепер уявіть ситуацію, коли український водій влаштував ДТП і виявилося, що його автомобіль не обслуговувався… Незалежно від обставин, він буде єдиним винуватцем і повинен буде нести всі фінансові наслідки такої події”, — каже мер.
Невже ситуація настільки серйозна? Документи, що підтверджують техогляд, можуть бути видані в Польщі лише у співвідношенні з національною системою реєстрації транспортних засобів. Станції, уповноважені проводити техогляд, можуть видати документ лише у випадку автомобіля з польською реєстрацією. Але це працює в обох напрямках – поляки за кордоном також не можуть проходити офіційний техогляд. Навіть автомобілі, якими користуються наші транспортні компанії, які щоденно виїжджають за межі Польщі, мають бути повернуті в країну для такого огляду.
Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…
Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…
Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…
Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…
Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…
Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…
Leave a Comment