Новини

В Україні збільшили деякий вид штрафів

18 жовтня Рада ухвалила як закон законопроект 4049 авторства Мінюсту про внесення змін до Кодексу про адміністративні правопорушення, Кримінального кодексу та Кримінального процесуального кодексу щодо виконання рішень Європейського суду з прав людини.

Зокрема, цим законом Рада зробила більш жорсткою санкцію за повторне протягом року вчинення порушення водієм правил керування транспортним засобом, правил користування ременями безпеки або мотошоломами (стаття 121), а саме за:

Повторне керування водієм транспортним засобом, що має несправності системи гальмового або рульового керування, тягово-зчіпного пристрою, зовнішніх світлових приладів (темної пори доби) чи інші технічні несправності, з якими відповідно до встановлених правил експлуатація його забороняється, або переобладнаний з порушенням відповідних правил, норм і стандартів,

Повторне керування водієм транспортним засобом, який використовується для надання послуг з перевезення пасажирів, що має несправності, передбачені вище, або технічний стан і обладнання якого не відповідають вимогам стандартів, правил дорожнього руху і технічної експлуатації,

Повторне керування водієм транспортним засобом, що підлягає обов’язковому технічному контролю, але своєчасно його не пройшов.

Наразі передбачено, що таке повторне порушення тягне за собою позбавлення права керування транспортними засобами на строк від 3 до 6 місяців або адміністративний арешт на строк від 5 до 10 діб.

Тепер до санкції у вигляді позбавлення прав додадуть штраф від 850 до 1700 грн, але позбавлення прав чи адмінарешт залишаються:

«тягне за собою накладення штрафу в розмірі від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк від 3 до 6 місяців або адміністративний арешт на строк від 5 до 10 діб», – прописано у новому законі.

Слід зауважити, що при поданні цього проекту до Ради ідея цих змін до Кодексу про адмінправопорушення полягала у скасування адміністративного арешту як санкції.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

ТОП-5 електрокросоверів, які найчастіше виходять з ладу

Volkswagen ID.4, що випускається з 2021 року, визнано найненадійнішим електричним кросовером 2025 року. Такі результати…

10.12.2025

Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із гібридними моторами

Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із новими гібридними силовими установками: покупцям запропонують як м'які гібриди,…

10.12.2025

Як правильно запускати авто взимку: поради автоексперта

Зимові морози традиційно створюють водіям додаткові труднощі, особливо під час запуску двигуна. Незалежний автоексперт наголошує:…

10.12.2025

Штраф за паркування на місцях для людей з інвалідністю: що варто знати водіям

Зупинка або стоянка на місцях для осіб з інвалідністю регулюється частиною 6 статті 122 Кодексу…

10.12.2025

BMW готує рестайлінг компактного X1: перші деталі та зображення

Незважаючи на стабільний попит, до кінця 2026 року компактний кросовер BMW X1 очікує рестайлінг. Оновлення…

10.12.2025

Nissan готує електричний Juke з платформою CMF-BEV та новим дизайном

Nissan ніколи не вирізнявся надто сміливими дизайнами кросоверів, однак у його модельному ряду був один…

10.12.2025