Новини

В Україні збільшили деякий вид штрафів

Share

18 жовтня Рада ухвалила як закон законопроект 4049 авторства Мінюсту про внесення змін до Кодексу про адміністративні правопорушення, Кримінального кодексу та Кримінального процесуального кодексу щодо виконання рішень Європейського суду з прав людини.

Зокрема, цим законом Рада зробила більш жорсткою санкцію за повторне протягом року вчинення порушення водієм правил керування транспортним засобом, правил користування ременями безпеки або мотошоломами (стаття 121), а саме за:

Повторне керування водієм транспортним засобом, що має несправності системи гальмового або рульового керування, тягово-зчіпного пристрою, зовнішніх світлових приладів (темної пори доби) чи інші технічні несправності, з якими відповідно до встановлених правил експлуатація його забороняється, або переобладнаний з порушенням відповідних правил, норм і стандартів,

Повторне керування водієм транспортним засобом, який використовується для надання послуг з перевезення пасажирів, що має несправності, передбачені вище, або технічний стан і обладнання якого не відповідають вимогам стандартів, правил дорожнього руху і технічної експлуатації,

Повторне керування водієм транспортним засобом, що підлягає обов’язковому технічному контролю, але своєчасно його не пройшов.

Наразі передбачено, що таке повторне порушення тягне за собою позбавлення права керування транспортними засобами на строк від 3 до 6 місяців або адміністративний арешт на строк від 5 до 10 діб.

Тепер до санкції у вигляді позбавлення прав додадуть штраф від 850 до 1700 грн, але позбавлення прав чи адмінарешт залишаються:

«тягне за собою накладення штрафу в розмірі від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк від 3 до 6 місяців або адміністративний арешт на строк від 5 до 10 діб», – прописано у новому законі.

Слід зауважити, що при поданні цього проекту до Ради ідея цих змін до Кодексу про адмінправопорушення полягала у скасування адміністративного арешту як санкції.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що обов’язково потрібно зробити з автомобілем перед зимовим сезоном

Іноді зима настає раптово, дивуючи комунальні служби та деяких автомобілістів. Тому про підготовку машини до…

06.10.2024

Чому гібридні авто із зарядкою від розетки не подобаються американцям

Незважаючи на те, що плагін-гібриди (PHEV) здаються логічним переходом до електричних автомобілів, американці не поспішають…

06.10.2024

Керівник BMW попередив про можливу торгову війну між Євросоюзом і Китаєм

Бос BMW передрік торговельну війну між Євросоюзом і Китаєм. Гендиректор баварського концерну Олівер Зіпсе емоційно…

06.10.2024

Як обрати якісні китайські шини: на що звернути увагу

У автомобілістів було достатньо часу та можливостей переконатися в тому, що більшість сучасних авто з…

06.10.2024

Анджеліна Джолі виставила на продаж свій Ferrari 250 GT 1958 року

Рідкісні «Феррарі» завжди коштують дорого. Це стосується навіть автомобілів, які продаються у вкрай жалюгідному стані.…

06.10.2024

Нове покоління Chevrolet Equinox вийшло на тестові заїзди

Компанія Chevrolet розпочала тестові випробування нової генерації свого популярного кросовера Equinox. Машина виїхала на обкатку…

06.10.2024