Україна стала першою європейською країною, яка офіційно отримала шасі JAC N200. Конструкція новинки має повну масу 20 тонн і вантажопідйомність 13,8 тонни. Три варіанти колісної бази (4200 – 6300 мм) дозволяють встановлювати різні кузовні надбудови – від автомобільних платформ і фургонів до автоцистерн і автопідйомників. У цьому випадку шасі буде побудовано з перекидними кузовами вітчизняного виробника Polycar.
JAC N200 (4×2) оснащений 6,7-літровим турбодизелем потужністю 265/285 к.с. (1020 Нм), що працює в парі з механічною 8-ступінчастою коробкою передач. Встановлено алюмінієвий паливний бак на 400 літрів. Передні шини 295/80 R22.5, а задні 315/80 R22.5. Базове оснащення включає кондиціонер, водійське сидіння з пневмопідвіскою, круїз-контроль, центральний замок, MP3-плеєр і денні ходові вогні.
Електронне гальмо стоянки вже давно замінило класичний механічний "ручник" і сьогодні зустрічається навіть у бюджетних…
Наступник Audi TT поступово стає реальністю. Після зупинки виробництва відомого купе фанати довго чекали новин…
З початку року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод загинули майже три тисячі людей, а основною…
Hyundai завершує розробку нового покоління кросовера Tucson, який готується до переходу у п'яту генерацію. Хоча…
Автомобілів із таксистським минулим на вторинному ринку стає дедалі більше. Якщо раніше це були переважно…
Журнал "Consumer Reports" оцінив надійність німецьких кросоверів 2025 року та склав рейтинг найвитриваліших моделей. Вражаюче,…
Leave a Comment