Україна стала першою європейською країною, яка офіційно отримала шасі JAC N200. Конструкція новинки має повну масу 20 тонн і вантажопідйомність 13,8 тонни. Три варіанти колісної бази (4200 – 6300 мм) дозволяють встановлювати різні кузовні надбудови – від автомобільних платформ і фургонів до автоцистерн і автопідйомників. У цьому випадку шасі буде побудовано з перекидними кузовами вітчизняного виробника Polycar.
JAC N200 (4×2) оснащений 6,7-літровим турбодизелем потужністю 265/285 к.с. (1020 Нм), що працює в парі з механічною 8-ступінчастою коробкою передач. Встановлено алюмінієвий паливний бак на 400 літрів. Передні шини 295/80 R22.5, а задні 315/80 R22.5. Базове оснащення включає кондиціонер, водійське сидіння з пневмопідвіскою, круїз-контроль, центральний замок, MP3-плеєр і денні ходові вогні.
Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…
Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…
Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…
Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…
Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…
Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…
Leave a Comment