Україна стала першою європейською країною, яка офіційно отримала шасі JAC N200. Конструкція новинки має повну масу 20 тонн і вантажопідйомність 13,8 тонни. Три варіанти колісної бази (4200 – 6300 мм) дозволяють встановлювати різні кузовні надбудови – від автомобільних платформ і фургонів до автоцистерн і автопідйомників. У цьому випадку шасі буде побудовано з перекидними кузовами вітчизняного виробника Polycar.
JAC N200 (4×2) оснащений 6,7-літровим турбодизелем потужністю 265/285 к.с. (1020 Нм), що працює в парі з механічною 8-ступінчастою коробкою передач. Встановлено алюмінієвий паливний бак на 400 літрів. Передні шини 295/80 R22.5, а задні 315/80 R22.5. Базове оснащення включає кондиціонер, водійське сидіння з пневмопідвіскою, круїз-контроль, центральний замок, MP3-плеєр і денні ходові вогні.
Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…
Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…
Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…
Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…
Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Leave a Comment