У Польщі в 2023 році запланували двоетапне підвищення мінімальної заробітної плати. Розмір штрафів для водіїв у країні прив’язаний до мінімалки, тож польські ЗМІ уже попередили автовласників про їхнє підвищення.
Наступного року мінімальна зарплата зросте вдвічі, нагадує moto.pl, до 3 тисячі 600 злотих брутто. Тобто чистими працівники отримуватимуть до 2 тисяч 780 злотих.
Зміна мінімальної заробітної плати вплине на розміри штрафів для водіїв. Їхній розмір залежать від цього показника. Видання наголошує, що особливу увагу слід звернути на штрафи за відсутність обов’язкового страхування цивільної відповідальності та відсутність декларації PCC-3.
Найбільші штрафники зможуть заплатити аж 72 тисячі злотих. Окрім розміру мінімалки, сума грошового стягнення також залежить від тривалості страхової перерви. Якщо власник автомобіля не перевищив 14 днів, Фонд гарантування страхування може стягнути штраф у двократному розмірі мінімальної заробітної плати.
Перерва тривалістю від 4 до 14 днів обійдеться в одну мінімальну зарплату, а відсутність страховки менше 3 днів коштуватиме водію 40% мінімальної зарплати.
Дані про розмір мінімальної зарплати після першого підвищення, яке відбудеться з 1 січня по 30 червня, дозволяють вирахувати розмір штрафів за відсутність страхового полісу.
А так виглядатимуть штрафи після другого підвищення мінімальної зарплати, яке буде здійснюватися протягом другої половини 2023 року:
Сума штрафу за неподання декларації РСС-3 (податкова декларація цивільно-правових відносин) збільшується протягом 14 днів з моменту придбання транспортного засобу.
Штраф за невиконання цього зобов’язання становить від 10% розміру мінімальної заробітної плати до її 20-кратного розміру. Це означає, що відсутність декларації може обійтися у наступному році від 360 до 72 тисяч злотих.
Цього року на дорогах Польщі може бути надзвичайно слизько. Через війну держава відчуватиме гостру нестачу одного реагенту, адже через бойові дії на Донеччині зупинилося державне підприємство “Артемсіль”.
До початку війни 32% солі Польща імпортувала з України, 30% — з Білорусі, а 36% — з Німеччини, зазначає inpoland.net.pl. Цього року через війну в Україні ринки закриті, тож узимку Польщі буде непереливки. За словами польських підприємців, німці поки що не мають можливості постачати сусідам більші обсяги реагенту. Через це, як зазначає депутат Яцек Протас, Польщі може бракувати від 500 до 800 тисяч тонн солі.
Тому в країні розглядають імпорт солі аж із Північної Африки, де її є дуже багато, а ціна не є високою. Проте на ціну африканської солі суттєво вплине чимала вартість транспортування.
Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…
До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…
Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…
Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…
Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…
Технічне обслуговування автомобіля – це не тільки планові перевірки. Ця процедура вимагає особливої уваги та…
Leave a Comment