Паливна криза, яку Україна пережила в травні-червні, призвела до появи багатьох нових гравців на оптовому ринку пального. Як наслідок, оптові ціни на бензин і дизельне пальне падають через великі пропозиції та зменшення споживання.
За словами аналітика профільного видання “НафтоРинок” Олександра Сіренка, на оптовому ринку бензину та дизпалива спостерігається тенденція до зниження цін. Причиною зниження цін є зниження котирувань зовнішнього ринку порівняно з червнем, а також збільшення пропозиції на ринку.
Ціна дизпалива на оптовому ринку різко впала, тому група “Приват” знизила ціну на дизпаливо на своїх АЗС на 2 гривні. Крім того, різко впали ціни на оптовий ринок бензину.
“Наприкінці липня ми спостерігали різке зростання імпорту бензину. Ми вважаємо, що це пов’язано з тим, що багато трейдерів імпортують паливо “наосліп”, не бачачи ринкового попиту, сподіваючись завезти і комусь продати. Хоча ніхто Зараз потрібно дуже багато бензину”, – сказав експерт.
За його словами, споживання палива через війну впало більш ніж на 30%, але імпортери імпортували ресурси, не аналізуючи реальний попит на ринку, в результаті чого на ринку утворився надлишок.
У свою чергу засновник групи «Прайм» Дмитро Леушкін зазначив, що паливний ринок України все ще дефіцитний, а імпортних ресурсів поки що недостатньо для забезпечення потреб країни. Однак через те, що велика кількість нових гравців не має зрілої клієнтської бази та власних АЗС, ресурси часто продаються демпінговим способом, створюючи враження ринкового надлишку.
“Зараз у нас на ринку цікава ситуація, коли велика кількість перевізників стають трейдерами. Майже всі, хто має ліцензію на перевезення пального, починають самі завозити паливо. Бензовоз коштує 80-90 тис. євро, а заправити з дизелем – 30 000 євро, тобто люди, які знаходять 80 000-90 000 євро, знаходять і 30 000 на дизель, але у них немає своєї клієнтської бази, у них немає своєї заправки, і у них немає трейдингу. Вони зіткнулися з досвідченими покупцями палива, які знають, як збити ціну», – зазначив бізнесмен.
Крім того, за словами Леушкіна, вплив переповненого ринку пов’язаний з тим, що зараз ринок “запущений” і ніхто не зберігає ресурси на нафтобазах. В результаті всі торгують «з керма», створюючи враження, що ресурсів багато.
Флагманський седан Mercedes-Benz S-Class пройшов плановий рестайлінг. Він отримав ряд сучасних функцій, а також два нові відтінки…
Восени 2022 року відбулася прем'єра першого в історії Ferrari кросовера — модель Purosangue стала одним…
Skoda продовжує радувати шанувальників новими версіями своїх автомобілів, і останній додаток до лінійки Octavia -…
Ford Mustang EcoBoost 2024 виділяється як найдоступніше американське купе з потужністю понад 300 кінських сил.…
Kia продовжує радувати автолюбителів, представляючи оновлену версію свого популярного міського автомобіля Kia Picanto . Модель…
Peugeot продовжує розширювати свій модельний ряд, пропонуючи більш екологічні та економічні варіанти. Найновішим доповненням стала…
Leave a Comment