Новини

На паливному ринку ціни падають через великі пропозиції

Паливна криза, яку Україна пережила в травні-червні, призвела до появи багатьох нових гравців на оптовому ринку пального. Як наслідок, оптові ціни на бензин і дизельне пальне падають через великі пропозиції та зменшення споживання.

За словами аналітика профільного видання “НафтоРинок” Олександра Сіренка, на оптовому ринку бензину та дизпалива спостерігається тенденція до зниження цін. Причиною зниження цін є зниження котирувань зовнішнього ринку порівняно з червнем, а також збільшення пропозиції на ринку.

Ціна дизпалива на оптовому ринку різко впала, тому група “Приват” знизила ціну на дизпаливо на своїх АЗС на 2 гривні. Крім того, різко впали ціни на оптовий ринок бензину.

“Наприкінці липня ми спостерігали різке зростання імпорту бензину. Ми вважаємо, що це пов’язано з тим, що багато трейдерів імпортують паливо “наосліп”, не бачачи ринкового попиту, сподіваючись завезти і комусь продати. Хоча ніхто Зараз потрібно дуже багато бензину”, – сказав експерт.

За його словами, споживання палива через війну впало більш ніж на 30%, але імпортери імпортували ресурси, не аналізуючи реальний попит на ринку, в результаті чого на ринку утворився надлишок.

У свою чергу засновник групи «Прайм» Дмитро Леушкін зазначив, що паливний ринок України все ще дефіцитний, а імпортних ресурсів поки що недостатньо для забезпечення потреб країни. Однак через те, що велика кількість нових гравців не має зрілої клієнтської бази та власних АЗС, ресурси часто продаються демпінговим способом, створюючи враження ринкового надлишку.

“Зараз у нас на ринку цікава ситуація, коли велика кількість перевізників стають трейдерами. Майже всі, хто має ліцензію на перевезення пального, починають самі завозити паливо. Бензовоз коштує 80-90 тис. євро, а заправити з дизелем – 30 000 євро, тобто люди, які знаходять 80 000-90 000 євро, знаходять і 30 000 на дизель, але у них немає своєї клієнтської бази, у них немає своєї заправки, і у них немає трейдингу. Вони зіткнулися з досвідченими покупцями палива, які знають, як збити ціну», – зазначив бізнесмен.

Крім того, за словами Леушкіна, вплив переповненого ринку пов’язаний з тим, що зараз ринок “запущений” і ніхто не зберігає ресурси на нафтобазах. В результаті всі торгують «з керма», створюючи враження, що ресурсів багато.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: пальне

Останні записи

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025

Чи потрібен пластиковий документ, якщо є водійське у «Дії»

Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…

29.09.2025