Так, фахівці аналітичного агентства “Автостат” провели дослідження, в ході якого з’ясували, що відбувається з дилерськими центрами на російському ринку в умовах санкцій та ембарго на постачання автомобілів.
З’ясувалося, що за останні три місяці кількість дилерських центрів у Росії скоротилася на сотню. Якщо у квітні в країні працювали 3203 дилери, то в середині липня залишилося 3102 офіційних представництва, передає Motor.
Зокрема, найактивніше залишають російський ринок американські та європейські марки. Водночас дилери з Китаю продовжують нарощувати свої представництва. В одного лише бренду Exeed за минулі три місяці з’явилося 13 нових центрів у Росії. Крім того, збільшили присутність марки FAW, Chery та Geely, дилерська мережа яких розрослася на дев’ять, сім та п’ять автоцентрів відповідно. По парі автосалонів відкрили Haval та JAC.
Цікаво, що компанії з Піднебесної не поспішають запускати власні виробництва. Щоб локалізувати складання концернам потрібен час. За таких умов єдиною альтернативою залишається імпорт автомобілів. Наразі китайські марки займають близько 13 відсотків всього ринку. Працюють з китайськими марками 723 дилерські центри.
На думку фахівців, європейські дилери продовжать йти з Росії. На кінець року кількість закордонних представництв скоротиться на 15-20 відсотків.
Автомобілі Kia за десятиліття на світовому ринку здобули репутацію стильних і доступних машин, які користуються…
Dacia розробляє новий міський автомобіль вартістю близько 15 000 фунтів стерлінгів (800 тисяч гривень) для…
Автомобільний дизайн поєднує естетичні та функціональні аспекти. Багато елементів кузова, які можуть виглядати незвично або…
Електричний купе-кросовер Polestar 4 став переможцем премії UK Car of the Year у категорії Executive…
Mazda представила перші тизери своєї нової компактної моделі, які майже пройшли непоміченими. Зображення були опубліковані…
Це зумовлено набуттям чинності нового закону, що зобов’язує власників транспортних засобів обов'язково страхувати свої авто.…
Leave a Comment