Так, фахівці аналітичного агентства “Автостат” провели дослідження, в ході якого з’ясували, що відбувається з дилерськими центрами на російському ринку в умовах санкцій та ембарго на постачання автомобілів.
З’ясувалося, що за останні три місяці кількість дилерських центрів у Росії скоротилася на сотню. Якщо у квітні в країні працювали 3203 дилери, то в середині липня залишилося 3102 офіційних представництва, передає Motor.
Зокрема, найактивніше залишають російський ринок американські та європейські марки. Водночас дилери з Китаю продовжують нарощувати свої представництва. В одного лише бренду Exeed за минулі три місяці з’явилося 13 нових центрів у Росії. Крім того, збільшили присутність марки FAW, Chery та Geely, дилерська мережа яких розрослася на дев’ять, сім та п’ять автоцентрів відповідно. По парі автосалонів відкрили Haval та JAC.
Цікаво, що компанії з Піднебесної не поспішають запускати власні виробництва. Щоб локалізувати складання концернам потрібен час. За таких умов єдиною альтернативою залишається імпорт автомобілів. Наразі китайські марки займають близько 13 відсотків всього ринку. Працюють з китайськими марками 723 дилерські центри.
На думку фахівців, європейські дилери продовжать йти з Росії. На кінець року кількість закордонних представництв скоротиться на 15-20 відсотків.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment