Втративши постачальників компонентів і зупинивши конвеєри, російські автозаводи виявилися не в змозі оплачувати борги перед банками, пише Finanz .
У квітні обсяг простроченої заборгованості на підприємствах автомобільної промисловості злетів у 18 разів відносно березня, прозвітував Росстат у червневій доповіді «Про соціально економічне становище».
Протягом одного місяця автозаводи не змогли розплатитися за кредитами та позиками на 53,2 млрд рублів, збільшивши загальний обсяг прострочення до 56,3 млрд. рублів.
У результаті автопром став лідером за сумою невиплат перед банками серед усіх галузей обробного сектора: його дефолтні борги перевищили «прострочення» металургійної, хімічної, деревообробної та харчової промисловості, разом узятих.
За підсумками травня випуск легкових автомобілів у Росії скоротився на 96,7% — тобто у 30 разів на рік. За місяць із конвеєра зійшли лише 4 тисячі машин, хоча до війни це було 100 тисяч і більше.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment