Новини

«Паливна криза»: Україну може накрити нова хвиля

В Україні очікується нова хвиля кризи із паливом. Директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн вважає, що, незважаючи на те, ринок палива набирає оборони, до осені дефіцит пального може повернутися, інформує Експерт. Про це він сказав в ефірі Громадського радіо.

«Ринок набирає обертів. Але, я думаю, ще рано говорити, що ми подолали всі проблеми. Насправді нас чекають дуже напружені серпень, вересень та жовтень. Це — пікові місяці навантаження на ринок, і, відповідно, нам буде потрібно ще більше пального (через аграрні роботи, активізацію сезонного бізнесу)», — сказав він.

Куюн додав, що хороша динаміка фіксується по дизпаливу – вперше за три місяці оптова ціна опустилася нижче за ринкову. Це свідчить про наповнюваність ринку та нормалізацію ситуації, тобто варто очікувати і зниження цін. Однак “рано святкувати перемогу”, сказав експерт. Він пояснив, що червень спокійний місяць на ринку палива – посівне закінчилося, а збирання врожаю ще не почалося. Це дозволило наповнити ринок пальним.

«Але зараз ми переходимо до іншої фази, коли нам все більше не вистачатиме дизпалива. Я не впевнений, що зараз ми зможемо дуже швидко нарощувати постачання, оскільки все одно залишаються проблеми з європейською логістикою, наявністю ресурсів тощо. Акції “знімаємо ліміти на пальне” – це дуже слизький шлях. Зараз можна людей таким чином заспокоїти, але ми бачимо, що збільшити постачання буде складно», – зазначив Куюн.

Він додав, що дефіцит пального зараз фіксується у всьому світі. Причина – нестача переробних потужностей та зростання споживання після пандемії. У Європі ситуацію ускладнюють антиросійські санкції. Саме тому Європа вже починає запроваджувати заборони на експорт нафтопродуктів.

«Деякі європейські країни вже забороняють експорт нафтопродуктів зі своїх країн. Україна буквально зупинила ринок Молдови. Ми висадили в повітря ціни на пальне, місцеві оператори просто не можуть платити такі ціни як українці, українські трейдери. Відповідно, у них зупиняються заправки», – пояснив він.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Новий Renault Clio готується до прем’єри з оновленим стилем та мотором

Renault готується до важливої ​​події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…

29.08.2025

Покупка авто на вторинці: які моделі найбільше б’ють по бюджету

Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…

29.08.2025

Без прав і реєстрації на мопеді: поліція попереджає про серйозні штрафи

У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…

29.08.2025

Літні покупки для зимової безпеки: як підготувати авто без зайвих витрат

Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…

29.08.2025

Названо 5 дизельних двигунів, які проходять сотні тисяч кілометрів без ремонту

Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…

29.08.2025

Прогрів авто взимку та влітку: що радять автовиробники

Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…

29.08.2025