Новини

«Паливна криза»: Україну може накрити нова хвиля

Share

В Україні очікується нова хвиля кризи із паливом. Директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн вважає, що, незважаючи на те, ринок палива набирає оборони, до осені дефіцит пального може повернутися, інформує Експерт. Про це він сказав в ефірі Громадського радіо.

«Ринок набирає обертів. Але, я думаю, ще рано говорити, що ми подолали всі проблеми. Насправді нас чекають дуже напружені серпень, вересень та жовтень. Це — пікові місяці навантаження на ринок, і, відповідно, нам буде потрібно ще більше пального (через аграрні роботи, активізацію сезонного бізнесу)», — сказав він.

Куюн додав, що хороша динаміка фіксується по дизпаливу – вперше за три місяці оптова ціна опустилася нижче за ринкову. Це свідчить про наповнюваність ринку та нормалізацію ситуації, тобто варто очікувати і зниження цін. Однак “рано святкувати перемогу”, сказав експерт. Він пояснив, що червень спокійний місяць на ринку палива – посівне закінчилося, а збирання врожаю ще не почалося. Це дозволило наповнити ринок пальним.

«Але зараз ми переходимо до іншої фази, коли нам все більше не вистачатиме дизпалива. Я не впевнений, що зараз ми зможемо дуже швидко нарощувати постачання, оскільки все одно залишаються проблеми з європейською логістикою, наявністю ресурсів тощо. Акції “знімаємо ліміти на пальне” – це дуже слизький шлях. Зараз можна людей таким чином заспокоїти, але ми бачимо, що збільшити постачання буде складно», – зазначив Куюн.

Він додав, що дефіцит пального зараз фіксується у всьому світі. Причина – нестача переробних потужностей та зростання споживання після пандемії. У Європі ситуацію ускладнюють антиросійські санкції. Саме тому Європа вже починає запроваджувати заборони на експорт нафтопродуктів.

«Деякі європейські країни вже забороняють експорт нафтопродуктів зі своїх країн. Україна буквально зупинила ринок Молдови. Ми висадили в повітря ціни на пальне, місцеві оператори просто не можуть платити такі ціни як українці, українські трейдери. Відповідно, у них зупиняються заправки», – пояснив він.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024