Новини

«Паливна криза»: Україну може накрити нова хвиля

В Україні очікується нова хвиля кризи із паливом. Директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн вважає, що, незважаючи на те, ринок палива набирає оборони, до осені дефіцит пального може повернутися, інформує Експерт. Про це він сказав в ефірі Громадського радіо.

«Ринок набирає обертів. Але, я думаю, ще рано говорити, що ми подолали всі проблеми. Насправді нас чекають дуже напружені серпень, вересень та жовтень. Це — пікові місяці навантаження на ринок, і, відповідно, нам буде потрібно ще більше пального (через аграрні роботи, активізацію сезонного бізнесу)», — сказав він.

Куюн додав, що хороша динаміка фіксується по дизпаливу – вперше за три місяці оптова ціна опустилася нижче за ринкову. Це свідчить про наповнюваність ринку та нормалізацію ситуації, тобто варто очікувати і зниження цін. Однак “рано святкувати перемогу”, сказав експерт. Він пояснив, що червень спокійний місяць на ринку палива – посівне закінчилося, а збирання врожаю ще не почалося. Це дозволило наповнити ринок пальним.

«Але зараз ми переходимо до іншої фази, коли нам все більше не вистачатиме дизпалива. Я не впевнений, що зараз ми зможемо дуже швидко нарощувати постачання, оскільки все одно залишаються проблеми з європейською логістикою, наявністю ресурсів тощо. Акції “знімаємо ліміти на пальне” – це дуже слизький шлях. Зараз можна людей таким чином заспокоїти, але ми бачимо, що збільшити постачання буде складно», – зазначив Куюн.

Він додав, що дефіцит пального зараз фіксується у всьому світі. Причина – нестача переробних потужностей та зростання споживання після пандемії. У Європі ситуацію ускладнюють антиросійські санкції. Саме тому Європа вже починає запроваджувати заборони на експорт нафтопродуктів.

«Деякі європейські країни вже забороняють експорт нафтопродуктів зі своїх країн. Україна буквально зупинила ринок Молдови. Ми висадили в повітря ціни на пальне, місцеві оператори просто не можуть платити такі ціни як українці, українські трейдери. Відповідно, у них зупиняються заправки», – пояснив він.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Дизельні автомобілі в Європі на межі завершення ери

За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…

25.10.2025

Audi готує новий електричний хетчбек, який замінить A1 та Q2

Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…

25.10.2025

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025

Експерти назвали, головні правила керування авто на слизькій дорозі

Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…

25.10.2025