Новини

Українцям пояснили, чому не вдається “перемогти” дефіцит палива

Share

У суботу, 18 червня, російські окупанти знову провели велику атаку на українську інфраструктуру постачання нафтопродуктів.

Про це розповів директор консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.

Він зазначив, що рашисти знову завдали ракетних ударів по Кременчуцькому нафтопереробному заводу. Також того ж дня із градів обстріляли Шебелинської ГПЗ та міні-НПЗ у Губиниху на Дніпропетровщині. Крім того, завдано удару і по непрацюючому Лисичанському НПЗ.

Окрім боїв із російськими загарбниками, Україна має ще низку проблем із постачанням палива. Зокрема й у Європі, звідки зараз везуть пальне, тож прогнозувати чи гарантувати, коли з’явиться паливо на АЗС, неможливо.

“Ворог знищує виробництва, нафтобази, транспортні шляхи. На тому ж “мініці” в Губинихе виробляли бензин у досить непоганих обсягах як для регіонального масштабу. Тепер ці ресурси треба чимось замінити, а з імпортом бензину маємо складнощі”, – зауважив експерт.

Куюн додав, що тепер ні будувати міні-НПЗ, ні відновлювати зруйновані НПЗ в Україні поки що немає сенсу, адже путінська звірина знищує всі потужності. Причому удари наносяться без будь-якої логіки.

“Російські ракети долітають до Львова з Франківськом не гірше, ніж до Кременчука з Києвом. Який сенс їх відновлювати за таких умов?” – зазначив експерт.

Тому вийти із ситуації Україна зможе, тільки розпочавши тотальну економію палива.

“Що може зробити кожен? Заощаджувати пальне. Чим більше відкривається заправок з пальним, тим більше машин на дорогах. Тому зростання поставок не дуже і помітне. Немає пального – сиди вдома. Головне, що воно є у військових, муніципалітетів, бізнесу, на них тримається країна”, – пояснив Куюн.

Якщо водії зменшать споживання без потреби, то це дозволить мати доступ до палива тим, кому воно потрібне насправді. А як максимум це дозволить державі створити запас та зменшити імпорт.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Зміни законодавства призвели до уповільнення ринку вживаних авто в Україні

Як вже стало відомо, з 1 жовтня уряд змінив правила щодо комісійної торгівлі транспортними засобами.…

12.10.2024

Mazda показала перше фото пікапа з гігантським логотипом

Mazda показала перше фото пікапа з величезним логотипом. Японська марка готується до оновлення BT-50: презентація…

12.10.2024

Представлено новий кросовер Peugeot E-408 (ФОТО)

Stellantis Group представила електричний кросовер Peugeot E-408. Новинка не вражає уяву характеристиками, а ось ціна…

12.10.2024

Перекуп пояснив, як захисна плівка знижує вартість автомобіля

Обклеювання автомобіля декоративною або захисною плівкою може здаватися хорошим варіантом, щоб надати машині більше індивідуальності…

12.10.2024

Porsche відкликає значну кількість електромобілів Taycan

Власникам автомобілів Porsche Taycan незабаром чекає поїздка до дилерського центру. Було оголошено відкликання через ризик…

12.10.2024

Чому важливо міняти моторну оливу в китайських автомобілях після купівлі

Чесно кажучи, з усіх проблем, з якими стикаються власники китайських авто, є одна, про яку…

12.10.2024