Новини

Українцям пояснили, чому не вдається “перемогти” дефіцит палива

Share

У суботу, 18 червня, російські окупанти знову провели велику атаку на українську інфраструктуру постачання нафтопродуктів.

Про це розповів директор консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.

Він зазначив, що рашисти знову завдали ракетних ударів по Кременчуцькому нафтопереробному заводу. Також того ж дня із градів обстріляли Шебелинської ГПЗ та міні-НПЗ у Губиниху на Дніпропетровщині. Крім того, завдано удару і по непрацюючому Лисичанському НПЗ.

Окрім боїв із російськими загарбниками, Україна має ще низку проблем із постачанням палива. Зокрема й у Європі, звідки зараз везуть пальне, тож прогнозувати чи гарантувати, коли з’явиться паливо на АЗС, неможливо.

“Ворог знищує виробництва, нафтобази, транспортні шляхи. На тому ж “мініці” в Губинихе виробляли бензин у досить непоганих обсягах як для регіонального масштабу. Тепер ці ресурси треба чимось замінити, а з імпортом бензину маємо складнощі”, – зауважив експерт.

Куюн додав, що тепер ні будувати міні-НПЗ, ні відновлювати зруйновані НПЗ в Україні поки що немає сенсу, адже путінська звірина знищує всі потужності. Причому удари наносяться без будь-якої логіки.

“Російські ракети долітають до Львова з Франківськом не гірше, ніж до Кременчука з Києвом. Який сенс їх відновлювати за таких умов?” – зазначив експерт.

Тому вийти із ситуації Україна зможе, тільки розпочавши тотальну економію палива.

“Що може зробити кожен? Заощаджувати пальне. Чим більше відкривається заправок з пальним, тим більше машин на дорогах. Тому зростання поставок не дуже і помітне. Немає пального – сиди вдома. Головне, що воно є у військових, муніципалітетів, бізнесу, на них тримається країна”, – пояснив Куюн.

Якщо водії зменшать споживання без потреби, то це дозволить мати доступ до палива тим, кому воно потрібне насправді. А як максимум це дозволить державі створити запас та зменшити імпорт.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Як об’їхати яму при суцільній розмітці: рекомендації автоюриста

Кожному водієві знайома ситуація, коли на дорозі зустрічаються ями або інші перешкоди. Часто єдиним способом…

13.11.2024

Mitsubishi офіційно представила новий Pajero Sport

У світі, де популярність позашляховиків продовжує зростати, такі моделі, як Mercedes-Benz G-Class, Land Rover Defender…

13.11.2024

Експерт поділився рекомендаціями з підготовки авто до безпечної зимової поїздки

 Наш експерт поділився простими, проте при цьому ефективними правилами підготовки машини до тривалих поїздок у…

13.11.2024

Volvo продовжить випуск моделі XC90 з двигуном внутрішнього згоряння

Багато великих позашляховиків з бензиновими або дизельними двигунами скоро будуть замінені повністю електричними аналогами, але…

13.11.2024

Водіям розповіли, з яким пробігом варто купувати авто на вторинному ринку

Купівля вживаного автомобіля часто нагадує рулетку. Невідомо, як довго прослужить машина, і як дбайливо поводився…

13.11.2024

Експерт пояснив, який тип акумулятора найкращий для автомобіля

Звичайному водієві можливо непросто зрозуміти, який акумулятор купувати для машини. Адже кальцієвий рекламується як найкращий…

13.11.2024