Новини

Українцям пояснили, чому не вдається “перемогти” дефіцит палива

Share

У суботу, 18 червня, російські окупанти знову провели велику атаку на українську інфраструктуру постачання нафтопродуктів.

Про це розповів директор консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.

Він зазначив, що рашисти знову завдали ракетних ударів по Кременчуцькому нафтопереробному заводу. Також того ж дня із градів обстріляли Шебелинської ГПЗ та міні-НПЗ у Губиниху на Дніпропетровщині. Крім того, завдано удару і по непрацюючому Лисичанському НПЗ.

Окрім боїв із російськими загарбниками, Україна має ще низку проблем із постачанням палива. Зокрема й у Європі, звідки зараз везуть пальне, тож прогнозувати чи гарантувати, коли з’явиться паливо на АЗС, неможливо.

“Ворог знищує виробництва, нафтобази, транспортні шляхи. На тому ж “мініці” в Губинихе виробляли бензин у досить непоганих обсягах як для регіонального масштабу. Тепер ці ресурси треба чимось замінити, а з імпортом бензину маємо складнощі”, – зауважив експерт.

Куюн додав, що тепер ні будувати міні-НПЗ, ні відновлювати зруйновані НПЗ в Україні поки що немає сенсу, адже путінська звірина знищує всі потужності. Причому удари наносяться без будь-якої логіки.

“Російські ракети долітають до Львова з Франківськом не гірше, ніж до Кременчука з Києвом. Який сенс їх відновлювати за таких умов?” – зазначив експерт.

Тому вийти із ситуації Україна зможе, тільки розпочавши тотальну економію палива.

“Що може зробити кожен? Заощаджувати пальне. Чим більше відкривається заправок з пальним, тим більше машин на дорогах. Тому зростання поставок не дуже і помітне. Немає пального – сиди вдома. Головне, що воно є у військових, муніципалітетів, бізнесу, на них тримається країна”, – пояснив Куюн.

Якщо водії зменшать споживання без потреби, то це дозволить мати доступ до палива тим, кому воно потрібне насправді. А як максимум це дозволить державі створити запас та зменшити імпорт.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025