Проблему дефіциту пального в Україні вдасться вирішити до осені, коли Київ підпише більш довгострокові контракти з іноземними постачальниками.
Про це повідомив міністр інфраструктури Олександр Кубраков в інтерв’ю Financial Times. Він пояснив, що вирішення проблеми з дефіцитом пального залежить від поставок вантажівками та потягами через кордони.
– Увесь український імпорт – з ЄС. Раніше використовували лише найближчі до нас країни та порти в Польщі та Румунії, зараз імпортуємо з Бельгії, Нідерландів. Ситуація стабілізується до осені, коли Київ підпише більш довгострокові контракти з іноземними постачальниками, – додав міністр.
Напередодні Олександр Кубраков пояснював, що Україна змушена шукати альтернативні способи для постачання палива, оскільки повномасштабна війна внаслідок російського вторгнення спричинила значний дефіцит нафти.
Блокада Росією портів через Чорне море перешкоджає імпорту палива до України з Азербайджану та Румунії. Білорусь, яка раніше була основним постачальником, його не постачає.
За даними іноземних видань, зараз щоденно на територію України в’їжджає до 230 бензовозів.
Глибокий рев мотора раніше сприймався як ознака статусу, але зараз він може обійтися водіям дорого.…
Експерти склали рейтинг десяти електромобілів, які визначили тенденції ринку 2025 року, і перше місце в…
Надійність залишається одним із ключових критеріїв при виборі автомобіля, тому експерти порталу TopSpeed склали новий…
Китайська Мережа якості автомобілів оприлюднила рейтинг найнадійніших автомобілів, що виробляються в Китаї, охопивши 175 бензинових…
Renault може повернути двигун внутрішнього згоряння у модель Megane. Про це повідомляють французькі медіа, зазначаючи,…
З 1 листопада на дорогах України знову діє звичний режим обмеження швидкості. Якщо влітку на…
Leave a Comment