Проблему дефіциту пального в Україні вдасться вирішити до осені, коли Київ підпише більш довгострокові контракти з іноземними постачальниками.
Про це повідомив міністр інфраструктури Олександр Кубраков в інтерв’ю Financial Times. Він пояснив, що вирішення проблеми з дефіцитом пального залежить від поставок вантажівками та потягами через кордони.
– Увесь український імпорт – з ЄС. Раніше використовували лише найближчі до нас країни та порти в Польщі та Румунії, зараз імпортуємо з Бельгії, Нідерландів. Ситуація стабілізується до осені, коли Київ підпише більш довгострокові контракти з іноземними постачальниками, – додав міністр.
Напередодні Олександр Кубраков пояснював, що Україна змушена шукати альтернативні способи для постачання палива, оскільки повномасштабна війна внаслідок російського вторгнення спричинила значний дефіцит нафти.
Блокада Росією портів через Чорне море перешкоджає імпорту палива до України з Азербайджану та Румунії. Білорусь, яка раніше була основним постачальником, його не постачає.
За даними іноземних видань, зараз щоденно на територію України в’їжджає до 230 бензовозів.
Далека поїздка трасою в холодну пору року вимагає від водія особливої підготовки. Перед нею особливо…
Зимою і влітку водити машину – це дві великі різниці, і це не тільки через…
Як пише видання Car News China, новою моделлю Xiaomi стане кросовер, націлений на конкуренцію з…
Зі збільшенням популярності електромобілів багато їх власників почали задумуватись, як оптимізувати витрати на зарядку. Експерти…
Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає…
З настанням холодів починається справжній ажіотаж на зимову рідину для омивачів. Її продають буквально скрізь…
Leave a Comment