Проблему дефіциту пального в Україні вдасться вирішити до осені, коли Київ підпише більш довгострокові контракти з іноземними постачальниками.
Про це повідомив міністр інфраструктури Олександр Кубраков в інтерв’ю Financial Times. Він пояснив, що вирішення проблеми з дефіцитом пального залежить від поставок вантажівками та потягами через кордони.
– Увесь український імпорт – з ЄС. Раніше використовували лише найближчі до нас країни та порти в Польщі та Румунії, зараз імпортуємо з Бельгії, Нідерландів. Ситуація стабілізується до осені, коли Київ підпише більш довгострокові контракти з іноземними постачальниками, – додав міністр.
Напередодні Олександр Кубраков пояснював, що Україна змушена шукати альтернативні способи для постачання палива, оскільки повномасштабна війна внаслідок російського вторгнення спричинила значний дефіцит нафти.
Блокада Росією портів через Чорне море перешкоджає імпорту палива до України з Азербайджану та Румунії. Білорусь, яка раніше була основним постачальником, його не постачає.
За даними іноземних видань, зараз щоденно на територію України в’їжджає до 230 бензовозів.
Корейські автомобілі Hyundai та Kia останніми роками здобули широку популярність завдяки сучасному дизайну, технологіям і…
Дані, що показує бортовий комп'ютер, здаються точними, і водії часто довіряють їм. Проте, як зазначають…
Невдалий урив пістолета на АЗС - неприємна, але досить поширена ситуація. Головне - не панікувати…
Австралійська організація ANCAP завершила випробування седана Kia K4 2025 та оголосила результати оцінки безпеки. Майже…
У липні 2025 року європейський авторинок отримав нового несподіваного лідера - хетчбек Dacia Sandero вийшов…
Mercedes-Benz готує компактний позашляховик під робочою назвою "Little G", який має стати доступнішою альтернативою легендарному…
Leave a Comment