Новини

Що буде з цінами на бензин в 2023 році

Share

Аналітики консалтингової компанії Wood Mackenzie вважають, що високі ціни на пальне залишатимуться й в наступному році через перебої з постачанням російської нафти. Однак вже у другій половині наступного року тиск на ціни дещо спаде.

Зниження попиту на нафту

Алан Гелдер, аналітик Wood Mackenzie, вважає, що нинішні рекордні ціни на бензин та дизельне паливо в США, Європі та інших країнах знизили світовий попит на нафту на близько 1 мільйон барелів на добу. Це своєю чергою становить приблизно 1% світового попиту.

«Система виглядає дуже, дуже напруженою, поки не з’явиться невеликий запас нових (переробних) потужностей», — ділиться Гелдер.

За даними WoodMac, прибуток, який нафтопереробні заводи отримують від перегонки сирої нафти в паливо, таке як бензин і дизельне паливо, знаходиться на рекордно високому рівні. Мовиться про близько 30 доларів за барель.

Нагадаємо, американська автомобільна асоціація нещодавно повідомила, що за останні 12 місяців вартість пального в США зросла на 62% й досягла рекордної позначки 5 доларів за галон (3,8 літра).

Зниження видобутку російської нафти

У зв’язку з санкціями Заходу щодо Росії через війну в Україні, знизився видобуток російської нафти та обсяг нафтоперероблювання. Це ж своєю чергою серйозно порушило потоки нафти по всьому світу, що призвело до зростання цін на нафту.
У WoodMac очікують, що у 2023 році ціни на нафту в середньому складуть близько 100 доларів за барель проти 110 доларів в цьому році. Ціни на нафту марки Brent 17 червня знаходяться на рівні близько 120 доларів за барель.

Нафтопереробний сектор

Wood Mackenzie також зауважують, що нині нафтопереробні заводи намагаються щосили задовольнити світовий попит на пальне. Однак ситуація зміниться лише в другій половині 2023 року. Цьому сприятиме запуск нових нафтопереробних заводів, в тому числі на Близькому Сході.

Також Гелдер підкреслив, що нафтопереробний сектор працює на максимумі, де це можливо, і приділяє першорядну увагу дизельному паливу. Разом з тим пропозиція залишається недостатньою для задоволення попиту, оскільки економіка продовжує відновлюватися після пандемії COVID-19.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

Новий найбільший Audi Q9 сфотографували під час тестів

Компанія Audi активно працює над новим кросовером Audi Q9 2026, який має стати найбільшою моделлю…

24.02.2025

Експерти назвали найнадійніший вживаний автомобіль

Довговічність і безвідмовність вважаються для багатьох основними факторами, які розглядаються при пошуку того чи іншого…

24.02.2025

Водіїв чекають штрафи до 1700 грн за неправильне паркування

В Україні посилились правила паркування автомобілів. Тепер водіям, які паркуються у заборонених місцях, загрожують штрафи…

24.02.2025

Mercedes-Benz збільшує виробництво авто з ДВЗ і переходить на жорстку економію

Mercedes-Benz оголосила про подальше скорочення витрат і збільшення виробництва авто з ДВЗ, намагаючись відновити рентабельність…

24.02.2025

Обираємо бюджетний кросовер: 7 найнадійніших моделей 2025 року

Фахівці iSeeCars провели масштабне дослідження, проаналізувавши 3,8 млн нових авто та 368 млн машин у…

24.02.2025

Новий Citroen C5 Aircross показали без камуфляжу (ФОТО)

У модельній лінійці Citroen кросовер C5 Aircross з'явився далекого 2017 року. Через п'ять років паркетник…

24.02.2025