Пік паливної кризи в Україні пройдено, але обсяги постачання ще далекі від потрібного рівня, – повідомляють Життєві обрії.
Про це під час брифінгу розповів директор консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
«Кілька тижнів тому було пікове навантаження на ринок пального та тотальний дефіцит. Тепер є таке відчуття, що ми пройшли пік кризи, справді ринок починає працювати. Два тижні тому уряд скасував держрегулювання цін – це була одна з причин, оскільки багато компаній, особливо невеликі, не могли постачати паливо самостійно, оскільки закупівельна вартість була вищою за розраховану Кабміном. Після того, як держрегулювання цін зняли, з’явилися економічні стимули активніше постачати паливо», – сказав Куюн.
Але, за словами експерта, рано говорити про те, що обсяги постачання вийшли на заплановані. Найкраща ситуація зараз із постачанням дизеля, непогана – з постачанням зрідженого газу.
Ситуація із наповненням ринку бензинами відстає від очікувань, каже Куюн. Він пояснив це тим, що європейські заводи насамперед закривають внутрішній попит на бензин та не мають зайвих обсягів для експорту до інших регіонів.
За прогнозом експерта, паливна криза триватиме до липня: «Щоб ми вийшли на мінімальні обсяги нашого споживання – десь до липня продовжуватиметься вихід на потрібні обсяги».
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment