Пік паливної кризи в Україні пройдено, але обсяги постачання ще далекі від потрібного рівня, – повідомляють Життєві обрії.
Про це під час брифінгу розповів директор консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
«Кілька тижнів тому було пікове навантаження на ринок пального та тотальний дефіцит. Тепер є таке відчуття, що ми пройшли пік кризи, справді ринок починає працювати. Два тижні тому уряд скасував держрегулювання цін – це була одна з причин, оскільки багато компаній, особливо невеликі, не могли постачати паливо самостійно, оскільки закупівельна вартість була вищою за розраховану Кабміном. Після того, як держрегулювання цін зняли, з’явилися економічні стимули активніше постачати паливо», – сказав Куюн.
Але, за словами експерта, рано говорити про те, що обсяги постачання вийшли на заплановані. Найкраща ситуація зараз із постачанням дизеля, непогана – з постачанням зрідженого газу.
Ситуація із наповненням ринку бензинами відстає від очікувань, каже Куюн. Він пояснив це тим, що європейські заводи насамперед закривають внутрішній попит на бензин та не мають зайвих обсягів для експорту до інших регіонів.
За прогнозом експерта, паливна криза триватиме до липня: «Щоб ми вийшли на мінімальні обсяги нашого споживання – десь до липня продовжуватиметься вихід на потрібні обсяги».
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment