Сергій Куюн, директор «Консалтингової групи А-95» повідомив, що в Україні необхідно повернути акциз на пальне.
Про це йдеться в матеріалі Agropolit.com: «Дефіцит пального: що обмежувати – ціну на заправках чи прибуток трейдерів?»
«Ви вирішуєте завдання зменшення попиту методом високих цін. Але зараз висока ціна буде за рахунок високої націнки, яка нічого не дає з точки зори наповнення ринку.
Адже економічних стимулів у трейдерів більш ніж достатньо, проблема не в грошах. То нехай ця ціна буде високою за рахунок податків, зиску держави. Це й людям буде більш зрозуміло: купив пальне по 55-70 грн/л, але ж з них 10-15-20 грн піде на ЗСУ. Погодьтесь, це вже інша історія. Комунікуйте, знову вибачте, це!»
Куюн додав, що потрібно продовжувати методично працювати над розбудовою транспортних коридорів.
«Немає простих рішень, без політичної підтримки все буде набагато повільніше. Польща та Румунія не забезпечать необхідний обсяг. Треба нові партнери. Зокрема, тиснемо на угорців (про реверс нафтопродуктовопроводу трохи поспішили).
Працюємо з німцями для транспортування із Західної Європи. Проробляємо шляхи із Середземного моря»
Японський автовиробник Nissan розробляє новий компактний електрокросовер, який базуватиметься на платформах і компонентах оновленого Renault…
У січні-березні 2025 року серед вживаних легкових авто з-за кордону, які проходили першу реєстрацію в…
Nissan GT-R покоління R35 відправлено на пенсію. На початку березня машину остаточно зняли з конвеєра…
Японський кросовер Nissan Juke 2026 модельного року може стати ще більш привабливим варіантом для поціновувачів…
Багато автомобілістів поспішають перефарбувати деталь через подряпину або скелю, вважаючи, що це найкращий спосіб повернути…
Офіційна прем'єра кросовера Dacia Duster третього покоління відбулася восени 2023 року. Спочатку новинку представили на…
Leave a Comment