Сергій Куюн, директор «Консалтингової групи А-95» повідомив, що в Україні необхідно повернути акциз на пальне.
Про це йдеться в матеріалі Agropolit.com: «Дефіцит пального: що обмежувати – ціну на заправках чи прибуток трейдерів?»
«Ви вирішуєте завдання зменшення попиту методом високих цін. Але зараз висока ціна буде за рахунок високої націнки, яка нічого не дає з точки зори наповнення ринку.
Адже економічних стимулів у трейдерів більш ніж достатньо, проблема не в грошах. То нехай ця ціна буде високою за рахунок податків, зиску держави. Це й людям буде більш зрозуміло: купив пальне по 55-70 грн/л, але ж з них 10-15-20 грн піде на ЗСУ. Погодьтесь, це вже інша історія. Комунікуйте, знову вибачте, це!»
Куюн додав, що потрібно продовжувати методично працювати над розбудовою транспортних коридорів.
«Немає простих рішень, без політичної підтримки все буде набагато повільніше. Польща та Румунія не забезпечать необхідний обсяг. Треба нові партнери. Зокрема, тиснемо на угорців (про реверс нафтопродуктовопроводу трохи поспішили).
Працюємо з німцями для транспортування із Західної Європи. Проробляємо шляхи із Середземного моря»
Актуальне покоління Mercedes-Benz E-Class (W214) дебютувало у 2023 році. Наразі ця модель очікує оновлення, а…
CarVertical оприлюднив Market Transparency Index 2025, за яким Україна посіла останнє, 25-те місце серед європейських…
Транспортна революція набирає обертів, формуючи нових лідерів і аутсайдерів на світовій арені. За даними аналітичного…
Розробка нового покоління Toyota Corolla триває повним ходом. У найближчі кілька років модель очікує масштабне…
В Україні часто можна зустріти випадки продажу неякісного бензину. Фахівці пояснили, як автовласники можуть самостійно…
Стаття розглядає основні аспекти вимушеної зупинки в заборонених місцях, зокрема визначення такого типу зупинки, перелік…
Leave a Comment