Можливість придбати і без оплати додаткового митного збору ввезти в Україну «євробляху» порадувала багатьох українців, навіть не зважаючи на війну. Проте разом із цим збільшилася й кількість неправдивої інформації, пов’язаної із покупкою авто за кордоном.
Три головні міфи про безкоштовну розмитнення «євробів» розвінчав глава «Інституту досліджень авторинку» Стансилав Бучацький в інтерв’ю «Авто РІА», передає «Телеграф» .
Міф перший. Новий закон – схема для ввезення дорогих машин
На думку Бучацького, дозвіл на безкоштовне розмитнення діє за однаковим принципом для всіх. Тому навіть якщо хтось із українців і вирішив придбати дорожче авто, жодного закону він не порушив.
«Сутність у тому, що за статистикою за цей час [поки діє закон — ред.], в Україну було ввезено лише 40 реально дорогих авто преміум класу, — пояснює фахівець. — У 90% це були автомобілі, які коштували кілька тисяч євро. Це справді авто доступної цінової категорії, яких справді потребують українці».
Міф другий. Усі черги на кордоні від «євроблягерів»
Станіслав Бучацький не заперечує, що нинішні черги на пунктах пропуску в Україну мають чимало людей, які бажають безкоштовно розмитнити авто. Однак це далеко не такий відсоток, як це люблять говорити. Він нагадує, що через війну загалом змінилася логістика щодо доставки товарів в Україну.
«Не працюють тимчасово порти, не працює авіатранспорт. Все навантаження беруть він пункти пропуску західного кордону. Навіть якби ми ухвалили рішення щодо заборони імпорту транспортних засобів взагалі, черги все одно будуть», — упевнений експерт.
На його думку, насамперед слід змінити процес проходження держкордону, автоматизувати його тощо.
Міф третій. Засилля «євроблях» влаштує проблеми на дорогах
За інформацією Бучацького, лише з середини квітня та по перші числа травня в Україну було ввезено близько 30 тисяч автомобілів з Європи. Це нормальна кількість імпортованих машин, адже до війни ця кількість могла бути вдвічі більшою.
“У жовтні-листопаді рівень імпорту досягав 50-60 тисяч машин за місяць”, – пояснює експерт.
Він упевнений, що жодного колапсу для українських доріг «євробляхи» не створять.
У умовах постійного зростання цін на пальне економія стає актуальною для багатьох водіїв. Власник автосервісу…
Хетчбек Nissan Micra протягом п'яти поколінь, починаючи з 1982 року, майже ніколи не робив акцент…
Верховна Рада розглядає законопроєкт №13314, який може суттєво змінити правила для українських водіїв. Найбільш обговорюваними…
Porsche представила інтер'єр електричного кросовера Cayenne перед його прем'єрою. Дисплеї приладової панелі та мультимедійної системи…
Нічна їзда в Україні часто стає випробуванням і для автомобіля, і для водія, адже більшість…
Лінійка позашляховиків Toyota традиційно асоціюється з моделями Land Cruiser, які відомі своїми розмірами, надійністю та…
Leave a Comment