Новини

Безкоштовне розмитнення “євроблях” для українців: експерт розвінчав три головні міфи

Share

Дозвіл на ввезення машин в Україну виправдав себе, переконаний фахівець.

Можливість придбати і без оплати додаткового митного збору ввезти в Україну “євробляху” порадувала багатьох українців, навіть не зважаючи на війну. Проте разом із цим збільшилася й кількість неправдивої інформації, пов’язаної із покупкою авто за кордоном.

Три головні міфи про безкоштовну розмитнення “євробів” розвінчав глава “Інституту досліджень авторинку” Стансилав Бучацький в інтерв’ю “Авто РІА”.

Міф перший. Новий закон — схема для ввезення дорогих машин

На думку Бучацького, дозвіл на безкоштовне розмитнення діє за однаковим принципом для всіх. Тому навіть якщо хтось із українців і вирішив придбати дорожче авто, жодного закону він не порушив.

“Суть у тому, що за статистикою за цей час [поки діє закон — ред.], в Україну було ввезено лише 40 реально дорогих авто преміум класу, — пояснює фахівець. — У 90% це були автомобілі, які коштували кілька тисяч євро. Це дійсно авто доступної цінової категорії, яких справді потребують українці”.

Міф другий. Усі черги на кордоні від “євроблягерів”

Станіслав Бучацький не заперечує, що нинішні черги на пунктах пропуску в Україну “містять” чимало людей, які бажають безкоштовно розмитнити авто. Однак це далеко не такий величезний відсоток, як про це люблять говорити. Він нагадує, що через війну загалом змінилася логістика щодо доставки товарів в Україну.

“Не працюють тимчасово порти, не працює авіатранспорт. Все навантаження беруть на себе пункти пропуску західного кордону. Навіть якщо ми ухвалимо рішення про заборону імпорту транспортних засобів взагалі, черги все одно будуть”, — упевнений експерт.

На його думку, насамперед слід змінити процес проходження держкордону, автоматизувати його тощо.

Міф третій. Засилля “євроблях” влаштує проблеми на дорогах

За інформацією Бучацького, лише з середини квітня та по перші числа травня в Україну було ввезено близько 30 тисяч автомобілів з Європи. Це нормальна кількість імпортованих машин, адже до війни ця кількість могла бути вдвічі більшою.

“У жовтні-листопаді рівень імпорту досягав 50-60 тисяч машин на місяць”, — пояснює експерт.

Він упевнений, що жодного колапсу для українських доріг “євробляхи” не створять.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Коли після вживання алкоголю можна безпечно керувати автомобілем

У цій статті ми розглянемо основні причини, через які водії отримують протоколи за керування у…

29.03.2025

Безпечне перевезення дітей в авто: що потрібно знати

Попередня редакція ПДР щодо перевезення дітей діяла з 2008 року, проте містила багато спірних моментів…

29.03.2025

Hyundai представила нову мультимедійну систему, що нагадує ту, що в Tesla

Компанія Hyundai представила свою нову інформаційно-розважальну систему Pleos Connect, яка з'явиться на ринку наступного року.…

29.03.2025

Чи потрібні права та документи для керування скутером в Україні

Працівники поліції часто зупиняють скутери на дорогах, оскільки в багатьох випадках водії не мають необхідних…

29.03.2025

Чому механіки радять не встановлювати ГБО: приховані проблеми для водіїв

Газобалонне обладнання (ГБО) здається чудовим способом заощадити на паливі, адже газ коштує дешевше за бензин.…

29.03.2025

Електронні довідки та нові групи водіїв: як зміняться правила керування автомобілем

В Україні пропонують замінити застарілу систему медичних оглядів водіїв на електронні висновки, що значно спростить…

28.03.2025