Новини

Безкоштовне розмитнення “євроблях” для українців: експерт розвінчав три головні міфи

Share

Дозвіл на ввезення машин в Україну виправдав себе, переконаний фахівець.

Можливість придбати і без оплати додаткового митного збору ввезти в Україну “євробляху” порадувала багатьох українців, навіть не зважаючи на війну. Проте разом із цим збільшилася й кількість неправдивої інформації, пов’язаної із покупкою авто за кордоном.

Три головні міфи про безкоштовну розмитнення “євробів” розвінчав глава “Інституту досліджень авторинку” Стансилав Бучацький в інтерв’ю “Авто РІА”.

Міф перший. Новий закон — схема для ввезення дорогих машин

На думку Бучацького, дозвіл на безкоштовне розмитнення діє за однаковим принципом для всіх. Тому навіть якщо хтось із українців і вирішив придбати дорожче авто, жодного закону він не порушив.

“Суть у тому, що за статистикою за цей час [поки діє закон — ред.], в Україну було ввезено лише 40 реально дорогих авто преміум класу, — пояснює фахівець. — У 90% це були автомобілі, які коштували кілька тисяч євро. Це дійсно авто доступної цінової категорії, яких справді потребують українці”.

Міф другий. Усі черги на кордоні від “євроблягерів”

Станіслав Бучацький не заперечує, що нинішні черги на пунктах пропуску в Україну “містять” чимало людей, які бажають безкоштовно розмитнити авто. Однак це далеко не такий величезний відсоток, як про це люблять говорити. Він нагадує, що через війну загалом змінилася логістика щодо доставки товарів в Україну.

“Не працюють тимчасово порти, не працює авіатранспорт. Все навантаження беруть на себе пункти пропуску західного кордону. Навіть якщо ми ухвалимо рішення про заборону імпорту транспортних засобів взагалі, черги все одно будуть”, — упевнений експерт.

На його думку, насамперед слід змінити процес проходження держкордону, автоматизувати його тощо.

Міф третій. Засилля “євроблях” влаштує проблеми на дорогах

За інформацією Бучацького, лише з середини квітня та по перші числа травня в Україну було ввезено близько 30 тисяч автомобілів з Європи. Це нормальна кількість імпортованих машин, адже до війни ця кількість могла бути вдвічі більшою.

“У жовтні-листопаді рівень імпорту досягав 50-60 тисяч машин на місяць”, — пояснює експерт.

Він упевнений, що жодного колапсу для українських доріг “євробляхи” не створять.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нова афера на дорогах: як шахраї взимку грабують водіїв

Під час зимових холодів шахраї не менш активні, ніж улітку. Нещодавно стала відома нова схема,…

22.02.2025

МВС України оновлює систему електронного запису до сервісних центрів

З 18 лютого 2025 року у 53 сервісних центрах МВС України запрацювала нова система електронної…

21.02.2025

Ціни на пальне знижуються: яке паливо стане дешевшим

З січня 2025 року вартість палива на українських АЗС зазнала зростання через підвищення акцизів та…

21.02.2025

Dacia тестує новий кросовер Duster з удосконаленим повним приводом

Кілька тижнів тому Dacia Duster проходив тести, але тоді кросовер був позначений логотипом Renault. Проте…

21.02.2025

Випуск електрокара Hyundai Ioniq 5 призупинять через низький попит

Південнокорейські ЗМІ повідомили, що Hyundai тимчасово призупинить виробництво Ioniq 5 і Kona Electric з 24…

21.02.2025

Кросовер Alpine A390: перше зображення та дата прем’єри

Alpine оголосила дату дебюту свого футуристичного електричного кросовера A390. Цей спортивний фастбек з низьким профілем…

21.02.2025