Уряд України вніс зміни до технічного регламенту вимог палива. Зміни передбачають дозвіл на виробництво та обіг нафтопродуктів екологічних класів Євро-3 та 4. Відповідну постанову підписав прем’єр-міністр України Денис Шмигаль. Документ надрукували на урядовому сайті. Дія постанови триватиме до кінця воєнного стану.
Головними відмінностями між екологічними класами палива є вміст сірки та відсоток бензолу. Стандарт Євро-5 передбачає вміст сірки на рівні не вище 10 ppm, Євро-4 – 50 ppm, а Євро-3 – 150 ppm. Допустима норма бензолу становить 1%, 3% та 5% відповідно.
Оборот палива стандартів Євро-3 та 4 допустимо лише після проведення перевірки відповідності кожної партії за модулем F1.
Рішення зменшити вимоги до палива було прийнято на тлі дефіциту палива. Це дозволить легалізувати виробництво пального на міні-НПЗ, де раніше випускали до 35 тисяч тонн бензину та до 10 тисяч тонн дизеля.
В Україні поки немає прямої відповідальності за їзду на літніх шинах у зимовий період, адже…
Навіть найнадійніша та дорога батарея в автомобілі з часом втрачає свої властивості і рано чи…
До виходу нового покоління Mercedes-Benz GLS 2028 залишилося ще кілька років, але вже зараз можна…
Експерти виділили три автопрактики, які давно втратили сенс: обов'язкове сезонне технічне обслуговування, тривалий прогрів двигуна…
Більшість водіїв розуміють червоне світло як категоричну заборону, і це правильно. Проте закон передбачає окремі…
Багато українських водіїв переконані, що достатньо не перевищувати швидкість і не сідати за кермо напідпитку.…
Leave a Comment