Уряд України вніс зміни до технічного регламенту вимог палива. Зміни передбачають дозвіл на виробництво та обіг нафтопродуктів екологічних класів Євро-3 та 4. Відповідну постанову підписав прем’єр-міністр України Денис Шмигаль. Документ надрукували на урядовому сайті. Дія постанови триватиме до кінця воєнного стану.
Головними відмінностями між екологічними класами палива є вміст сірки та відсоток бензолу. Стандарт Євро-5 передбачає вміст сірки на рівні не вище 10 ppm, Євро-4 – 50 ppm, а Євро-3 – 150 ppm. Допустима норма бензолу становить 1%, 3% та 5% відповідно.
Оборот палива стандартів Євро-3 та 4 допустимо лише після проведення перевірки відповідності кожної партії за модулем F1.
Рішення зменшити вимоги до палива було прийнято на тлі дефіциту палива. Це дозволить легалізувати виробництво пального на міні-НПЗ, де раніше випускали до 35 тисяч тонн бензину та до 10 тисяч тонн дизеля.
2024 рік став важким для Audi: продажі знизилися на 12%, до 1 млн 671 тисяч…
У Польщі планують посилити законодавство щодо дорожньої безпеки, зокрема, назавжди позбавляти водійських прав осіб, які…
З урахуванням витрат на паливо, регулярного обслуговування та періодичного ремонту, загальна вартість утримання транспортного засобу…
Нове дослідження показало, що експлуатація електромобіля обходиться на 50,2% дешевше порівняно з бензиновим автомобілем. Щорічні…
В Україні можуть запровадити нові штрафи для водіїв, чий автомобіль створює надмірний шум. Законопроєкт №9564…
Jeep продовжує активний розвиток електричної лінійки, готуючи до випуску новий позашляховик Recon EV , який…
Leave a Comment