Уряд України вніс зміни до технічного регламенту вимог палива. Зміни передбачають дозвіл на виробництво та обіг нафтопродуктів екологічних класів Євро-3 та 4. Відповідну постанову підписав прем’єр-міністр України Денис Шмигаль. Документ надрукували на урядовому сайті. Дія постанови триватиме до кінця воєнного стану.
Головними відмінностями між екологічними класами палива є вміст сірки та відсоток бензолу. Стандарт Євро-5 передбачає вміст сірки на рівні не вище 10 ppm, Євро-4 – 50 ppm, а Євро-3 – 150 ppm. Допустима норма бензолу становить 1%, 3% та 5% відповідно.
Оборот палива стандартів Євро-3 та 4 допустимо лише після проведення перевірки відповідності кожної партії за модулем F1.
Рішення зменшити вимоги до палива було прийнято на тлі дефіциту палива. Це дозволить легалізувати виробництво пального на міні-НПЗ, де раніше випускали до 35 тисяч тонн бензину та до 10 тисяч тонн дизеля.
Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…
Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…
Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…
На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…
Осінь добігає кінця, а це означає, що водіям пора переходити на зимові шини. Вони важливі…
Наступне покоління легендарної BMW 3-серії дебютує вже у листопаді 2026 року та принесе низку технічних…
Leave a Comment