Уряд України вніс зміни до технічного регламенту вимог палива. Зміни передбачають дозвіл на виробництво та обіг нафтопродуктів екологічних класів Євро-3 та 4. Відповідну постанову підписав прем’єр-міністр України Денис Шмигаль. Документ надрукували на урядовому сайті. Дія постанови триватиме до кінця воєнного стану.
Головними відмінностями між екологічними класами палива є вміст сірки та відсоток бензолу. Стандарт Євро-5 передбачає вміст сірки на рівні не вище 10 ppm, Євро-4 – 50 ppm, а Євро-3 – 150 ppm. Допустима норма бензолу становить 1%, 3% та 5% відповідно.
Оборот палива стандартів Євро-3 та 4 допустимо лише після проведення перевірки відповідності кожної партії за модулем F1.
Рішення зменшити вимоги до палива було прийнято на тлі дефіциту палива. Це дозволить легалізувати виробництво пального на міні-НПЗ, де раніше випускали до 35 тисяч тонн бензину та до 10 тисяч тонн дизеля.
Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…
Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…
З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Leave a Comment