Новини

Що робити, щоб Україна не залишилася без палива

Глава «Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн прогнозує, що незабаром паливо може стати не просто дефіцитним товаром в Україні, а взагалі зникнути з вітчизняних АЗС. Експерт розповів, як цього не допустити.

У середині минулого місяця влада України скасувала акцизний збір і знизила ПДВ на паливо. Завдяки цьому вдалося знизити вартість палива та не допустити зростання цін до небувалого рівня. Проте економія відбудеться лише за умови наявності палива як такого.

Середня вартість палива, що діє, за формулою Міністерства економіки така: бензин А-95 30,22грн/л., ДП – 34,53грн/л. Регульована вартість на АЗС становить 33,53 та 37,43 гривень за літр для бензину та дизеля відповідно.

Після проведення простих математичних розрахунків, експерти дійшов висновку, що за діючими формулами та державним регулюванням учасники паливного ринку працюють практично на збиток. Прибуток трейдерів мало не покриває витрати.

Сергій Куюн додав, що у фізично потрібних обсягах палива в Україні немає. Потреба паливі покривають 3-4 великі національні мережі, які фізично що неспроможні завезти потрібний обсяг.

Після зупинки Кременчуцького НПЗ ситуація на паливному ринку України, яка й без того дестабілізована, різко погіршилася.

Експерт бачить вихід у скасуванні державного регулювання цін на пальне. Так вдасться зберегти дрібні мережі АЗС, що покривають потреби дрібних міст та населених пунктів. Проте чи влада піде на такий крок – відкрите питання.

Джерело:  Авто24

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Leave a Comment

View Comments

  • А барыгам все мало. Никак не нажрутся. А еще большая беда в том, что сначала делают, а потом думают, если есть чем вообще думать.

  • Сначала надо думать, а потом делать, а не на оборот. И второе. Где же обещанное топливо и ЕС. А его нет и не будет. Потому что в ЕC тоже приближается к катастрофе. И какой бы Путин не был урод, но без российской нефти Европе и в том числе и Украине, будет, мягко сказано, очень плохо.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Низькі оберти і різкі прискорення: приховані загрози для двигуна

Сучасні автомобілі часто сприймаються водіями як надійні й невибагливі, здатні витримати будь-який стиль керування. Проте…

24.08.2025

Топ-5 авто, які навіть перекупи обходять стороною

У 2025 році на ринку автомобілів чітко видно дві категорії: одні моделі розкуповують миттєво, інші…

24.08.2025

Nissan готує конкурента Toyota Prado: перші фото

Після кількох місяців чуток у Nissan фактично підтвердили наміри повернути на ринок рамний позашляховик, який…

24.08.2025

Названо 10 дрібниць в авто, що полегшать життя кожному водієві

Багато водіїв переконані, що знають про свої машини все, однак навіть досвідчені автолюбителі часто не…

24.08.2025

Чи можна вдень замінити ближнє світло протитуманними фарами

Багато водіїв замислюються, чи дозволено в денний час користуватися протитуманними фарами замість ближнього світла, якщо…

24.08.2025

10 автомобілів, які у 2025 році практично неможливо продати

Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими,…

23.08.2025