Глава «Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн прогнозує, що незабаром паливо може стати не просто дефіцитним товаром в Україні, а взагалі зникнути з вітчизняних АЗС. Експерт розповів, як цього не допустити.
У середині минулого місяця влада України скасувала акцизний збір і знизила ПДВ на паливо. Завдяки цьому вдалося знизити вартість палива та не допустити зростання цін до небувалого рівня. Проте економія відбудеться лише за умови наявності палива як такого.
Середня вартість палива, що діє, за формулою Міністерства економіки така: бензин А-95 30,22грн/л., ДП – 34,53грн/л. Регульована вартість на АЗС становить 33,53 та 37,43 гривень за літр для бензину та дизеля відповідно.
Після проведення простих математичних розрахунків, експерти дійшов висновку, що за діючими формулами та державним регулюванням учасники паливного ринку працюють практично на збиток. Прибуток трейдерів мало не покриває витрати.
Сергій Куюн додав, що у фізично потрібних обсягах палива в Україні немає. Потреба паливі покривають 3-4 великі національні мережі, які фізично що неспроможні завезти потрібний обсяг.
Після зупинки Кременчуцького НПЗ ситуація на паливному ринку України, яка й без того дестабілізована, різко погіршилася.
Експерт бачить вихід у скасуванні державного регулювання цін на пальне. Так вдасться зберегти дрібні мережі АЗС, що покривають потреби дрібних міст та населених пунктів. Проте чи влада піде на такий крок – відкрите питання.
Джерело: Авто24
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
View Comments
А барыгам все мало. Никак не нажрутся. А еще большая беда в том, что сначала делают, а потом думают, если есть чем вообще думать.
Сначала надо думать, а потом делать, а не на оборот. И второе. Где же обещанное топливо и ЕС. А его нет и не будет. Потому что в ЕC тоже приближается к катастрофе. И какой бы Путин не был урод, но без российской нефти Европе и в том числе и Украине, будет, мягко сказано, очень плохо.