Глава «Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн прогнозує, що незабаром паливо може стати не просто дефіцитним товаром в Україні, а взагалі зникнути з вітчизняних АЗС. Експерт розповів, як цього не допустити.
У середині минулого місяця влада України скасувала акцизний збір і знизила ПДВ на паливо. Завдяки цьому вдалося знизити вартість палива та не допустити зростання цін до небувалого рівня. Проте економія відбудеться лише за умови наявності палива як такого.
Середня вартість палива, що діє, за формулою Міністерства економіки така: бензин А-95 30,22грн/л., ДП – 34,53грн/л. Регульована вартість на АЗС становить 33,53 та 37,43 гривень за літр для бензину та дизеля відповідно.
Після проведення простих математичних розрахунків, експерти дійшов висновку, що за діючими формулами та державним регулюванням учасники паливного ринку працюють практично на збиток. Прибуток трейдерів мало не покриває витрати.
Сергій Куюн додав, що у фізично потрібних обсягах палива в Україні немає. Потреба паливі покривають 3-4 великі національні мережі, які фізично що неспроможні завезти потрібний обсяг.
Після зупинки Кременчуцького НПЗ ситуація на паливному ринку України, яка й без того дестабілізована, різко погіршилася.
Експерт бачить вихід у скасуванні державного регулювання цін на пальне. Так вдасться зберегти дрібні мережі АЗС, що покривають потреби дрібних міст та населених пунктів. Проте чи влада піде на такий крок – відкрите питання.
Джерело: Авто24
Згідно з дослідженням американського видання, в преміальному сегменті автомобільного ринку виділяються бренди, що пропонують найбільш…
На конференції Fleet Europe Days експерти заявили, що виробники електромобілів обмежують можливість ремонту батарей, незважаючи…
Незабаром на автосалоні в Таїланді відбудеться дебют нового покоління Toyota Hilux 2026, і вже зараз…
З наближенням зими автовиробники поспішають завершити випробування своїх новинок на легендарному Нюрбургрингу, поки трасу не…
Купівля автомобіля приносить радість, але водночас накладає нові обов'язки. Багато хто після придбання звертає увагу…
Глибокий рев мотора раніше сприймався як ознака статусу, але зараз він може обійтися водіям дорого.…
View Comments
А барыгам все мало. Никак не нажрутся. А еще большая беда в том, что сначала делают, а потом думают, если есть чем вообще думать.
Сначала надо думать, а потом делать, а не на оборот. И второе. Где же обещанное топливо и ЕС. А его нет и не будет. Потому что в ЕC тоже приближается к катастрофе. И какой бы Путин не был урод, но без российской нефти Европе и в том числе и Украине, будет, мягко сказано, очень плохо.