Щоправда, виробничі плани можуть дещо постраждати через перебої у постачанні сировини або окремих деталей, спричинених як порушеннями глобальних логістичних ланцюжків, так і війною Росії проти України та міжнародними санкціями проти РФ.

Але експерти вказують на специфіку закупівельної політики Tesla: компанія заздалегідь уклала контракти з виробниками сировини, наприклад, в Австралії та США, до того ж вона менша, ніж інші представники галузі, покладається на постачальників і вважає за краще сама виробляти необхідні компоненти. Так, тепер Tesla поруч із заводом, що увійшов до ладу, споруджує в Грюнхайді власну фабрику з виробництва акумуляторних батарей.

Проте знакове значення нового підприємства полягає далеко не лише у рекордних темпах його спорудження. Рішення Ілона Маска розмістити першу європейську гігафабрику саме у Німеччині тут сприйняли як ознаку великої довіри до досвіду та ноу-хау німецької автомобільної промисловості. Завод у Грюнхайді, поза сумнівом, ще більше зміцнить потенціал та міжнародні позиції цієї ключової галузі економіки ФРН.

Одночасно прихід Tesla до Німеччини з великим виробництвом означає прямий виклик традиційним німецьким автобудівникам, особливо тим, що орієнтовані на преміум-сегмент. Їм доведеться кинути багато сил і коштів на протистояння такому грізному та динамічному конкурентові.