Новини

З якими несправностями автомобілі не зможуть пройти техогляд: список

Share
Вже найближчим часом в Україні мають запровадити техогляд для легкових авто, що дуже непокоїть багатьох водіїв.

Вже зараз зрозуміло, що приблизно 30% авто, які їздять українськими дорогами, не зможуть чесно пройти техогляд, який планують повернути вже найближчим часом. Відповідний закон, який розробили у Мінінфраструктурі, мають розглянути у Верховній Раді вже у 2022 році.

Під загрозою не пройти техогляд будуть як автомобілі у віці, так і відносно свіжі авто. Сьогодні ми поговоримо про основні вузли та агрегати, які можуть стати проблемними під час проходження техогляду в Україні.

Перша проблема у старих авто буде з каталізатором або сажевим фільтром. Дані деталі, які відповідають за екологічність авто, служать близько 300 тис. км або 10 років при середньостатистичній експлуатації автомобіля. Після виходу цих деталей з ладу їх вирізають і ставлять обманки, або перепрограмують комп’ютер.

На відносно бюджетні авто ці каталізатори коштують просто захмарних грошей: Skoda Octavia 2012 (1800 доларів), Renault Megane (3000 доларів) і т.д.).

Також проблеми можуть виникнути у автомобілів із американською оптикою. Вся справа в тому, що американські та європейські стандарти світла різні, тому навіть американську фару, що справно працює, потрібно буде замінити на європейський аналог. Для деяких авто взагалі доведеться довстановлювати задні протитуманки, а також переднє коригування фар і омивачі.

Крім цього, власники повинні пам’ятати, що у автомобіля перевірятимуть усі основні системи та агрегати автомобіля, такі як двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска тощо. На даний момент висновок напрошується невтішний, адже згідно зі статистикою від Нацполіції за минулий рік лише 0,27% від загальної кількості аварій було пов’язано з технічною несправністю автомобіля.

Водночас, новий законопроект породжує серйозні корупційні ризики і чимало складнощів для автомобілістів, які іноді просто неможливо вирішити законним шляхом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault готує рестайлінг Kardian: з’явилися перші фото і деталі змін

Французький автовиробник готується представити оновлений кросовер Renault Kardian модельного року 2026. Як і попередник, автомобіль…

26.06.2025

Літні помилки водіїв: як спека виводить з ладу авто і як цього уникнути

З настанням літа українським водіям слід бути особливо уважними: спека випробовує на міцність не лише…

26.06.2025

Літній догляд за авто без майстра: що можна зробити самостійно

Цей сезон - чудовий час для догляду за автомобілем. В умовах спокою, коли є доступ…

26.06.2025

Ціни на бензин в Україні залишаються стабільними завдяки зниженню цін на нафту

Перемир’я між Ізраїлем та Іраном стало ключовим фактором, який зумовив зниження світових цін на нафту.…

26.06.2025

Автоексперт назвав аксесуари, які не варто купувати для машини

Автоексперт перерахував п'ятірку аксесуарів для авто, які часто продаються на маркетплейсах і в автомагазинах, і…

26.06.2025

5 несправностей двигуна, які можна розпізнати за станом свічок запалювання

Більшість автомобілістів знає, що справні свічки запалювання забезпечують легкий запуск двигуна та його стабільну роботу.…

26.06.2025