Новини

З якими несправностями автомобілі не зможуть пройти техогляд: список

Share
Вже найближчим часом в Україні мають запровадити техогляд для легкових авто, що дуже непокоїть багатьох водіїв.

Вже зараз зрозуміло, що приблизно 30% авто, які їздять українськими дорогами, не зможуть чесно пройти техогляд, який планують повернути вже найближчим часом. Відповідний закон, який розробили у Мінінфраструктурі, мають розглянути у Верховній Раді вже у 2022 році.

Під загрозою не пройти техогляд будуть як автомобілі у віці, так і відносно свіжі авто. Сьогодні ми поговоримо про основні вузли та агрегати, які можуть стати проблемними під час проходження техогляду в Україні.

Перша проблема у старих авто буде з каталізатором або сажевим фільтром. Дані деталі, які відповідають за екологічність авто, служать близько 300 тис. км або 10 років при середньостатистичній експлуатації автомобіля. Після виходу цих деталей з ладу їх вирізають і ставлять обманки, або перепрограмують комп’ютер.

На відносно бюджетні авто ці каталізатори коштують просто захмарних грошей: Skoda Octavia 2012 (1800 доларів), Renault Megane (3000 доларів) і т.д.).

Також проблеми можуть виникнути у автомобілів із американською оптикою. Вся справа в тому, що американські та європейські стандарти світла різні, тому навіть американську фару, що справно працює, потрібно буде замінити на європейський аналог. Для деяких авто взагалі доведеться довстановлювати задні протитуманки, а також переднє коригування фар і омивачі.

Крім цього, власники повинні пам’ятати, що у автомобіля перевірятимуть усі основні системи та агрегати автомобіля, такі як двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска тощо. На даний момент висновок напрошується невтішний, адже згідно зі статистикою від Нацполіції за минулий рік лише 0,27% від загальної кількості аварій було пов’язано з технічною несправністю автомобіля.

Водночас, новий законопроект породжує серйозні корупційні ризики і чимало складнощів для автомобілістів, які іноді просто неможливо вирішити законним шляхом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому важливо купити інші шини, навіть з майже новим протектором

Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…

10.11.2024

Новий автомобільний бренд вийшов на ринок України

В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…

10.11.2024

Експерт розповів, які системи автомобіля потрібно перевірити перед морозами

З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…

10.11.2024

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024