Новини

З якими несправностями автомобілі не зможуть пройти техогляд: список

Вже найближчим часом в Україні мають запровадити техогляд для легкових авто, що дуже непокоїть багатьох водіїв.

Вже зараз зрозуміло, що приблизно 30% авто, які їздять українськими дорогами, не зможуть чесно пройти техогляд, який планують повернути вже найближчим часом. Відповідний закон, який розробили у Мінінфраструктурі, мають розглянути у Верховній Раді вже у 2022 році.

Під загрозою не пройти техогляд будуть як автомобілі у віці, так і відносно свіжі авто. Сьогодні ми поговоримо про основні вузли та агрегати, які можуть стати проблемними під час проходження техогляду в Україні.

Перша проблема у старих авто буде з каталізатором або сажевим фільтром. Дані деталі, які відповідають за екологічність авто, служать близько 300 тис. км або 10 років при середньостатистичній експлуатації автомобіля. Після виходу цих деталей з ладу їх вирізають і ставлять обманки, або перепрограмують комп’ютер.

На відносно бюджетні авто ці каталізатори коштують просто захмарних грошей: Skoda Octavia 2012 (1800 доларів), Renault Megane (3000 доларів) і т.д.).

Також проблеми можуть виникнути у автомобілів із американською оптикою. Вся справа в тому, що американські та європейські стандарти світла різні, тому навіть американську фару, що справно працює, потрібно буде замінити на європейський аналог. Для деяких авто взагалі доведеться довстановлювати задні протитуманки, а також переднє коригування фар і омивачі.

Крім цього, власники повинні пам’ятати, що у автомобіля перевірятимуть усі основні системи та агрегати автомобіля, такі як двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска тощо. На даний момент висновок напрошується невтішний, адже згідно зі статистикою від Нацполіції за минулий рік лише 0,27% від загальної кількості аварій було пов’язано з технічною несправністю автомобіля.

Водночас, новий законопроект породжує серйозні корупційні ризики і чимало складнощів для автомобілістів, які іноді просто неможливо вирішити законним шляхом.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Коли можна їхати на червоний сигнал світлофора: винятки з ПДР

Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…

15.11.2025

Названо правила паркування у дворах та розміри штрафів

Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…

15.11.2025

Як прогріти салон удвічі швидше: секретна функція в авто

Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…

15.11.2025

Volkswagen повністю відмовляється від дизеля в T-Roc 2026 і переходить на гібриди

Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…

15.11.2025

Як продовжити термін служби акумулятора взимку: рекомендації експерта

Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…

15.11.2025

McLaren відмовляється від електрокара у сегменті SUV на користь традиційного двигуна

Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…

15.11.2025