Новини

З якими несправностями автомобілі не зможуть пройти техогляд: список

Share
Вже найближчим часом в Україні мають запровадити техогляд для легкових авто, що дуже непокоїть багатьох водіїв.

Вже зараз зрозуміло, що приблизно 30% авто, які їздять українськими дорогами, не зможуть чесно пройти техогляд, який планують повернути вже найближчим часом. Відповідний закон, який розробили у Мінінфраструктурі, мають розглянути у Верховній Раді вже у 2022 році.

Під загрозою не пройти техогляд будуть як автомобілі у віці, так і відносно свіжі авто. Сьогодні ми поговоримо про основні вузли та агрегати, які можуть стати проблемними під час проходження техогляду в Україні.

Перша проблема у старих авто буде з каталізатором або сажевим фільтром. Дані деталі, які відповідають за екологічність авто, служать близько 300 тис. км або 10 років при середньостатистичній експлуатації автомобіля. Після виходу цих деталей з ладу їх вирізають і ставлять обманки, або перепрограмують комп’ютер.

На відносно бюджетні авто ці каталізатори коштують просто захмарних грошей: Skoda Octavia 2012 (1800 доларів), Renault Megane (3000 доларів) і т.д.).

Також проблеми можуть виникнути у автомобілів із американською оптикою. Вся справа в тому, що американські та європейські стандарти світла різні, тому навіть американську фару, що справно працює, потрібно буде замінити на європейський аналог. Для деяких авто взагалі доведеться довстановлювати задні протитуманки, а також переднє коригування фар і омивачі.

Крім цього, власники повинні пам’ятати, що у автомобіля перевірятимуть усі основні системи та агрегати автомобіля, такі як двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска тощо. На даний момент висновок напрошується невтішний, адже згідно зі статистикою від Нацполіції за минулий рік лише 0,27% від загальної кількості аварій було пов’язано з технічною несправністю автомобіля.

Водночас, новий законопроект породжує серйозні корупційні ризики і чимало складнощів для автомобілістів, які іноді просто неможливо вирішити законним шляхом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Ілон Маск розповів про важливі зміни в головному кросовері Tesla

Tesla готується до запуску серійного виробництва оновленої Model Y Juniper, і, за чутками, вже з…

31.12.2024

Водіям на замітку: коли можна не показувати документи поліції

Водії в Україні повинні мати при собі водійське посвідчення відповідної категорії під час керування автомобілем.…

31.12.2024

Скільки витримують сучасні двигуни: середній пробіг за словами експертів

Термін служби двигуна — це важлива тема для кожного автовласника, адже від того, як довго…

31.12.2024

Поліція взялася за авто зі США: нові штрафи та загроза втрати прав

В Україні останнім часом справжнє полювання на власників авто зі США. Поліція буквально почала придивлятися…

31.12.2024

Новий кросовер Hyundai: відома дата прем’єри та характеристики

Субкомпактний кросовер Hyundai Venue з'явився в лінійці корейського автовиробника в 2019 році, оновившись у 2022-му.…

31.12.2024

Що означає новий знак заборони на дорогах ЄС

На дорогах Європи почали з'являтися нові дорожні знаки, які можуть заплутати водіїв. Один із них…

31.12.2024