Новини

З якими несправностями автомобілі не зможуть пройти техогляд: список

Share
Вже найближчим часом в Україні мають запровадити техогляд для легкових авто, що дуже непокоїть багатьох водіїв.

Вже зараз зрозуміло, що приблизно 30% авто, які їздять українськими дорогами, не зможуть чесно пройти техогляд, який планують повернути вже найближчим часом. Відповідний закон, який розробили у Мінінфраструктурі, мають розглянути у Верховній Раді вже у 2022 році.

Під загрозою не пройти техогляд будуть як автомобілі у віці, так і відносно свіжі авто. Сьогодні ми поговоримо про основні вузли та агрегати, які можуть стати проблемними під час проходження техогляду в Україні.

Перша проблема у старих авто буде з каталізатором або сажевим фільтром. Дані деталі, які відповідають за екологічність авто, служать близько 300 тис. км або 10 років при середньостатистичній експлуатації автомобіля. Після виходу цих деталей з ладу їх вирізають і ставлять обманки, або перепрограмують комп’ютер.

На відносно бюджетні авто ці каталізатори коштують просто захмарних грошей: Skoda Octavia 2012 (1800 доларів), Renault Megane (3000 доларів) і т.д.).

Також проблеми можуть виникнути у автомобілів із американською оптикою. Вся справа в тому, що американські та європейські стандарти світла різні, тому навіть американську фару, що справно працює, потрібно буде замінити на європейський аналог. Для деяких авто взагалі доведеться довстановлювати задні протитуманки, а також переднє коригування фар і омивачі.

Крім цього, власники повинні пам’ятати, що у автомобіля перевірятимуть усі основні системи та агрегати автомобіля, такі як двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска тощо. На даний момент висновок напрошується невтішний, адже згідно зі статистикою від Нацполіції за минулий рік лише 0,27% від загальної кількості аварій було пов’язано з технічною несправністю автомобіля.

Водночас, новий законопроект породжує серйозні корупційні ризики і чимало складнощів для автомобілістів, які іноді просто неможливо вирішити законним шляхом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений Volkswagen T-Roc вперше сфотографували під час тестів

Volkswagen активно готує нове покоління кросовера T-Roc, офіційний дебют якого очікується вже цього літа. Тим…

20.03.2025

Компанія Tesla оголосила масштабне відкликання електропікапів Cybertruck

Згідно з інформацією агентства Reuters від 20 березня, у кампанію відкликання будуть залучені 46,1 тисячі…

20.03.2025

Dacia Sandero готує рестайлінг перед дебютом нового покоління

Через 4 роки на ринку актуальна генерація бестселера Dacia Sandero готується до планового рестайлінгу. Нещодавно…

20.03.2025

Хто може паркуватися безкоштовно в Україні

Пенсіонери в Україні можуть користуватися не лише пільговими тарифами на мобільний зв’язок, а й мати…

20.03.2025

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025