Несподіваного висновку дійшли фахівці німецької організації, яка займається техоглядом автомобілів. Так експерти з Агентства технічної інспекції та сертифікації Німеччини ( TUV ) визнали Tesla Model S небезпечним автомобілем.
Для аналізу було відібрано відразу три електрокари: BMW i3, Smart ForTwo , Renault Zoe та Tesla Model S. Для довідки автомобілі з ДВС мають середній показник несправностей 4,5%.
Якщо ж говорити про досліджувані електрокари, то переможцем виявився Smart EQ Fortwo , у якого частка дефектів не перевищує 3,5%. У списку зі 128 машин з ДВС віком від 2 до 3 років E-Smart опиниться в першій третині.
На другому місці за надійністю серед електрокарів, опинився BMW i3 , відсоток поломок якого склав 4,7. Найголовнішою проблемою автомобіля стало ближнє світло та гальмівні диски, на яких часто виникає корозія.
На третьому місці опинився Renault Zoe, у якого відсоток дефектних авто склав 5,7. Як правило, проблеми у електрокара знаходили з підвіскою та оптикою.
Останнє місце серед відібраних електрокарів зайняла Tesla Model S із показником 10,7 відсотка. Так, з 10 електрокарів, приблизно 1 виявляється проблемним. При цьому кількість та різноманітність поломок зашкалює. Все починається від непрацюючих протитуманних фар до проблем з органами управління та підвіскою.
Результат гірший, ніж у Tesla був тільки у бюджетних Dacia Logan та Dacia Duster.
У липні 2021 року Renault з великою помпою оголосила про офіційне повернення моделі R4 у…
Peugeot не планує відроджувати свої історичні моделі для нової епохи електромобілів, як це роблять Renault,…
В Україні планують ускладнити процедуру складання іспитів на водійські права як частину боротьби з корупцією.…
Компанія Ford покращила електричний кросовер Mustang Mach-E. Йому встановили тепловий насос, переглянули компонування салону, у…
Деякі водії вважають за краще встановлювати на машину всесезонні покришки, не припускаючи про їхню серйозну…
Багато автомобілістів помилково вважають, що включена аварійна сигналізація дає їм право зупинитися будь-де без ризику…
Leave a Comment