Нові автівки в Україні можуть подешевшати, якщо народні депутати у другому читанні затвердять законопроекти №5688 та №5689. Ці документи передбачають фіскальні стимули для індустріальних парків.
Про це повідомив генеральний директор автозаводу «Єврокар» Ігор Царенко, передає MMR.
За його словами, індустріальний парк надає суттєві можливості бізнесу у плані інвестицій, зменшуючи митне і податкове навантаження. Ця допомога суттєва у разі отримання достатньої кількості замовлень і зможе вплинути на зменшення вартості автомобіля.
Ігор Царенко згадав і про ще один інструмент економічного зростання – це кластери.
«Створення умов для їх розвитку може посилити позиції регіону, адже тут вже сформований Закарпатський автомобільний кластер, що об’єднує найбільших виробників автомобілів та комплектуючих у регіоні», – каже він.
На думку топ-менеджера, ці заходи потребують також вирішення нагальних проблем, зокрема, щодо систематичної лібералізації імпорту вживаних автомобілів, нестабільності регуляторного середовища та відсутності стратегічного бачення розвитку галузі.
Царенко вважає, що Україна може стати конкурентоспроможною щодо автомобільної промисловості порівняно із сусідніми країнами.
Нагадаємо, протягом вже 20 років «Єврокар» виробляє автомобілі бренду VW Group. Зараз це один із найбільших автовиробників в Україні.
BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…
Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
Leave a Comment