Нові автівки в Україні можуть подешевшати, якщо народні депутати у другому читанні затвердять законопроекти №5688 та №5689. Ці документи передбачають фіскальні стимули для індустріальних парків.
Про це повідомив генеральний директор автозаводу «Єврокар» Ігор Царенко, передає MMR.
За його словами, індустріальний парк надає суттєві можливості бізнесу у плані інвестицій, зменшуючи митне і податкове навантаження. Ця допомога суттєва у разі отримання достатньої кількості замовлень і зможе вплинути на зменшення вартості автомобіля.
Ігор Царенко згадав і про ще один інструмент економічного зростання – це кластери.
«Створення умов для їх розвитку може посилити позиції регіону, адже тут вже сформований Закарпатський автомобільний кластер, що об’єднує найбільших виробників автомобілів та комплектуючих у регіоні», – каже він.
На думку топ-менеджера, ці заходи потребують також вирішення нагальних проблем, зокрема, щодо систематичної лібералізації імпорту вживаних автомобілів, нестабільності регуляторного середовища та відсутності стратегічного бачення розвитку галузі.
Царенко вважає, що Україна може стати конкурентоспроможною щодо автомобільної промисловості порівняно із сусідніми країнами.
Нагадаємо, протягом вже 20 років «Єврокар» виробляє автомобілі бренду VW Group. Зараз це один із найбільших автовиробників в Україні.
Попри популярність, деякі автомобілі мають серйозні технічні проблеми, через які навіть досвідчені механіки часто радять…
Підвищена витрата оливи - поширена проблема автомобілів з пробігом, але не завжди вона означає необхідність…
Під час зупинки на дорозі поліцейський може ставити багато питань, але на два з них…
Компанія Nissan офіційно відмовилася від планів виробництва електромобілів у США, зокрема скасувала запуск двох нових…
Jaguar Land Rover анонсувала відродження моделі Freelander, яка буде побудована на базі китайського Chery. Виробництво…
Ми часто вважаємо, що велике ім’я на капоті автоматично гарантує надійність і комфорт за кермом.…
Leave a Comment