Нові автівки в Україні можуть подешевшати, якщо народні депутати у другому читанні затвердять законопроекти №5688 та №5689. Ці документи передбачають фіскальні стимули для індустріальних парків.
Про це повідомив генеральний директор автозаводу «Єврокар» Ігор Царенко, передає MMR.
За його словами, індустріальний парк надає суттєві можливості бізнесу у плані інвестицій, зменшуючи митне і податкове навантаження. Ця допомога суттєва у разі отримання достатньої кількості замовлень і зможе вплинути на зменшення вартості автомобіля.
Ігор Царенко згадав і про ще один інструмент економічного зростання – це кластери.
«Створення умов для їх розвитку може посилити позиції регіону, адже тут вже сформований Закарпатський автомобільний кластер, що об’єднує найбільших виробників автомобілів та комплектуючих у регіоні», – каже він.
На думку топ-менеджера, ці заходи потребують також вирішення нагальних проблем, зокрема, щодо систематичної лібералізації імпорту вживаних автомобілів, нестабільності регуляторного середовища та відсутності стратегічного бачення розвитку галузі.
Царенко вважає, що Україна може стати конкурентоспроможною щодо автомобільної промисловості порівняно із сусідніми країнами.
Нагадаємо, протягом вже 20 років «Єврокар» виробляє автомобілі бренду VW Group. Зараз це один із найбільших автовиробників в Україні.
Американські вчені з Duke University представили дослідження, яке підтверджує, що електромобілі екологічніші та економічніші за…
Сімейні кросовери — одні з найпопулярніших автомобілів на ринку. І серед них трапляються як неймовірно…
Іноді автолюбителям доводиться потрапляти в нестандартні ситуації, коли складно зрозуміти, якими мають бути правильні дії.…
Главным камнем преткновения для покупателей подержанных машин всегда был риск – риск, что продавец обманет,…
Журнал iSeeCars провів масштабне дослідження 174 мільйонів автомобілів і визначив, які машини найнадійніші та здатні…
Європейський парламент ухвалив нові стандарти для водіїв у країнах ЄС, спрямовані на підвищення безпеки та…
Leave a Comment