Нові автівки в Україні можуть подешевшати, якщо народні депутати у другому читанні затвердять законопроекти №5688 та №5689. Ці документи передбачають фіскальні стимули для індустріальних парків.
Про це повідомив генеральний директор автозаводу «Єврокар» Ігор Царенко, передає MMR.
За його словами, індустріальний парк надає суттєві можливості бізнесу у плані інвестицій, зменшуючи митне і податкове навантаження. Ця допомога суттєва у разі отримання достатньої кількості замовлень і зможе вплинути на зменшення вартості автомобіля.
Ігор Царенко згадав і про ще один інструмент економічного зростання – це кластери.
«Створення умов для їх розвитку може посилити позиції регіону, адже тут вже сформований Закарпатський автомобільний кластер, що об’єднує найбільших виробників автомобілів та комплектуючих у регіоні», – каже він.
На думку топ-менеджера, ці заходи потребують також вирішення нагальних проблем, зокрема, щодо систематичної лібералізації імпорту вживаних автомобілів, нестабільності регуляторного середовища та відсутності стратегічного бачення розвитку галузі.
Царенко вважає, що Україна може стати конкурентоспроможною щодо автомобільної промисловості порівняно із сусідніми країнами.
Нагадаємо, протягом вже 20 років «Єврокар» виробляє автомобілі бренду VW Group. Зараз це один із найбільших автовиробників в Україні.
Ford готує масштабне оновлення своєї електричної лінійки, створюючи платформу Universal EV Platform (UEV) для більш…
В Україні поступово завершується епоха, коли правила дорожнього руху вважалися обов'язковими лише для водіїв. Довгі…
Електромобілі вже міцно закріпилися на ринку, і різні бренди реагують на цю зміну по-різному. Skoda…
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Leave a Comment