Волошин звернувся до тимчасово виконуючого обов’язки голови Державної митної служби В’ячеслава Демченка з проханням встановити справедливу вартість митного очищення автомобілів з Кореї, щоб «запобігти скороченню (зникненню) цього вантажопотоку, а також уникнути заподіяння збитків державному підприємству».

Голова порту «Чорноморськ» зазначив, що спостерігається затарювання складу автомобілями з Кореї, що може призвести до неможливості прийому нових суден. Клієнти порту зараз не хочуть забирати корейські автомобілі через встановлення на них індикативних цін. Введення індикативних цін на авто з Південної Кореї призвело до їх подорожчання на 2000 доларів за кожен.

На лютий 2022 року розмір відправлення автомобілів з Південної Кореї знизився на 50%, що становить близько 700 одиниць порівняно з 1400, що прибули в січні. Експерти вважають, що найближчим часом цей показник може зменшитися утричі.

За даними Волошина, в 2022 році в Україну мало надійти близько 15 тисяч автомобілів з Південної Кореї. Але через індикативні ціни наша країна може взагалі залишитися без корейських автомобілів.