Новини

Чи правда, що електромобілі – більш екологічно чистий транспорт, ніж звичайні машини

Share

Існує думка, що електромобілі дозволяють багато в чому скоротити викиди шкідливих речовин у довкілля. Проте насправді такі машини ще небезпечні для екології. Докладніше про це – у матеріалі.

З першого погляду здається, пише автор, що електромобілі – це ідеальна заміна простим машинам у плані скорочення шкоди, що завдається екології. Але не все так просто. Насправді негативний вплив на довкілля мають і електрокари.

Так, згідно з результатами нещодавнього дослідження Міжнародної ради з чистого транспорту електромобілі справді виробляють за весь термін служби (включно з їх виробництвом) менше викидів парникових газів, ніж автомобілі на бензині. Водночас різниця між цими показниками в одних країнах була більшою, ніж в інших.

Наприклад, у Європі електромобіль здатний видати на 69 відсотків менше еквіваленту вуглекислого газу, ніж бензиновий транспорт. У той же час в Індії це число дорівнює 34 відсоткам. Пояснюється це особливостями джерел електроенергії у тій чи іншій країні.

У Франції лише 9 відсотків електрики виробляється за допомогою спалювання викопного палива. Водночас багато держав все ще виробляють більшу частину електроенергії з нафти, вугілля, газу. Тому використання більшої кількості електромобілів у Китаї чи Індії може сприяти збільшенню кількості викидів парникових газів.

Крім того, літій-іонні акумулятори, які встановлюються в електромобілях, можуть негативно вплинути на навколишнє середовище. Їх у порівнянні з традиційними переробляти набагато складніше, до того ж вони можуть вибухнути при неправильному розбиранні. Наразі переробляється з таких акумуляторів лише 5 відсотків. Більшість виробників електромобілів, звичайно, створюють свої програми утилізації акумуляторів, але поки незрозуміло, чи здатні ці програми впоратися зі зростаючим попитом, оскільки зараз термін служби електрокарів на дорогах вже добігає кінця.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Податки при продажу автомобіля: хто, коли і скільки має платити

Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…

15.06.2025

Чому українці масово провалюють практичні іспити на права і як цього уникнути

З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…

15.06.2025

Що потрібно знати про перевезення дітей у авто: правила та штрафи

В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…

15.06.2025

Як поводитись, якщо вас зупинила поліція: поради адвоката

Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…

15.06.2025

Експерти назвали найбільш аварійні авто 2020 року

Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…

15.06.2025

В Україні з 1 липня техогляд автомобілів проходитиме з обов’язковою відеофіксацією

З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…

15.06.2025