Новини

Чи правда, що електромобілі – більш екологічно чистий транспорт, ніж звичайні машини

Share

Існує думка, що електромобілі дозволяють багато в чому скоротити викиди шкідливих речовин у довкілля. Проте насправді такі машини ще небезпечні для екології. Докладніше про це – у матеріалі.

З першого погляду здається, пише автор, що електромобілі – це ідеальна заміна простим машинам у плані скорочення шкоди, що завдається екології. Але не все так просто. Насправді негативний вплив на довкілля мають і електрокари.

Так, згідно з результатами нещодавнього дослідження Міжнародної ради з чистого транспорту електромобілі справді виробляють за весь термін служби (включно з їх виробництвом) менше викидів парникових газів, ніж автомобілі на бензині. Водночас різниця між цими показниками в одних країнах була більшою, ніж в інших.

Наприклад, у Європі електромобіль здатний видати на 69 відсотків менше еквіваленту вуглекислого газу, ніж бензиновий транспорт. У той же час в Індії це число дорівнює 34 відсоткам. Пояснюється це особливостями джерел електроенергії у тій чи іншій країні.

У Франції лише 9 відсотків електрики виробляється за допомогою спалювання викопного палива. Водночас багато держав все ще виробляють більшу частину електроенергії з нафти, вугілля, газу. Тому використання більшої кількості електромобілів у Китаї чи Індії може сприяти збільшенню кількості викидів парникових газів.

Крім того, літій-іонні акумулятори, які встановлюються в електромобілях, можуть негативно вплинути на навколишнє середовище. Їх у порівнянні з традиційними переробляти набагато складніше, до того ж вони можуть вибухнути при неправильному розбиранні. Наразі переробляється з таких акумуляторів лише 5 відсотків. Більшість виробників електромобілів, звичайно, створюють свої програми утилізації акумуляторів, але поки незрозуміло, чи здатні ці програми впоратися зі зростаючим попитом, оскільки зараз термін служби електрокарів на дорогах вже добігає кінця.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як визначити знос шин: експерти назвали головні сигнали

Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…

19.03.2025

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…

19.03.2025

Volvo показала EX30 Cross Country на реальних фотографіях

Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…

19.03.2025

5 важливих речей, які варто зробити з авто перед літом

З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…

19.03.2025

Mazda показала оновлений кросовер CX-5 з усіх боків

Кросовер Mazda CX-5, що з'явився в 2011 році, відразу ж завоював звання популярної моделі, а…

19.03.2025

Позашляховик Mitsubishi Pajero Evolution отримав сучасний дизайн

Незважаючи на те, що Mitsubishi ще не підтвердила це офіційно, позашляховик Pajero повертається. Розробка автомобіля…

19.03.2025