Новини

Чи правда, що електромобілі – більш екологічно чистий транспорт, ніж звичайні машини

Share

Існує думка, що електромобілі дозволяють багато в чому скоротити викиди шкідливих речовин у довкілля. Проте насправді такі машини ще небезпечні для екології. Докладніше про це – у матеріалі.

З першого погляду здається, пише автор, що електромобілі – це ідеальна заміна простим машинам у плані скорочення шкоди, що завдається екології. Але не все так просто. Насправді негативний вплив на довкілля мають і електрокари.

Так, згідно з результатами нещодавнього дослідження Міжнародної ради з чистого транспорту електромобілі справді виробляють за весь термін служби (включно з їх виробництвом) менше викидів парникових газів, ніж автомобілі на бензині. Водночас різниця між цими показниками в одних країнах була більшою, ніж в інших.

Наприклад, у Європі електромобіль здатний видати на 69 відсотків менше еквіваленту вуглекислого газу, ніж бензиновий транспорт. У той же час в Індії це число дорівнює 34 відсоткам. Пояснюється це особливостями джерел електроенергії у тій чи іншій країні.

У Франції лише 9 відсотків електрики виробляється за допомогою спалювання викопного палива. Водночас багато держав все ще виробляють більшу частину електроенергії з нафти, вугілля, газу. Тому використання більшої кількості електромобілів у Китаї чи Індії може сприяти збільшенню кількості викидів парникових газів.

Крім того, літій-іонні акумулятори, які встановлюються в електромобілях, можуть негативно вплинути на навколишнє середовище. Їх у порівнянні з традиційними переробляти набагато складніше, до того ж вони можуть вибухнути при неправильному розбиранні. Наразі переробляється з таких акумуляторів лише 5 відсотків. Більшість виробників електромобілів, звичайно, створюють свої програми утилізації акумуляторів, але поки незрозуміло, чи здатні ці програми впоратися зі зростаючим попитом, оскільки зараз термін служби електрокарів на дорогах вже добігає кінця.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024