Новини

Чи правда, що електромобілі – більш екологічно чистий транспорт, ніж звичайні машини

Share

Існує думка, що електромобілі дозволяють багато в чому скоротити викиди шкідливих речовин у довкілля. Проте насправді такі машини ще небезпечні для екології. Докладніше про це – у матеріалі.

З першого погляду здається, пише автор, що електромобілі – це ідеальна заміна простим машинам у плані скорочення шкоди, що завдається екології. Але не все так просто. Насправді негативний вплив на довкілля мають і електрокари.

Так, згідно з результатами нещодавнього дослідження Міжнародної ради з чистого транспорту електромобілі справді виробляють за весь термін служби (включно з їх виробництвом) менше викидів парникових газів, ніж автомобілі на бензині. Водночас різниця між цими показниками в одних країнах була більшою, ніж в інших.

Наприклад, у Європі електромобіль здатний видати на 69 відсотків менше еквіваленту вуглекислого газу, ніж бензиновий транспорт. У той же час в Індії це число дорівнює 34 відсоткам. Пояснюється це особливостями джерел електроенергії у тій чи іншій країні.

У Франції лише 9 відсотків електрики виробляється за допомогою спалювання викопного палива. Водночас багато держав все ще виробляють більшу частину електроенергії з нафти, вугілля, газу. Тому використання більшої кількості електромобілів у Китаї чи Індії може сприяти збільшенню кількості викидів парникових газів.

Крім того, літій-іонні акумулятори, які встановлюються в електромобілях, можуть негативно вплинути на навколишнє середовище. Їх у порівнянні з традиційними переробляти набагато складніше, до того ж вони можуть вибухнути при неправильному розбиранні. Наразі переробляється з таких акумуляторів лише 5 відсотків. Більшість виробників електромобілів, звичайно, створюють свої програми утилізації акумуляторів, але поки незрозуміло, чи здатні ці програми впоратися зі зростаючим попитом, оскільки зараз термін служби електрокарів на дорогах вже добігає кінця.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025

Найдорожчий кросовер Genesis показаний у серійному вигляді

Hyundai створила марку Genesis рівно десять років тому як бренд, що продає преміальні автомобілі. З…

22.02.2025

BMW розкриває інноваційні характеристики нових електричних моделей Neue Klasse

Нова платформа Neue Klasse, створена BMW під електрокари, змінить уявлення про автомобілі баварської компанії. Однак…

22.02.2025

Кросовер Jeep Compass 2026 показали на перших зображеннях

Про те, що компанія Jeep розпочала розробку кросовера Compass нового покоління, стало відомо ще торік.…

22.02.2025