У другій половині 2022 року в Україні можуть запровадити обов’язковий техогляд легкових автомобілів. Відповідний законопроект уже підготовлено. Але чи всі авто зможуть його пройти.
У законопроекті, який підготувало МВС, ясно йдеться, що обов’язковий техогляд не зможуть пройти автомобілі, які побували у серйозній ДТП, пише sud.ua. Враховуючи, що в Україні щороку відбувається близько 120 000 дорожніх аварій (насправді їх, звичайно, більше), кількість автомобілів з сильними пошкодженнями дуже велика.
Експерти під час техогляду виявлятимуть та аналізуватимуть усі пошкодження. За найменшого сумніву автомобіль не допустять до подальшої експлуатації.
Крім того, техогляд не пройдуть машини із зміненою конструкцією, якщо це не було оформлено офіційно.
У мережі активно розповсюджують інформацію про те, що обов’язковий техогляд в Україні, який можуть запровадити вже цього року, пройдуть не всі автомобілі. Найбільше українців обурює фейк про те, що документи про успішне проходження нібито не видадуть машинам, які експлуатуються понад 15 років.
Так, за інформацією багатьох порталів новин та соцмереж, у зоні ризику є:
«Але якщо в перших двох випадках, де автомобілі або постраждали, або були серйозно перероблені, експерти справді можуть загорнути непридатну для подальшої експлуатації машину, то вікові авто навряд чи чекає та ж доля. При їхньому адекватному використанні в минулому такий транспорт може прослужити ще багато років. Тим більше, що саме таких авто в Україні є більшість», — повідомляє «Телеграф».
Справа в тому, що в законопроекті нічого не йдеться про те, що автомобілі, старші 15 років, у жодному разі не зможуть пройти технічну перевірку. Йдеться про те, що техогляд не пройдуть машини, у яких, наприклад, пошкоджено деякі деталі або вирізано каталізатор.
Так як найчастіше подібні проблеми зустрічається у старих автомобілів (євробляхи, «битки» зі США та авто часів СРСР), то і з’явилася чутка про «15 років».
Ми інформуємо, що автомобілі мають перевіряти через 4 роки після реєстрації, а потім кожні 2 роки. Техогляд зобов’язані проходити нові власники машин протягом 10 днів після перереєстрації на своє ім’я, після ДТП (якщо були пошкоджені елементи, що впливають на безпеку).
«Якщо автомобіль зупинять без техогляду або з простроченим техоглядом, водія оштрафують на 1700 гривень. Повторне порушення — позбавлення прав водія», — кажуть фахівці.
Незважаючи на початковий ентузіазм навколо свого електромобіля Taycan, Porsche змінює стратегію у відповідь на зміни…
Чеська компанія Skoda відзначає своє 130-річчя, презентуючи тизер оновленого кросовера Skoda Enyaq 2025, який представляє…
Нинішня генерація Toyota Fortuner з'явилася 10 років тому, а останнє оновлення вона отримала п'ять років…
Як власник автомобіля в Україні, я раджу звернути увагу на один важливий момент, коли будете…
Навіть нові щітки можуть залишати смуги на склі лише через кілька тижнів після встановлення, втрачаючи…
Австралійська організація ANCAP, яка займається оцінкою безпеки легкових автомобілів для ринків Австралії та Нової Зеландії,…
View Comments
Вважаю, що введення ТО коштуватиме зе-бандюкам "кар'єри", маю надію, що мільйони автовласників на наступних виборах, пригадають, цим негідникам ТО, якщо вони на нього наважаться. Це просто корупційна годівниця, для поліцаїв.