Кілька “сканів” від УБД обійдуться недешево: доведеться торгуватися

У подальшому процесі, як запевняє юрист, такий доброволець також не бере участі: за заздалегідь оформленою у будь-якого нотаріуса і відправленою Новою поштою довіреності, здійснюється перепродаж такої машини на кінцевого власника, який і на ній їздитиме. Таким чином, хоча процедура легалізації і проходить за даними УБДшника, юридичним власником автомобіля стає фактичний власник євробляхи, який звернувся за послугою, який після всього оформляє розмитнений автомобіль на себе.

“Водночас треба розуміти, що кількість військових, які підпадають під ці умови – небагато. Тому це явно не може бути якоюсь масовою схемою”, – уточнює голова інституту досліджень авторинку Станіслав Бучацький. Як вдалося з’ясувати, за подібну послугу зараз беруть $300-400, тоді як люди, які хотіли б скористатись, готові платити не більше $50-100. Саме через обмежену кількість відповідних критеріїв закону УБДшників і високий тариф від них, попит на подібне розмитнення зараз не такий високий, як міг би бути.

“Один учасник АТО має право скористатися пільгою тільки для однієї машини. Тому ми рекомендуємо тим, хто дійсно зацікавлений у збереженні свого автомобіля та його розмитненні, намагатися шукати та домовлятися з ними самостійно. У такому разі не буде додаткового фінансового навантаження, а весь процес пройде згідно з фіксованими цінами на перелік послуг митного оформлення”, – коментує юрист ГО “Авто Євро Сила”. Але додає, що зі свого боку брокери зобов’язані будуть запропонувати клієнту перевірити наведену людину за реєстром учасника ООС, та виключити у такого УБДшника наявність якихось боргів.