Аналітична компанія GlobalData підрахувала, які автомобільні бренди стали найбільш згадуваними у Мережі цього року. Дослідивши контент у Twitter та Reddit, фахівці поставили на перше місце американську компанію Tesla, повідомляє портал Just Auto.
Експерти пов’язали успіх компанії із вибуховим зростанням інтересу публіки до електромобілів. Число їх згадок зросло втричі порівняно з 2020 роком. Такий сплеск викликаний загальносвітовим трендом на скорочення шкідливих викидів та турботу про довкілля.
Навколо Tesla зафіксовано понад 461 тисячу обговорень. Більшість тем була пов’язана з досягненням капіталізації бренду у трильйон доларів, звістками про угоду на 100 000 електромобілів для автопрокату Hertz та лідерство Model 3 з продажу на європейському ринку.
На другому місці розташувалася Toyota із 143 тисячами обговорень. “Бронза” рейтингу у концерну Daimler (137 тисяч згадок). За 100 тисяч також переступили Honda та Ferrari. До десятки за ними увійшли Porsche, Mazda, Nissan, GM та Hyundai.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment