Аналітична компанія GlobalData підрахувала, які автомобільні бренди стали найбільш згадуваними у Мережі цього року. Дослідивши контент у Twitter та Reddit, фахівці поставили на перше місце американську компанію Tesla, повідомляє портал Just Auto.
Експерти пов’язали успіх компанії із вибуховим зростанням інтересу публіки до електромобілів. Число їх згадок зросло втричі порівняно з 2020 роком. Такий сплеск викликаний загальносвітовим трендом на скорочення шкідливих викидів та турботу про довкілля.
Навколо Tesla зафіксовано понад 461 тисячу обговорень. Більшість тем була пов’язана з досягненням капіталізації бренду у трильйон доларів, звістками про угоду на 100 000 електромобілів для автопрокату Hertz та лідерство Model 3 з продажу на європейському ринку.
На другому місці розташувалася Toyota із 143 тисячами обговорень. “Бронза” рейтингу у концерну Daimler (137 тисяч згадок). За 100 тисяч також переступили Honda та Ferrari. До десятки за ними увійшли Porsche, Mazda, Nissan, GM та Hyundai.
Компактний кросовер Toyota, побудований на платформі легковика Corolla, був представлений ще в 2020 році, а…
У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…
Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…
Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…
Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…
Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…
Leave a Comment