Головний фінансовий директор Бьорн Аннуолл сказав, що Volvo Cars хоче побудувати третій завод у Європі після 2025 року, щоб до цього вийти за рамки поставленої мети – щорічно продавати 1,2 мільйона автомобілів, що на 80 відсотків більше, ніж було продано 661 713 одиниць. 2020 року.
Компанія з Гетеборга, яка стала другим за величиною лістингом Швеції після IPO наприкінці жовтня з оцінкою в 18 мільярдів доларів, наразі має два заводи в Європі: один у Торсланді, Швеція, а інший у Генті, Бельгія.
«Нам потрібні обидва наші заводи в Європі… але нам потрібно більше. Ось чому ми хочемо збудувати третій завод», – сказав Аннуолл.
У липні Аннуолл повідомив шведській діловій газеті Dagens Industri про плани Volvo щодо збільшення виробничих потужностей до 2025 року, заявивши, що новий завод “ймовірно, буде в Європі”. За його словами, поки не ясно, де розташовуватиметься цей завод.
Головний технічний директор Volvo Хенрік Грін повідомив у липні, що автовиробник зможе досягти своєї мети продажів у 1,2 мільйона, якщо збільшить максимальну потужність на всіх заводах, що є у нас.
«Але для просування вперед після 2025 року та переходу до ще вищих показників, які ми плануємо зробити, нам потрібно більше потужностей, ніж ми маємо сьогодні», – сказав Грін.
У неділю прес-секретар Volvo підтвердила, що автовиробник має потужності у своїй глобальній мережі, яка включає один завод у США і три в Китаї, щоб досягти 1,2 мільйона продажів до 2025 року.
Автовиробник, який нещодавно дебютував на публічних ринках, належить китайській Zhejiang Geely Holding Group. В даний час щорічно продається близько 700 000 автомобілів.
Генеральний директор Хакан Самуельссон сказав Automotive News Europe у недавньому інтерв’ю, що Volvo наблизиться до того, щоб перевершити свій рекорд продажів у 2019 році у 705 452 автомобіля цього року, і що у 2022 чи 2023 році компанія планує продати 800 000 автомобілів.
До 2025 року Volvo хоче, щоб повністю електричні автомобілі припадала половина її світових продажів, що складе 600 000 одиниць. До 2030 року Volvo планує випускати лише електромобілі.
Економія палива – це для мене завжди в топі, коли шукаю авто. Хочеться ж, щоб…
Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і йому запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає…
У 2023 році відбулася прем'єра концепт-кара Renault Niagara, який преса відразу почала позиціонувати як наступника…
Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…
Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…
Японський бренд із логотипом із трьома діамантами один із небагатьох, хто ще повноцінно не включився…
Leave a Comment