З вересня 2022 року в Україні планують повернути обов’язковий техогляд для приватних легкових автомобілів. Процедура проходження техогляду стане обов’язковою для всіх. У регламенті про введення техогляду міститься кілька важливих пунктів, які створюють складнощі для деяких груп авто, пише ampercar.com.
Законопроект про введення обов’язкового техогляду для всіх автомобілів передбачає введення перевірок технічного стану транспортних засобів на стаціонарних пунктах прямо на дорогах. Перевірка автомобілів на дорозі становитиме не менше 5% від загальної кількості зареєстрованих транспортних засобів.
Уряд планує проводити перевірки машин через 4 роки після виїзду з салону, а потім – кожні 2 роки. Також проходити техогляд потрібно буде при купівлі вживаного автомобіля, незалежно від дати останньої перевірки. Автомобілі після ДТП теж повинні будуть проходити повторний техогляд.
Для мінімізації корупційних схем в процедурі техогляду планується фіксувати процес на відео, яке буде зберігатися в загальній державній базі.
За ухилення від техогляду водіїв чекає покарання у вигляді великого штрафу.
На думку експертів в групу ризику автомобілів, які можуть не пройти техогляд в Україні, потрапляють такі машини:
Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Українським водіям нагадали про важливий момент, який може обернутися штрафом уже під час першої зупинки…
Першою ознакою швидкого зносу механічної коробки передач є труднощі з перемиканням: важіль рухається з великим…
Залив пального в бак - звичайна справа для кожного водія. Проте інколи трапляється ситуація, коли…
Багато українських водіїв дуже насторожено ставляться до дорожнього знака "Обгін заборонено" і суцільної лінії розмітки,…
View Comments
Техосмотр надо вводить для авто не имеющих хороший внешний вид , а также не имеющих віхлопную систему с пороговім допустимым звуковым Дб шумом. Также следует проверять износ авто резины и работу ручного тормоза . И не обязательно авто старше 15 лет могут быть в зоне риска . Суть техосмотра в безопасности , а не в обязаловке .