З вересня 2022 року в Україні планують повернути обов’язковий техогляд для приватних легкових автомобілів. Процедура проходження техогляду стане обов’язковою для всіх. У регламенті про введення техогляду міститься кілька важливих пунктів, які створюють складнощі для деяких груп авто, пише ampercar.com.
Законопроект про введення обов’язкового техогляду для всіх автомобілів передбачає введення перевірок технічного стану транспортних засобів на стаціонарних пунктах прямо на дорогах. Перевірка автомобілів на дорозі становитиме не менше 5% від загальної кількості зареєстрованих транспортних засобів.
Уряд планує проводити перевірки машин через 4 роки після виїзду з салону, а потім – кожні 2 роки. Також проходити техогляд потрібно буде при купівлі вживаного автомобіля, незалежно від дати останньої перевірки. Автомобілі після ДТП теж повинні будуть проходити повторний техогляд.
Для мінімізації корупційних схем в процедурі техогляду планується фіксувати процес на відео, яке буде зберігатися в загальній державній базі.
За ухилення від техогляду водіїв чекає покарання у вигляді великого штрафу.
На думку експертів в групу ризику автомобілів, які можуть не пройти техогляд в Україні, потрапляють такі машини:
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
View Comments
Техосмотр надо вводить для авто не имеющих хороший внешний вид , а также не имеющих віхлопную систему с пороговім допустимым звуковым Дб шумом. Также следует проверять износ авто резины и работу ручного тормоза . И не обязательно авто старше 15 лет могут быть в зоне риска . Суть техосмотра в безопасности , а не в обязаловке .