З вересня 2022 року в Україні планують повернути обов’язковий техогляд для приватних легкових автомобілів. Процедура проходження техогляду стане обов’язковою для всіх. У регламенті про введення техогляду міститься кілька важливих пунктів, які створюють складнощі для деяких груп авто, пише ampercar.com.
Законопроект про введення обов’язкового техогляду для всіх автомобілів передбачає введення перевірок технічного стану транспортних засобів на стаціонарних пунктах прямо на дорогах. Перевірка автомобілів на дорозі становитиме не менше 5% від загальної кількості зареєстрованих транспортних засобів.
Уряд планує проводити перевірки машин через 4 роки після виїзду з салону, а потім – кожні 2 роки. Також проходити техогляд потрібно буде при купівлі вживаного автомобіля, незалежно від дати останньої перевірки. Автомобілі після ДТП теж повинні будуть проходити повторний техогляд.
Для мінімізації корупційних схем в процедурі техогляду планується фіксувати процес на відео, яке буде зберігатися в загальній державній базі.
За ухилення від техогляду водіїв чекає покарання у вигляді великого штрафу.
На думку експертів в групу ризику автомобілів, які можуть не пройти техогляд в Україні, потрапляють такі машини:
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
View Comments
Техосмотр надо вводить для авто не имеющих хороший внешний вид , а также не имеющих віхлопную систему с пороговім допустимым звуковым Дб шумом. Также следует проверять износ авто резины и работу ручного тормоза . И не обязательно авто старше 15 лет могут быть в зоне риска . Суть техосмотра в безопасности , а не в обязаловке .