Categories: Новини

Власники «євроблях» готові здати своїх поліції

Share

У МВС визнали, що поки не уявляють, як відправляти «листи щастя» власникам «єврономерів» і як їх карати за це. Але, як виявилося, такий механізм готові запропонувати самі власники «євроблях». Autonews.ua дізналися, на яких умовах «АвтоЄвроСила» готова надати МВС і митникам базу власників «єврономерів», а також чому вони проти системи відеофіксації порушень в тому вигляді, в якому впроваджують в Україні.

«Вимагаємо рівних правил гри»

«Найбільшою базою авто на іноземній реєстрації є база «АвтоЄвроСила». У нас є дані про сотні тисяч авто, і вже зараз ми допомагаємо правоохоронцям шукати транспортні засоби, які знаходяться в розшуку, перешкоджати злочинності. Але поки жоден з органів влади не спробував співпрацювати з нами в цьому ключі офіційно. Ми готові надавати свої архіви як мінімум для наведення порядку в Україні. Але без офіційного співробітництва ми не будемо нікому надавати до доступу до даної інформації», – сказав голова ГО «АвтоЄвроСила» Олег Ярошевич.

Умовою для співпраці, за словами Ярошевича, може стати укладення меморандуму між державою і ГО.

«Держоргани повинні визнати «АвтоЄвроСилу» спеціалізованою організацією. Держава повинна обіцяти не перевищувати своїх повноважень, згідно із законом, відмовитися від вибіркового переслідування громадян і не використовувати важелів усних вказівок, які зараз застосовуються на різних рівнях. А ми будемо надавати свої дані для МВС, митної, міграційної служб», – сказав Олег Ярошевич.

При цьому в «АвтоЄвроСила» вважають, що МВС жодних баз від поляків і литовців не доб’ється, адже це суперечить міжнародній практиці.

«Навіть в Європі немає поняття «обміну даними» між країнами. І якщо поляк порушує швидкісний режим в Литві, то відповідальність за його вчинок не несе держава Польща. Поляка покарають тільки якщо упіймають в Литві і доведуть правопорушення. Обміну даними бути не може, тому, що законодавство кожної країни індивідуальне. Отже, в Польщі ніхто не дасть карати своїх громадян або юросіб (на яких зареєстровані «єврономери») за порушення, які на цих «єврономерах» здійснюють громадяни України», – кажуть в ГО.

«Система буде орієнтована на заробляння грошей для інвестора»

В цілому в організації кажуть, що вважають правильною ідею відеофіксації порушень, проте тому, як її збираються реалізувати в Україні, не довіряють.

«У МВС співвідношення ціни і якості на відеофіксацію немає. Цим займуться приватні інвестори. Так ось, ця приватна організація буде прямо зацікавлена ​​в тому, щоб гроші, які вона інвестує в устаткування, як можна ефективніше «працювали». Інвестор буде зацікавлений у неправильній роботі відеофіксації, а в тому, щоб вона нараховувала якомога більше штрафів і приносила якомога більше грошей. Це приватний бізнес в «городі» державної системи. Ми проти такої системи», – підсумував Олег Ярошевич.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Взимку краще не економити на пальному: чому низький рівень палива може спричинити поломки

З приходом холодів і підвищеною вологістю зростає можливість утворення конденсату в паливному баку, особливо якщо…

13.11.2024

Закінчується пальне, а заправка далеко: корисні поради водіям

Коли спалахує червона лампочка, то в баку залишається ще 5-10 літрів палива. Цього вистачить на…

13.11.2024

Седан BMW Neue Klasse нового покоління вперше потрапив на фото

Прем'єра футуристичного концепту BMW Vision Neue Klasse відбулася роки тому, а зараз прототип зняли наживо.…

13.11.2024

Топ-5 способів економити пальне в холодну пору року

З підвищенням цін на пальне в Україні я помітив, як важливо почати економити на заправці,…

13.11.2024

Porsche оновив Taycan GTS та Taycan 4: що змінилося

Представлені оновлені Porsche Taycan GTS та Taycan 4. У Європі дебютували дві новинки Porsche. Це…

13.11.2024

Експерти розповіли, які японські автомобілі мають найменш надійні коробки передач

Гідромеханічні коробки передач завжди були вважані більш надійними і стабільними порівняно з роботизованими трансмісіями або…

13.11.2024