У МВС визнали, що поки не уявляють, як відправляти «листи щастя» власникам «єврономерів» і як їх карати за це. Але, як виявилося, такий механізм готові запропонувати самі власники «євроблях». Autonews.ua дізналися, на яких умовах «АвтоЄвроСила» готова надати МВС і митникам базу власників «єврономерів», а також чому вони проти системи відеофіксації порушень в тому вигляді, в якому впроваджують в Україні.
«Вимагаємо рівних правил гри»
«Найбільшою базою авто на іноземній реєстрації є база «АвтоЄвроСила». У нас є дані про сотні тисяч авто, і вже зараз ми допомагаємо правоохоронцям шукати транспортні засоби, які знаходяться в розшуку, перешкоджати злочинності. Але поки жоден з органів влади не спробував співпрацювати з нами в цьому ключі офіційно. Ми готові надавати свої архіви як мінімум для наведення порядку в Україні. Але без офіційного співробітництва ми не будемо нікому надавати до доступу до даної інформації», – сказав голова ГО «АвтоЄвроСила» Олег Ярошевич.
Умовою для співпраці, за словами Ярошевича, може стати укладення меморандуму між державою і ГО.
«Держоргани повинні визнати «АвтоЄвроСилу» спеціалізованою організацією. Держава повинна обіцяти не перевищувати своїх повноважень, згідно із законом, відмовитися від вибіркового переслідування громадян і не використовувати важелів усних вказівок, які зараз застосовуються на різних рівнях. А ми будемо надавати свої дані для МВС, митної, міграційної служб», – сказав Олег Ярошевич.
При цьому в «АвтоЄвроСила» вважають, що МВС жодних баз від поляків і литовців не доб’ється, адже це суперечить міжнародній практиці.
«Навіть в Європі немає поняття «обміну даними» між країнами. І якщо поляк порушує швидкісний режим в Литві, то відповідальність за його вчинок не несе держава Польща. Поляка покарають тільки якщо упіймають в Литві і доведуть правопорушення. Обміну даними бути не може, тому, що законодавство кожної країни індивідуальне. Отже, в Польщі ніхто не дасть карати своїх громадян або юросіб (на яких зареєстровані «єврономери») за порушення, які на цих «єврономерах» здійснюють громадяни України», – кажуть в ГО.
«Система буде орієнтована на заробляння грошей для інвестора»
В цілому в організації кажуть, що вважають правильною ідею відеофіксації порушень, проте тому, як її збираються реалізувати в Україні, не довіряють.
«У МВС співвідношення ціни і якості на відеофіксацію немає. Цим займуться приватні інвестори. Так ось, ця приватна організація буде прямо зацікавлена в тому, щоб гроші, які вона інвестує в устаткування, як можна ефективніше «працювали». Інвестор буде зацікавлений у неправильній роботі відеофіксації, а в тому, щоб вона нараховувала якомога більше штрафів і приносила якомога більше грошей. Це приватний бізнес в «городі» державної системи. Ми проти такої системи», – підсумував Олег Ярошевич.
З приходом холодів і підвищеною вологістю зростає можливість утворення конденсату в паливному баку, особливо якщо…
Коли спалахує червона лампочка, то в баку залишається ще 5-10 літрів палива. Цього вистачить на…
Прем'єра футуристичного концепту BMW Vision Neue Klasse відбулася роки тому, а зараз прототип зняли наживо.…
З підвищенням цін на пальне в Україні я помітив, як важливо почати економити на заправці,…
Представлені оновлені Porsche Taycan GTS та Taycan 4. У Європі дебютували дві новинки Porsche. Це…
Гідромеханічні коробки передач завжди були вважані більш надійними і стабільними порівняно з роботизованими трансмісіями або…
Leave a Comment