У МВС визнали, що поки не уявляють, як відправляти «листи щастя» власникам «єврономерів» і як їх карати за це. Але, як виявилося, такий механізм готові запропонувати самі власники «євроблях». Autonews.ua дізналися, на яких умовах «АвтоЄвроСила» готова надати МВС і митникам базу власників «єврономерів», а також чому вони проти системи відеофіксації порушень в тому вигляді, в якому впроваджують в Україні.
«Вимагаємо рівних правил гри»
«Найбільшою базою авто на іноземній реєстрації є база «АвтоЄвроСила». У нас є дані про сотні тисяч авто, і вже зараз ми допомагаємо правоохоронцям шукати транспортні засоби, які знаходяться в розшуку, перешкоджати злочинності. Але поки жоден з органів влади не спробував співпрацювати з нами в цьому ключі офіційно. Ми готові надавати свої архіви як мінімум для наведення порядку в Україні. Але без офіційного співробітництва ми не будемо нікому надавати до доступу до даної інформації», – сказав голова ГО «АвтоЄвроСила» Олег Ярошевич.
Умовою для співпраці, за словами Ярошевича, може стати укладення меморандуму між державою і ГО.
«Держоргани повинні визнати «АвтоЄвроСилу» спеціалізованою організацією. Держава повинна обіцяти не перевищувати своїх повноважень, згідно із законом, відмовитися від вибіркового переслідування громадян і не використовувати важелів усних вказівок, які зараз застосовуються на різних рівнях. А ми будемо надавати свої дані для МВС, митної, міграційної служб», – сказав Олег Ярошевич.
При цьому в «АвтоЄвроСила» вважають, що МВС жодних баз від поляків і литовців не доб’ється, адже це суперечить міжнародній практиці.
«Навіть в Європі немає поняття «обміну даними» між країнами. І якщо поляк порушує швидкісний режим в Литві, то відповідальність за його вчинок не несе держава Польща. Поляка покарають тільки якщо упіймають в Литві і доведуть правопорушення. Обміну даними бути не може, тому, що законодавство кожної країни індивідуальне. Отже, в Польщі ніхто не дасть карати своїх громадян або юросіб (на яких зареєстровані «єврономери») за порушення, які на цих «єврономерах» здійснюють громадяни України», – кажуть в ГО.
«Система буде орієнтована на заробляння грошей для інвестора»
В цілому в організації кажуть, що вважають правильною ідею відеофіксації порушень, проте тому, як її збираються реалізувати в Україні, не довіряють.
«У МВС співвідношення ціни і якості на відеофіксацію немає. Цим займуться приватні інвестори. Так ось, ця приватна організація буде прямо зацікавлена в тому, щоб гроші, які вона інвестує в устаткування, як можна ефективніше «працювали». Інвестор буде зацікавлений у неправильній роботі відеофіксації, а в тому, щоб вона нараховувала якомога більше штрафів і приносила якомога більше грошей. Це приватний бізнес в «городі» державної системи. Ми проти такої системи», – підсумував Олег Ярошевич.
Відтепер на навчальних автомобілях в Україні не має бути знаків із літерою «У». Відповідні зміни…
Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…
Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…
Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…
Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…
Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…
Leave a Comment