Новини

Всі нові автомобілі Tesla можуть визнати небезпечними

Share

Рульове колесо Tesla – це різкий відхід від традиційного круглого рульового колеса, і це дуже спірна зміна.

Занепокоєння про безпеку знаходиться в центрі уваги, що посилюється підвищеною увагою до технологій напівавтоматичного водіння. Consumer Reports недавно придбала свою власну Model S для оцінки, і скоро проведе повний огляд, хоча видання поділилося своїми початковими поглядами на кермо у вигляді штурвала – і у неї є деякі побоювання.

«До цього можна звикнути, але користь від такого керма неясна. Конструкція може легко вислизнути з рук і унеможливити традиційне ручне управління, що може зробити певні маневри більш складними. Випробувачі CR також скаржилися на болючість після їзди з таким кермом. Погана набивка і великі ручки утруднювали захоплення, а можливості безпечного і зручного розміщення рук були обмежені », – писало видання.

На незвичайному рульовому колесі Tesla розміщує також знаходяться сигнали повороту, але робить це в неінтуітівнимі доступних місцях, і їх розміщення не єдина проблема. При легкому натисканні покажчик повороту блимає три рази, а вилка вібрує один раз. Різке натискання призводить до подвійної вібрації вилки з миготінням покажчика повороту, поки водій знову не натисне кнопку для скасування. Це ще більше збиває з пантелику через відсутність фізичних кнопок для натискання і можливості їх тактильного визначення при повороті.

Однак це не всі погані новини. Прямокутне рульове колесо, звичайно, значно спрощує перегляд індикаторів на екрані, а найкраща видимість завжди хороша, коли ви перебуваєте за кермом. Але це стає безглуздим, якщо ви завжди намагаєтеся знайти правильний сигнал повороту.

Уважні водії повинні бути в змозі подолати багато з цих перешкод, але перевчити м’язову пам’ять, щоб реагувати під час аварійної ситуації або швидкісний зміни смуги руху, може бути складніше. Фахівці CR завершили свій звіт заявою про те, що вони працюють над тим, щоб визначити, «яка додаткова практика» буде потрібно вже навченим водіям, перш ніж приступити до тесту на маневр ухилення від руху на високій швидкості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Як швидкість впливає на витрату пального: експерт назвав точні цифри

Експерт розповів, скільки палива витрачає автомобіль залежно від поточної швидкості. Він зазначив, що споживання пального…

17.06.2025

Небезпечні звички водіїв на АЗС: за що можна отримати штраф

Представник поліції розповів про випадки, коли через помилки водіїв на АЗС можна отримати штраф. В…

17.06.2025

Audi представила третє покоління компактного кросовера Q3 з новим дизайном і гібридною версією

Зовнішність новинки вирізняється роздільними фарами та задніми ліхтарями: верхні денні ходові вогні видніються чітко, а…

17.06.2025

Mazda CX-5 третього покоління показали до прем’єри (ФОТО)

Головною новинкою компанії Mazda цього року є її світовий бестселер CX-5, якому належить перейти в…

17.06.2025

Водіям нагадали про правила використання аварійного сигналу

Автоюрист у бесіді з порталом naav.ru перерахував ситуації, за яких водіїв можуть покарати за увімкнений…

17.06.2025

Скільки безпечно тримати двигун на холостих обертах у заторах

У щільному міському трафіку, де затори стали звичним явищем, двигун автомобіля часто працює на холостих…

17.06.2025