Новини

Всі нові автомобілі Tesla можуть визнати небезпечними

Share

Рульове колесо Tesla – це різкий відхід від традиційного круглого рульового колеса, і це дуже спірна зміна.

Занепокоєння про безпеку знаходиться в центрі уваги, що посилюється підвищеною увагою до технологій напівавтоматичного водіння. Consumer Reports недавно придбала свою власну Model S для оцінки, і скоро проведе повний огляд, хоча видання поділилося своїми початковими поглядами на кермо у вигляді штурвала – і у неї є деякі побоювання.

«До цього можна звикнути, але користь від такого керма неясна. Конструкція може легко вислизнути з рук і унеможливити традиційне ручне управління, що може зробити певні маневри більш складними. Випробувачі CR також скаржилися на болючість після їзди з таким кермом. Погана набивка і великі ручки утруднювали захоплення, а можливості безпечного і зручного розміщення рук були обмежені », – писало видання.

На незвичайному рульовому колесі Tesla розміщує також знаходяться сигнали повороту, але робить це в неінтуітівнимі доступних місцях, і їх розміщення не єдина проблема. При легкому натисканні покажчик повороту блимає три рази, а вилка вібрує один раз. Різке натискання призводить до подвійної вібрації вилки з миготінням покажчика повороту, поки водій знову не натисне кнопку для скасування. Це ще більше збиває з пантелику через відсутність фізичних кнопок для натискання і можливості їх тактильного визначення при повороті.

Однак це не всі погані новини. Прямокутне рульове колесо, звичайно, значно спрощує перегляд індикаторів на екрані, а найкраща видимість завжди хороша, коли ви перебуваєте за кермом. Але це стає безглуздим, якщо ви завжди намагаєтеся знайти правильний сигнал повороту.

Уважні водії повинні бути в змозі подолати багато з цих перешкод, але перевчити м’язову пам’ять, щоб реагувати під час аварійної ситуації або швидкісний зміни смуги руху, може бути складніше. Фахівці CR завершили свій звіт заявою про те, що вони працюють над тим, щоб визначити, «яка додаткова практика» буде потрібно вже навченим водіям, перш ніж приступити до тесту на маневр ухилення від руху на високій швидкості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

В Україні хочуть конфісковувати автомобілі у п’яних водіїв на користь ЗСУ

Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…

04.05.2024

В Європі впроваджують новий дорожній знак

Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…

04.05.2024

Найдоступніший електромобіль Tesla показали у мережі

Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…

04.05.2024

У Кабміні готують нові правила для водіїв – заборонять продавати авто

Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…

04.05.2024

Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class

Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…

04.05.2024

Red Bull розсекретив дату дебюту власного гіперкара RB17

У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…

04.05.2024