Новини

Всі нові автомобілі Tesla можуть визнати небезпечними

Рульове колесо Tesla – це різкий відхід від традиційного круглого рульового колеса, і це дуже спірна зміна.

Занепокоєння про безпеку знаходиться в центрі уваги, що посилюється підвищеною увагою до технологій напівавтоматичного водіння. Consumer Reports недавно придбала свою власну Model S для оцінки, і скоро проведе повний огляд, хоча видання поділилося своїми початковими поглядами на кермо у вигляді штурвала – і у неї є деякі побоювання.

«До цього можна звикнути, але користь від такого керма неясна. Конструкція може легко вислизнути з рук і унеможливити традиційне ручне управління, що може зробити певні маневри більш складними. Випробувачі CR також скаржилися на болючість після їзди з таким кермом. Погана набивка і великі ручки утруднювали захоплення, а можливості безпечного і зручного розміщення рук були обмежені », – писало видання.

На незвичайному рульовому колесі Tesla розміщує також знаходяться сигнали повороту, але робить це в неінтуітівнимі доступних місцях, і їх розміщення не єдина проблема. При легкому натисканні покажчик повороту блимає три рази, а вилка вібрує один раз. Різке натискання призводить до подвійної вібрації вилки з миготінням покажчика повороту, поки водій знову не натисне кнопку для скасування. Це ще більше збиває з пантелику через відсутність фізичних кнопок для натискання і можливості їх тактильного визначення при повороті.

Однак це не всі погані новини. Прямокутне рульове колесо, звичайно, значно спрощує перегляд індикаторів на екрані, а найкраща видимість завжди хороша, коли ви перебуваєте за кермом. Але це стає безглуздим, якщо ви завжди намагаєтеся знайти правильний сигнал повороту.

Уважні водії повинні бути в змозі подолати багато з цих перешкод, але перевчити м’язову пам’ять, щоб реагувати під час аварійної ситуації або швидкісний зміни смуги руху, може бути складніше. Фахівці CR завершили свій звіт заявою про те, що вони працюють над тим, щоб визначити, «яка додаткова практика» буде потрібно вже навченим водіям, перш ніж приступити до тесту на маневр ухилення від руху на високій швидкості.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Обмеження швидкості в Україні: основні правила та типові помилки

На дорогах часто можна зустріти знак 3.29 "Обмеження швидкості", але не всі водії знають, як…

10.09.2025

Подорожчання електромобілів через європейські правила: чого очікувати водіям

Європейська асоціація автовиробників (ACEA) висловила занепокоєння через плани Єврокомісії щодо нових правил, які можуть суттєво…

10.09.2025

BMW визнала: критика величезних ґрат не вплинула на продаж

Пройшло вже шість років з дебюту концепту BMW 4 Series у 2019 році, коли компанія…

10.09.2025

Toyota представила оновлений електрокросовер bZ4X 2026 із сучасним дизайном

Міністерство промисловості та інформаційних технологій КНР офіційно представило оновлену версію електричного кросовера Toyota bZ4X 2026.…

10.09.2025

Tesla запустила сервіс MultiPass для заряджання на сторонніх станціях

Tesla представила новий сервіс MultiPass , який дозволяє власникам електромобілів використовувати один обліковий запис для…

10.09.2025

Renault готує нові спортивні електромобілі: перші концепти вже наступного року

Компанія Renault розглядає можливість створення нових моделей із високими динамічними характеристиками, а перші концепти можуть…

10.09.2025