Новини

Всі нові автомобілі Tesla можуть визнати небезпечними

Share

Рульове колесо Tesla – це різкий відхід від традиційного круглого рульового колеса, і це дуже спірна зміна.

Занепокоєння про безпеку знаходиться в центрі уваги, що посилюється підвищеною увагою до технологій напівавтоматичного водіння. Consumer Reports недавно придбала свою власну Model S для оцінки, і скоро проведе повний огляд, хоча видання поділилося своїми початковими поглядами на кермо у вигляді штурвала – і у неї є деякі побоювання.

«До цього можна звикнути, але користь від такого керма неясна. Конструкція може легко вислизнути з рук і унеможливити традиційне ручне управління, що може зробити певні маневри більш складними. Випробувачі CR також скаржилися на болючість після їзди з таким кермом. Погана набивка і великі ручки утруднювали захоплення, а можливості безпечного і зручного розміщення рук були обмежені », – писало видання.

На незвичайному рульовому колесі Tesla розміщує також знаходяться сигнали повороту, але робить це в неінтуітівнимі доступних місцях, і їх розміщення не єдина проблема. При легкому натисканні покажчик повороту блимає три рази, а вилка вібрує один раз. Різке натискання призводить до подвійної вібрації вилки з миготінням покажчика повороту, поки водій знову не натисне кнопку для скасування. Це ще більше збиває з пантелику через відсутність фізичних кнопок для натискання і можливості їх тактильного визначення при повороті.

Однак це не всі погані новини. Прямокутне рульове колесо, звичайно, значно спрощує перегляд індикаторів на екрані, а найкраща видимість завжди хороша, коли ви перебуваєте за кермом. Але це стає безглуздим, якщо ви завжди намагаєтеся знайти правильний сигнал повороту.

Уважні водії повинні бути в змозі подолати багато з цих перешкод, але перевчити м’язову пам’ять, щоб реагувати під час аварійної ситуації або швидкісний зміни смуги руху, може бути складніше. Фахівці CR завершили свій звіт заявою про те, що вони працюють над тим, щоб визначити, «яка додаткова практика» буде потрібно вже навченим водіям, перш ніж приступити до тесту на маневр ухилення від руху на високій швидкості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025