Новини

Всі нові автомобілі Tesla можуть визнати небезпечними

Рульове колесо Tesla – це різкий відхід від традиційного круглого рульового колеса, і це дуже спірна зміна.

Занепокоєння про безпеку знаходиться в центрі уваги, що посилюється підвищеною увагою до технологій напівавтоматичного водіння. Consumer Reports недавно придбала свою власну Model S для оцінки, і скоро проведе повний огляд, хоча видання поділилося своїми початковими поглядами на кермо у вигляді штурвала – і у неї є деякі побоювання.

«До цього можна звикнути, але користь від такого керма неясна. Конструкція може легко вислизнути з рук і унеможливити традиційне ручне управління, що може зробити певні маневри більш складними. Випробувачі CR також скаржилися на болючість після їзди з таким кермом. Погана набивка і великі ручки утруднювали захоплення, а можливості безпечного і зручного розміщення рук були обмежені », – писало видання.

На незвичайному рульовому колесі Tesla розміщує також знаходяться сигнали повороту, але робить це в неінтуітівнимі доступних місцях, і їх розміщення не єдина проблема. При легкому натисканні покажчик повороту блимає три рази, а вилка вібрує один раз. Різке натискання призводить до подвійної вібрації вилки з миготінням покажчика повороту, поки водій знову не натисне кнопку для скасування. Це ще більше збиває з пантелику через відсутність фізичних кнопок для натискання і можливості їх тактильного визначення при повороті.

Однак це не всі погані новини. Прямокутне рульове колесо, звичайно, значно спрощує перегляд індикаторів на екрані, а найкраща видимість завжди хороша, коли ви перебуваєте за кермом. Але це стає безглуздим, якщо ви завжди намагаєтеся знайти правильний сигнал повороту.

Уважні водії повинні бути в змозі подолати багато з цих перешкод, але перевчити м’язову пам’ять, щоб реагувати під час аварійної ситуації або швидкісний зміни смуги руху, може бути складніше. Фахівці CR завершили свій звіт заявою про те, що вони працюють над тим, щоб визначити, «яка додаткова практика» буде потрібно вже навченим водіям, перш ніж приступити до тесту на маневр ухилення від руху на високій швидкості.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Топ-5 зимових помилок водіїв, які коштують дорого

Зимова експлуатація автомобіля вимагає особливої уваги, адже навіть досвідчені водії часто допускають типові помилки, які…

13.11.2025

Чого не слід робити, якщо вам виписують штраф

Майже кожен український водій бодай раз у житті стикався з поліцейським протоколом. Дехто намагається продемонструвати…

13.11.2025

Наступник BMW X4 стане сенсацією: iX4 шокує своїм дизайном і можливостями

BMW продовжує рух у напрямку електрифікації, хоча не поспішає повністю відмовлятися від класичних двигунів внутрішнього…

13.11.2025

Як безпечно мити двигун: поради для збереження електроніки

Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…

13.11.2025

Наступник Pajero Sport стане флагманом SUV-лінійки Mitsubishi

Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…

13.11.2025

Nissan випустить новий універсал на базі Dacia Jogger

Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…

13.11.2025