Після обмеження до 30 км/год швидкості автомобілів на вулицях Парижа французькі бігуни почали долати цей ліміт під час пробіжок.
З початком осені столиця Франції ввела новий швидкісний ліміт практично на всіх своїх вулицях, змусивши автомобілістів пересуватися не швидше 30 км / год. Заборона викликала резонанс в суспільстві, оскільки одні парижани хвалили нововведення за безпеку і зниження шуму, а інші нарікали на маленьку швидкість пересування.
Ситуацією скористався магазин спортивних аксесуарів Distance, який вирішив запустити рекламну кампанію про любителів швидкості під назвою Outlaw Runners / “Бігуни-злочинці”. В рамках даного проекту любителі бігу виходили на пробіжки і намагалися видати свій максимум навпроти камер автоматичної фіксації порушень ПДР.
Для підготовленого легкоатлета завдання “вибігти” з 30 км / год, порушивши тим самим правила, не є великою проблемою (наприклад, Усейн Болт на фініші стометрівки долає швидкість 44 км / год), так що порушників в результаті набралося більше, ніж достатньо.
Потім представники Distance роздруковували стоп-кадри “порушників” і розміщували їх в соцмережах, а також розвішували їх на вулицях в рамках своєї партизанської рекламної кампанії Outlaw Runners. В результаті бренд одночасно поліпшив власну впізнаваність і привернув додаткову увагу суспільства до неоднозначної ситуації з радикальним обмеженням швидкості руху на дорогах.
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Leave a Comment