Після обмеження до 30 км/год швидкості автомобілів на вулицях Парижа французькі бігуни почали долати цей ліміт під час пробіжок.
З початком осені столиця Франції ввела новий швидкісний ліміт практично на всіх своїх вулицях, змусивши автомобілістів пересуватися не швидше 30 км / год. Заборона викликала резонанс в суспільстві, оскільки одні парижани хвалили нововведення за безпеку і зниження шуму, а інші нарікали на маленьку швидкість пересування.
Ситуацією скористався магазин спортивних аксесуарів Distance, який вирішив запустити рекламну кампанію про любителів швидкості під назвою Outlaw Runners / “Бігуни-злочинці”. В рамках даного проекту любителі бігу виходили на пробіжки і намагалися видати свій максимум навпроти камер автоматичної фіксації порушень ПДР.
Для підготовленого легкоатлета завдання “вибігти” з 30 км / год, порушивши тим самим правила, не є великою проблемою (наприклад, Усейн Болт на фініші стометрівки долає швидкість 44 км / год), так що порушників в результаті набралося більше, ніж достатньо.
Потім представники Distance роздруковували стоп-кадри “порушників” і розміщували їх в соцмережах, а також розвішували їх на вулицях в рамках своєї партизанської рекламної кампанії Outlaw Runners. В результаті бренд одночасно поліпшив власну впізнаваність і привернув додаткову увагу суспільства до неоднозначної ситуації з радикальним обмеженням швидкості руху на дорогах.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment