Далеко не всі в курсі, що дизельні мотори називаються так на честь винахідника такої установки, німецького інженера французького походження Рудольфа Дизеля. У 1892 році інженер подав заявку на отримання патенту на новий «новий раціональний тепловий двигун» і його розробка стартує на Аугсбургском машинобудівному заводі. Перший двигун був створений в 1987 році і займання пального здійснювалося не іскрою від свічки запалювання, а за рахунок високої температури, якій повітря досягав в результаті його стиснення поршнем в циліндрі.
Також фахівці РГ нагадали, що масло в дизелях міняють частіше, ніж в бензинових моторах. Це відбувається через особливості хімічного складу дизельного палива, адже в процесі експлуатації утворюється значно більше сажі, ніж у випадку з бензиновим двигуном. Дизельні силові установки більш вимогливі до якості масла. Автовиробники рекомендують міняти масло на 3-5 тис. км раніше, ніж на бензинових двигунах.
Необхідно використовувати пальне відповідно до сезону. З настанням холодів в баки дизельних автомобілів необхідно заливати зимову солярку, а відповідно з потеплінням – літню. Фахівці розповіли, що З 2005 р почав діяти новий держстандарт. Згідно з ним, для районів з помірним кліматом солярка поділялася по сортам: А Сорт (+5 ° С), B Сорт (0 ° С), C Сорт (-5 ° С), D Сорт (-10 ° С), E Сорт (-15 ° С), F Сорт (-20 ° С).
У пожежному відношенні дизельне паливо менш небезпечно ніж бензин, через більш низьку випаровуваності. Температура спалаху парів «дизеля» становить від 52 до 96 ºС. Для бензину дане значення становить -43 ºС. При цьому речовини, що мають температуру спалаху парів нижче 61 ºС, відносяться до легкозаймистих, тому і бензин, і дизпаливо – в їх числі.
Дизельному двигуну свічки не потрібні, однак вони використовуються в конструкції двигуна. Нагадаємо, що паливна суміш в дизельному двигуні запалюється під високим тиском, а бензин загоряється лише коли до нього подається іскра від свічок. У дизельних агрегатах використовуються не свічки запалювання, а свічки розжарювання, які в лічені секунди розжарюють повітря до температури до 1000 градусів. Завдяки цьому відбувається запуск дизельного двигуна, навіть коли на вулиці холодно і агрегат остиглий.
Турбодизель дорожче бензинового в обслуговуванні. Це відбувається через те, що моторне масло потрібно міняти частіше, а «витратні матеріали» (фільтри і свічки) дорожче, та й паливний фільтр до того ж вимагає частої заміни. Але не можна не згадати, що дизельний мотор споживає приблизно на 20% палива менше і загальні витрати порівнянні.
Через особливості конструкції шум від дизельного двигуна на холостих обертах вище в порівнянні з бензиновими версіями. Крім того, двигуни на солярці, як правило, відрізняються більш високою вібронагруженностью, яка зменшується в міру прогріву.
Нове покоління флагманського кросовера Hyundai Palisade має побачити світ на початку 2025 року. А поки…
Ferrari готує прем'єру суперкара із 12-циліндровим двигуном. У короткому відео, опублікованому в офіційному YouTube-каналі італійської…
Завод спецтехніки «Техкомплект» продовжує постачання таких затребуваних на вітчизняному ринку сьогодні аварійно-ремонтних майстерень. Днями було…
Tesla залишили кілька керівників мережі швидкої зарядки Supercharger. Внаслідок реструктуризації корпорацію залишила голова підрозділу Ребекка…
Американець розбив об стіну McLaren Senna вартістю 1,3 мільйона доларів. Інцидент стався на бульварі Вентура…
У відповідь на зростання попиту на електромобілі Mercedes-Benz оголосив про значне зниження стартової ціни на…
Leave a Comment