Новини

Ще один автобренд переходить на електромобілі

Share

Належний Hyundai бренд преміальних автомобілів Genesis заявив, що з 2025 року всі нові моделі будуть електричними – класичними акумуляторними або на водневих паливних елементах. У 2030 році Genesis буде виробляти тільки машини з нульовим викидом, всі автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння до цього моменту будуть остаточно зняті з виробництва, повідомляє 3Dnews.

Автовиробник опублікував дорожню карту, згідно з якою асортимент буде включати в себе вісім моделей електромобілів, до 2030 року Genesis планує продавати близько 400 тис. машин на рік. Всього два тижні тому компанія анонсувала дебютний електромобіль GV60, побудований на платформі Hyundai E-GMP. Про технічні характеристики машини поки відомо не так багато, проте автовиробник вже уточнив, що вона буде підтримувати потужну бездротову зарядку WiTricity, а також отримає запас ходу в 430 км.

Але на цьому Genesis, звичайно, не зупиниться. Одним з перспективних напрямків автовиробник вважає технології, пов’язані з водневими паливними елементами. Це екологічно чисте рішення, продуктом викиду є вода. Genesis пообіцяла зробити водневі машини потужнішими, ніж сучасні моделі. Технологія вже присутній на ринку не один рік, проте її розвитку заважає практично повна відсутність супутньої інфраструктури – машини ніде заправляти.

У машин на водневих елементах є мінімум одна істотна перевага перед класичними електромобілями. Мова йде про час заправки, воно становить всього 5-6 хвилин, що набагато швидше зарядки акумулятора, навіть в разі потужної станції з постійним струмом. Втім, Genesis зараз працює також над удосконаленням технологій літійіонних акумуляторів і електродвигунів.

Наступного року до Genesis GV60 додасться електрична версія седана G80, крім того, очікується дебют електричного кросовера GV70. Модель GV60 працює на платформі E-GMP від Hyundai Motor Group, найближчим часом до неї додасться ще одна або дві електричні платформи, вони стануть основою для більш великих і спортивних моделей.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan запускає виробництво нового покоління Murano

Прес-служба японського автогіганта Nissan повідомила, що з конвеєра зійшов перший серійний екземпляр нової версії кросовера…

08.12.2024

На аукціоні з’явилося унікальне купе Ford

На аукціон Bring a Trailer виставили рідкісний колекційний автомобіль Ford Thunderbird 2002. Що ще відомо Зазначається,…

08.12.2024

Автовиробники повертаються до фізичних кнопок: причини такого рішення

Останні роки автомобільні компанії активно впроваджували сенсорні екрани, додаючи сучасний вигляд і мінімалізм в салони…

08.12.2024

Моторист пояснив, при якій температурі не варто запускати двигун

Запуск двигуна в сильний мороз — це справжній стрес для його компонентів. Висока в'язкість моторного…

08.12.2024

Consumer Reports назвав найгірші автомобілі 2025 року

У світовій автомобільній галузі останнім часом стають все популярнішими всілякі рейтинги брендів, у яких незалежні…

08.12.2024

Експерт розповів, скільки часу потрібно прогрівати двигун взимку

Взимку автовласники часто запитують, як довго їм слід прогрівати двигун перед тим, як вирушити в…

08.12.2024