Новини

Ще один автобренд переходить на електромобілі

Share

Належний Hyundai бренд преміальних автомобілів Genesis заявив, що з 2025 року всі нові моделі будуть електричними – класичними акумуляторними або на водневих паливних елементах. У 2030 році Genesis буде виробляти тільки машини з нульовим викидом, всі автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння до цього моменту будуть остаточно зняті з виробництва, повідомляє 3Dnews.

Автовиробник опублікував дорожню карту, згідно з якою асортимент буде включати в себе вісім моделей електромобілів, до 2030 року Genesis планує продавати близько 400 тис. машин на рік. Всього два тижні тому компанія анонсувала дебютний електромобіль GV60, побудований на платформі Hyundai E-GMP. Про технічні характеристики машини поки відомо не так багато, проте автовиробник вже уточнив, що вона буде підтримувати потужну бездротову зарядку WiTricity, а також отримає запас ходу в 430 км.

Але на цьому Genesis, звичайно, не зупиниться. Одним з перспективних напрямків автовиробник вважає технології, пов’язані з водневими паливними елементами. Це екологічно чисте рішення, продуктом викиду є вода. Genesis пообіцяла зробити водневі машини потужнішими, ніж сучасні моделі. Технологія вже присутній на ринку не один рік, проте її розвитку заважає практично повна відсутність супутньої інфраструктури – машини ніде заправляти.

У машин на водневих елементах є мінімум одна істотна перевага перед класичними електромобілями. Мова йде про час заправки, воно становить всього 5-6 хвилин, що набагато швидше зарядки акумулятора, навіть в разі потужної станції з постійним струмом. Втім, Genesis зараз працює також над удосконаленням технологій літійіонних акумуляторів і електродвигунів.

Наступного року до Genesis GV60 додасться електрична версія седана G80, крім того, очікується дебют електричного кросовера GV70. Модель GV60 працює на платформі E-GMP від Hyundai Motor Group, найближчим часом до неї додасться ще одна або дві електричні платформи, вони стануть основою для більш великих і спортивних моделей.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нові штрафи і терміни позбавлення прав за п’яне водіння: що потрібно знати

В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…

28.06.2025

Автомеханік розповів, як визначити проблеми з мотором за кольором вихлопу

Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…

28.06.2025

Як уникнути штрафу, якщо алкотестер дав хибний результат

Алкоголь і керування автомобілем - абсолютно несумісні речі. Та, попри це, чимало українських водіїв досі…

28.06.2025

Що робити, якщо ваше авто заблокували на парковці

Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…

27.06.2025

Вживані кросовери, які краще уникати при покупці

В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…

27.06.2025

Правильне розміщення відеореєстратора: як уникнути штрафу водіям в Україні

Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…

27.06.2025