Новини

Ще один автобренд переходить на електромобілі

Належний Hyundai бренд преміальних автомобілів Genesis заявив, що з 2025 року всі нові моделі будуть електричними – класичними акумуляторними або на водневих паливних елементах. У 2030 році Genesis буде виробляти тільки машини з нульовим викидом, всі автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння до цього моменту будуть остаточно зняті з виробництва, повідомляє 3Dnews.

Автовиробник опублікував дорожню карту, згідно з якою асортимент буде включати в себе вісім моделей електромобілів, до 2030 року Genesis планує продавати близько 400 тис. машин на рік. Всього два тижні тому компанія анонсувала дебютний електромобіль GV60, побудований на платформі Hyundai E-GMP. Про технічні характеристики машини поки відомо не так багато, проте автовиробник вже уточнив, що вона буде підтримувати потужну бездротову зарядку WiTricity, а також отримає запас ходу в 430 км.

Але на цьому Genesis, звичайно, не зупиниться. Одним з перспективних напрямків автовиробник вважає технології, пов’язані з водневими паливними елементами. Це екологічно чисте рішення, продуктом викиду є вода. Genesis пообіцяла зробити водневі машини потужнішими, ніж сучасні моделі. Технологія вже присутній на ринку не один рік, проте її розвитку заважає практично повна відсутність супутньої інфраструктури – машини ніде заправляти.

У машин на водневих елементах є мінімум одна істотна перевага перед класичними електромобілями. Мова йде про час заправки, воно становить всього 5-6 хвилин, що набагато швидше зарядки акумулятора, навіть в разі потужної станції з постійним струмом. Втім, Genesis зараз працює також над удосконаленням технологій літійіонних акумуляторів і електродвигунів.

Наступного року до Genesis GV60 додасться електрична версія седана G80, крім того, очікується дебют електричного кросовера GV70. Модель GV60 працює на платформі E-GMP від Hyundai Motor Group, найближчим часом до неї додасться ще одна або дві електричні платформи, вони стануть основою для більш великих і спортивних моделей.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні штрафуватимуть водіїв за пасажирів без ременів

Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…

20.11.2025

У Європі сповільнюється перехід на електрокари

Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і…

20.11.2025

Названо найменш надійний преміальний седан у 2025 році

При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…

20.11.2025

Експерти пояснили, який тиск має бути у зимових шинах

Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…

20.11.2025

Mercedes готує новий E-Class 2027 із запасом ходу близько 800 км.

Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…

20.11.2025

Flexis розширює список послуг для електропарків та готує новий фургон

Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…

20.11.2025