Новини

Ще один автобренд переходить на електромобілі

Share

Належний Hyundai бренд преміальних автомобілів Genesis заявив, що з 2025 року всі нові моделі будуть електричними – класичними акумуляторними або на водневих паливних елементах. У 2030 році Genesis буде виробляти тільки машини з нульовим викидом, всі автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння до цього моменту будуть остаточно зняті з виробництва, повідомляє 3Dnews.

Автовиробник опублікував дорожню карту, згідно з якою асортимент буде включати в себе вісім моделей електромобілів, до 2030 року Genesis планує продавати близько 400 тис. машин на рік. Всього два тижні тому компанія анонсувала дебютний електромобіль GV60, побудований на платформі Hyundai E-GMP. Про технічні характеристики машини поки відомо не так багато, проте автовиробник вже уточнив, що вона буде підтримувати потужну бездротову зарядку WiTricity, а також отримає запас ходу в 430 км.

Але на цьому Genesis, звичайно, не зупиниться. Одним з перспективних напрямків автовиробник вважає технології, пов’язані з водневими паливними елементами. Це екологічно чисте рішення, продуктом викиду є вода. Genesis пообіцяла зробити водневі машини потужнішими, ніж сучасні моделі. Технологія вже присутній на ринку не один рік, проте її розвитку заважає практично повна відсутність супутньої інфраструктури – машини ніде заправляти.

У машин на водневих елементах є мінімум одна істотна перевага перед класичними електромобілями. Мова йде про час заправки, воно становить всього 5-6 хвилин, що набагато швидше зарядки акумулятора, навіть в разі потужної станції з постійним струмом. Втім, Genesis зараз працює також над удосконаленням технологій літійіонних акумуляторів і електродвигунів.

Наступного року до Genesis GV60 додасться електрична версія седана G80, крім того, очікується дебют електричного кросовера GV70. Модель GV60 працює на платформі E-GMP від Hyundai Motor Group, найближчим часом до неї додасться ще одна або дві електричні платформи, вони стануть основою для більш великих і спортивних моделей.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025