У приклад нашим дорогам завжди ставлять інфраструктуру Європи з її ідеальним асфальтом. Але і в США дороги нітрохи не гірше, при цьому технології в цих країнах використовуються різні. Так до чого ж прагнути?
У США люди набагато більше користуються автомобілями, коли в Європі намагаються обмежити поїздки на машинах. Навіть короткі відстані в 1,5 км американці долають на автомобілях. Звідси і головна відмінність: у США дороги набагато більш різноманітні і розгалужені, ніж в Європі. Американські дороги побудовані в різні часові проміжки і відрізняються по завантаженості, тому одні порадують гладкістю, а інші змусять зіткнутися з тріщинами і ямами.
В Європі транспорту набагато менше, тому менше доріг. За ними легше стежити і підтримувати хороший стан асфальту. У США набагато більше потік транспорту, часто важкого, тому дороги руйнуються набагато швидше і не завжди їх вчасно ремонтують.
Також різниця в терміні експлуатації асфальту в різних країнах. Так, європейські дороги розраховані на 40 років користування, тобто укладають їх на совість. У Штатах в пріоритеті дешевизна і швидкість, тому асфальт кладуть швидко, але ненадовго. Це пов’язано з високим темпом життя людей, які жодного дня не можуть обійтися без поїздок.
Природно, вона й технологія будівництва. В обох випадках використовуються бульдозери, але в Європі земляні роботи зазвичай мають глибину 1,5-1,8 м, що вдвічі перевищує середній показник по США. Європейці більше витрачають грошей на проектування полотна, стійкого до морозів і має відмінний дренаж, щоб асфальт служив довше. В Америці витрати набагато менше, але якість гірша, адже в пріоритеті стоїть сама можливість кудись пересуватися, а не комфорт.
В даний час американські інженери впроваджують нові способи поліпшення доріг. Одна половина побудована з модифікованого асфальту, інша – з бетону. Але обидва матеріали постійно поліпшуються, постійно шукаються нові рішення. Хоча на тлі всієї маси магістралей роботи належить ще дуже багато.
В Одеській області викрили нелегальну автозаправну станцію, яка торгувала бензином та дизпаливом без необхідних документів.…
У травні цього року Toyota презентувала нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітні зміни в…
BMW готує до виходу нове покоління компактного кросовера X1 2027, і свіжі «шпигунські» знімки розкривають…
Багато водіїв сприймають свій автомобіль як другий дім. І це не дивно, враховуючи вартість машин…
Думка, що олива в металевій банці краща, ніж у пластиковій каністрі, широко поширена серед автомобілістів.…
У умовах постійного зростання цін на пальне економія стає актуальною для багатьох водіїв. Власник автосервісу…
Leave a Comment