У приклад нашим дорогам завжди ставлять інфраструктуру Європи з її ідеальним асфальтом. Але і в США дороги нітрохи не гірше, при цьому технології в цих країнах використовуються різні. Так до чого ж прагнути?
У США люди набагато більше користуються автомобілями, коли в Європі намагаються обмежити поїздки на машинах. Навіть короткі відстані в 1,5 км американці долають на автомобілях. Звідси і головна відмінність: у США дороги набагато більш різноманітні і розгалужені, ніж в Європі. Американські дороги побудовані в різні часові проміжки і відрізняються по завантаженості, тому одні порадують гладкістю, а інші змусять зіткнутися з тріщинами і ямами.
В Європі транспорту набагато менше, тому менше доріг. За ними легше стежити і підтримувати хороший стан асфальту. У США набагато більше потік транспорту, часто важкого, тому дороги руйнуються набагато швидше і не завжди їх вчасно ремонтують.
Також різниця в терміні експлуатації асфальту в різних країнах. Так, європейські дороги розраховані на 40 років користування, тобто укладають їх на совість. У Штатах в пріоритеті дешевизна і швидкість, тому асфальт кладуть швидко, але ненадовго. Це пов’язано з високим темпом життя людей, які жодного дня не можуть обійтися без поїздок.
Природно, вона й технологія будівництва. В обох випадках використовуються бульдозери, але в Європі земляні роботи зазвичай мають глибину 1,5-1,8 м, що вдвічі перевищує середній показник по США. Європейці більше витрачають грошей на проектування полотна, стійкого до морозів і має відмінний дренаж, щоб асфальт служив довше. В Америці витрати набагато менше, але якість гірша, адже в пріоритеті стоїть сама можливість кудись пересуватися, а не комфорт.
В даний час американські інженери впроваджують нові способи поліпшення доріг. Одна половина побудована з модифікованого асфальту, інша – з бетону. Але обидва матеріали постійно поліпшуються, постійно шукаються нові рішення. Хоча на тлі всієї маси магістралей роботи належить ще дуже багато.
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена трьома моделями –…
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Leave a Comment