Новини

Де кращі і рівніші дороги – в Європі чи в Америці

Share

У приклад нашим дорогам завжди ставлять інфраструктуру Європи з її ідеальним асфальтом. Але і в США дороги нітрохи не гірше, при цьому технології в цих країнах використовуються різні. Так до чого ж прагнути?

У США люди набагато більше користуються автомобілями, коли в Європі намагаються обмежити поїздки на машинах. Навіть короткі відстані в 1,5 км американці долають на автомобілях. Звідси і головна відмінність: у США дороги набагато більш різноманітні і розгалужені, ніж в Європі. Американські дороги побудовані в різні часові проміжки і відрізняються по завантаженості, тому одні порадують гладкістю, а інші змусять зіткнутися з тріщинами і ямами.

В Європі транспорту набагато менше, тому менше доріг. За ними легше стежити і підтримувати хороший стан асфальту. У США набагато більше потік транспорту, часто важкого, тому дороги руйнуються набагато швидше і не завжди їх вчасно ремонтують.

Також різниця в терміні експлуатації асфальту в різних країнах. Так, європейські дороги розраховані на 40 років користування, тобто укладають їх на совість. У Штатах в пріоритеті дешевизна і швидкість, тому асфальт кладуть швидко, але ненадовго. Це пов’язано з високим темпом життя людей, які жодного дня не можуть обійтися без поїздок.

Природно, вона й технологія будівництва. В обох випадках використовуються бульдозери, але в Європі земляні роботи зазвичай мають глибину 1,5-1,8 м, що вдвічі перевищує середній показник по США. Європейці більше витрачають грошей на проектування полотна, стійкого до морозів і має відмінний дренаж, щоб асфальт служив довше. В Америці витрати набагато менше, але якість гірша, адже в пріоритеті стоїть сама можливість кудись пересуватися, а не комфорт.

В даний час американські інженери впроваджують нові способи поліпшення доріг. Одна половина побудована з модифікованого асфальту, інша – з бетону. Але обидва матеріали постійно поліпшуються, постійно шукаються нові рішення. Хоча на тлі всієї маси магістралей роботи належить ще дуже багато.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Subaru запускає продажі універсала WRX Sportwagon з “механікою”

Універсал Subaru WRX з механікою з'явиться в Америці. Але не у США. Практичний WRX з…

07.05.2024

Продажі Volvo зростають: які моделі сьогодні користуються популярністю у світі

Volvo оголосила дані про світові продажі за квітень 2024 року, які склали 65 838 автомобілів,…

07.05.2024

Kia готує новий електромобіль кращий за Volvo EX30

Kia готується уявити світові свою нову розробку в сегменті компактних електромобілів. 23 травня відбудеться офіційна…

07.05.2024

BMW змінить колірну палітру купе M2 у 2025 році

Компанія BMW продовжує радувати своїх шанувальників, оновлюючи гамму кольорів автомобілів. Напередодні стало відомо про нові…

07.05.2024

Що робити, якщо заправились неякісним паливом: є відповідь

У ситуації, коли в авто на АЗС залили неякісне паливо, експерт рекомендує викликати евакуатор та…

07.05.2024

Skoda здійснює революцію на ринку дешевих автомобілів з новою версією Go Fabia

Skoda здійснює революцію на ринку дешевих автомобілів з новою версією Go Fabia, доступним кросовером, орієнтованим…

07.05.2024