У приклад нашим дорогам завжди ставлять інфраструктуру Європи з її ідеальним асфальтом. Але і в США дороги нітрохи не гірше, при цьому технології в цих країнах використовуються різні. Так до чого ж прагнути?
У США люди набагато більше користуються автомобілями, коли в Європі намагаються обмежити поїздки на машинах. Навіть короткі відстані в 1,5 км американці долають на автомобілях. Звідси і головна відмінність: у США дороги набагато більш різноманітні і розгалужені, ніж в Європі. Американські дороги побудовані в різні часові проміжки і відрізняються по завантаженості, тому одні порадують гладкістю, а інші змусять зіткнутися з тріщинами і ямами.
В Європі транспорту набагато менше, тому менше доріг. За ними легше стежити і підтримувати хороший стан асфальту. У США набагато більше потік транспорту, часто важкого, тому дороги руйнуються набагато швидше і не завжди їх вчасно ремонтують.
Також різниця в терміні експлуатації асфальту в різних країнах. Так, європейські дороги розраховані на 40 років користування, тобто укладають їх на совість. У Штатах в пріоритеті дешевизна і швидкість, тому асфальт кладуть швидко, але ненадовго. Це пов’язано з високим темпом життя людей, які жодного дня не можуть обійтися без поїздок.
Природно, вона й технологія будівництва. В обох випадках використовуються бульдозери, але в Європі земляні роботи зазвичай мають глибину 1,5-1,8 м, що вдвічі перевищує середній показник по США. Європейці більше витрачають грошей на проектування полотна, стійкого до морозів і має відмінний дренаж, щоб асфальт служив довше. В Америці витрати набагато менше, але якість гірша, адже в пріоритеті стоїть сама можливість кудись пересуватися, а не комфорт.
В даний час американські інженери впроваджують нові способи поліпшення доріг. Одна половина побудована з модифікованого асфальту, інша – з бетону. Але обидва матеріали постійно поліпшуються, постійно шукаються нові рішення. Хоча на тлі всієї маси магістралей роботи належить ще дуже багато.
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…
В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…
З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…
Leave a Comment