Новини

Audi зупинить випуск всіх типів автомобілів з ДВЗ: названо терміни

Share

Компанія офіційно представила стратегію електрифікації. Паралельно з переходом на чисту енергію Audi оголосила про намір стати до 2030 року лідером в області стійких технологій. Це частина нової корпоративної стратегії бренду «Ривок 2030» («Vorsprung 2030»), що передбачає, зокрема, повну електрифікацію модельного ряду. Audi продовжить позбуватися від автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, як і обіцяв цього літа глава компанії Марк Дюзман.

Протягом останніх 50 років рекламним слоганом Audi AG була фраза «Vorsprung durch Technik», що можна перекласти як «технічну перевагу». Нова корпоративна стратегія підрозділу Volkswagen Group будується на цьому ж принципі відриву від конкурентів за рахунок технологічних інновацій.

У 2018 році керівництво Audi розповіло про значні інвестиції в електрифікацію автомобілів, за якими послідувала масштабна рекламна кампанія седанів і позашляховиків лінійки e-tron. У недавньому прес-релізі німецький виробник розповів про більш рішучу стратегію електрифікації, повідомляє Electrek.

«Технологічна перевага» залишається необхідністю, тому що ми можемо вирішити безліч світових проблем, таких як емісія вуглецю і глобальне потепління, тільки через використання чистих технологій. Ми бачимо себе як компанію, яка гарантує своїм клієнтам свободу особистого переміщення. Ми не просто розробляємо технології заради них самих. Вони повинні бути відповідальними і ефективними з точки зору світового прогресу», – йдеться в релізі.
Члени ради директорів компанії працювали у співпраці з головним спеціалістом з питань стратегії Сільей Пія, її командою і приблизно 500 співробітниками Audi в США і Китаї над аналізом понад 600 тенденцій у сфері транспорту, які можуть бути важливі для компанії до 2030 року. Суттєвим аспектом програми стало поняття стійкості у всіх сферах виробництва.

Крім того, Audi затвердила 2033 рік датою закінчення випуску всіх типів автомобілів з ДВЗ. Компанія продовжить обслуговувати куплені раніше машини до кінця їх експлуатації.

Іншим важливим аспектом екосистеми Audi стане розробка систем автономного управління і бездротового оновлення ПЗ. CARIAD, підрозділ VW Group, займеться створенням програмної платформи зі стандартизованою операційною системою і підключенням до хмари для всіх брендів. Вона повинна бути готова до 2025 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Водіям розповіли про новий вид шахрайства у соцмережах

Головний сервісний центр МВС попереджає про збільшення випадків шахрайства, пов'язаних із продажем фальшивих водійських посвідчень…

11.04.2025

Mercedes-Benz знімає з виробництва дві популярні моделі

Виробник пояснив своє рішення оптимізувати модельний ряд необхідністю зосередити увагу на середньорозмірних і великих фургонах,…

11.04.2025

Audi відкличе майже 50 тисяч автомобілів через небезпечну проблему

Компанія Audi оголосила масштабну сервісну кампанію, яка охопить майже 50 тисяч автомобілів у США та…

11.04.2025

Штраф за несправний автомобіль: як запобігти покаранню водіям

В Україні заборонено експлуатувати автомобілі з технічними несправностями, і водії можуть бути оштрафовані або навіть…

11.04.2025

Чи дозволяється паркування автомобілів на тротуарі за українським законодавством

У містах часто не вистачає місць для паркування, тому водії змушені ставити свої авто в…

11.04.2025

Старі машини зі США стають хітом серед українців

Від початку 2025 року в Україні зареєстрували 8 984 уживаних легкових автомобілі зі США. Середній…

11.04.2025