Новини

Audi зупинить випуск всіх типів автомобілів з ДВЗ: названо терміни

Компанія офіційно представила стратегію електрифікації. Паралельно з переходом на чисту енергію Audi оголосила про намір стати до 2030 року лідером в області стійких технологій. Це частина нової корпоративної стратегії бренду «Ривок 2030» («Vorsprung 2030»), що передбачає, зокрема, повну електрифікацію модельного ряду. Audi продовжить позбуватися від автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, як і обіцяв цього літа глава компанії Марк Дюзман.

Протягом останніх 50 років рекламним слоганом Audi AG була фраза «Vorsprung durch Technik», що можна перекласти як «технічну перевагу». Нова корпоративна стратегія підрозділу Volkswagen Group будується на цьому ж принципі відриву від конкурентів за рахунок технологічних інновацій.

У 2018 році керівництво Audi розповіло про значні інвестиції в електрифікацію автомобілів, за якими послідувала масштабна рекламна кампанія седанів і позашляховиків лінійки e-tron. У недавньому прес-релізі німецький виробник розповів про більш рішучу стратегію електрифікації, повідомляє Electrek.

«Технологічна перевага» залишається необхідністю, тому що ми можемо вирішити безліч світових проблем, таких як емісія вуглецю і глобальне потепління, тільки через використання чистих технологій. Ми бачимо себе як компанію, яка гарантує своїм клієнтам свободу особистого переміщення. Ми не просто розробляємо технології заради них самих. Вони повинні бути відповідальними і ефективними з точки зору світового прогресу», – йдеться в релізі.
Члени ради директорів компанії працювали у співпраці з головним спеціалістом з питань стратегії Сільей Пія, її командою і приблизно 500 співробітниками Audi в США і Китаї над аналізом понад 600 тенденцій у сфері транспорту, які можуть бути важливі для компанії до 2030 року. Суттєвим аспектом програми стало поняття стійкості у всіх сферах виробництва.

Крім того, Audi затвердила 2033 рік датою закінчення випуску всіх типів автомобілів з ДВЗ. Компанія продовжить обслуговувати куплені раніше машини до кінця їх експлуатації.

Іншим важливим аспектом екосистеми Audi стане розробка систем автономного управління і бездротового оновлення ПЗ. CARIAD, підрозділ VW Group, займеться створенням програмної платформи зі стандартизованою операційною системою і підключенням до хмари для всіх брендів. Вона повинна бути готова до 2025 року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Експерт назвав відомі вади автомобілів Skoda

Навіть найбільш авторитетні автовиробники іноді допускають помилки, за які потім розплачуються власники автомобілів. Загалом продукція…

16.10.2025

Ford Mondeo отримає оновлення з елементами дизайну від Mustang (ФОТО)

У минулому Ford Mondeo був справжнім бестселером, зокрема й в Україні. Проте з часом попит…

16.10.2025

Nissan готує новий компактний, але місткий мінівен

Компанія Nissan завершує розробку нового субкомпактного мінівена, який поєднує компактні розміри з простором для сімейних…

16.10.2025

Mercedes тестує GLA нового покоління з рисами EQ і платформою для EV

Поблизу легендарного автодрому Нюрбургринг фотошпигуни помітили прототип найкомпактнішого кросовера Mercedes-Benz, який незабаром замінить поточний GLA.…

16.10.2025

Названо найпопулярніший автомобіль у США

Пікап Ford F-Series зберіг провідні позиції на ринку США, хоча деякі інші моделі показали помітне…

16.10.2025

Porsche готує оновлений Cayenne Turbo GT із потужністю понад 650 к.с.

Porsche готує оновлення для свого найпотужнішого SUV — Cayenne Turbo GT. Прототип 2027 модельного року…

16.10.2025