Новини

Audi зупинить випуск всіх типів автомобілів з ДВЗ: названо терміни

Компанія офіційно представила стратегію електрифікації. Паралельно з переходом на чисту енергію Audi оголосила про намір стати до 2030 року лідером в області стійких технологій. Це частина нової корпоративної стратегії бренду «Ривок 2030» («Vorsprung 2030»), що передбачає, зокрема, повну електрифікацію модельного ряду. Audi продовжить позбуватися від автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, як і обіцяв цього літа глава компанії Марк Дюзман.

Протягом останніх 50 років рекламним слоганом Audi AG була фраза «Vorsprung durch Technik», що можна перекласти як «технічну перевагу». Нова корпоративна стратегія підрозділу Volkswagen Group будується на цьому ж принципі відриву від конкурентів за рахунок технологічних інновацій.

У 2018 році керівництво Audi розповіло про значні інвестиції в електрифікацію автомобілів, за якими послідувала масштабна рекламна кампанія седанів і позашляховиків лінійки e-tron. У недавньому прес-релізі німецький виробник розповів про більш рішучу стратегію електрифікації, повідомляє Electrek.

«Технологічна перевага» залишається необхідністю, тому що ми можемо вирішити безліч світових проблем, таких як емісія вуглецю і глобальне потепління, тільки через використання чистих технологій. Ми бачимо себе як компанію, яка гарантує своїм клієнтам свободу особистого переміщення. Ми не просто розробляємо технології заради них самих. Вони повинні бути відповідальними і ефективними з точки зору світового прогресу», – йдеться в релізі.
Члени ради директорів компанії працювали у співпраці з головним спеціалістом з питань стратегії Сільей Пія, її командою і приблизно 500 співробітниками Audi в США і Китаї над аналізом понад 600 тенденцій у сфері транспорту, які можуть бути важливі для компанії до 2030 року. Суттєвим аспектом програми стало поняття стійкості у всіх сферах виробництва.

Крім того, Audi затвердила 2033 рік датою закінчення випуску всіх типів автомобілів з ДВЗ. Компанія продовжить обслуговувати куплені раніше машини до кінця їх експлуатації.

Іншим важливим аспектом екосистеми Audi стане розробка систем автономного управління і бездротового оновлення ПЗ. CARIAD, підрозділ VW Group, займеться створенням програмної платформи зі стандартизованою операційною системою і підключенням до хмари для всіх брендів. Вона повинна бути готова до 2025 року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Названо 10 найбільш ненадійних сімейних кросоверів

Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…

09.11.2025

Названо найпопулярніші автомобілі в Німеччині

Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…

09.11.2025

Toyota представила 4Runner 2026 модельного року

Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…

09.11.2025

Чому сучасні авто рідко отримують «гарячу» оцинковку кузова

Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…

09.11.2025

Показано рендери п’ятого покоління Nissan X-Trail

Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…

09.11.2025

Штрафи до 1 700 грн і вилучення авто: що чекає водіїв без реєстрації

Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…

09.11.2025